toilet- en handhygiëne

18 juni 2015

McDonald’s kiest Katrin om veilige handhygiëne

In een tijd van korte lunchpauzes en een hectisch zakenleven is steeds minder ruimte voor traditionele eetgewoonten. Omdat ook een kort restaurantbezoek een optimale beleving moet zijn, werkt McDonald’s...

05 juni 2015

Waterschapsbedrijf Limburg matcht met MVO-beleid Vendor

Het Waterschapsbedrijf Limburg (WBL) ging in 2011 in zee met Vendor, de toilethygiënespecialist uit Tilburg. Doorslaggevend bij deze keuze was de goede prijs-kwaliteitverhouding van de producten en dienstverlening, Vendors...

05 juni 2015

CWS onderzoeken: geur steeds meer inzet op werkplek

Twee internationale onderzoeken in opdracht van CWS-boco International wijzen uit dat geur niet meer alleen wordt gebruikt als een verkoop stimulerend middel in retail en horeca,  maar ook steeds...

26 mei 2015

Satino Black lijn nu ook in Finland

De internationale opmars van Satino Black gaat onverminderd voort, want sinds kort heeft het ook Finland bereikt. Monika van Ettinger, accountmanager Export: “De firma Novosan in Helsinki brengt met...

26 mei 2015

Nieuwe Initial Signature COLOUR stimuleert gewenst hygiënegedrag

Uit recent onderzoek van Initial, expert in hygiëne, blijkt dat 62% van de mannelijke en 40% van de vrouwelijke werknemers de handen na een toiletbezoek niet wast. Nu lanceert Initial...

15 mei 2015

Perfect Papier: nieuwe speler in hygiënepapiersegment

Perfect Papier uit Amsterdam is gestart met haar activiteiten als verkooporganisatie van cellulose hygiënepapier en handzeep. De kracht van deze nieuwe speler op de papiermarkt zijn de 24/7 leveranties...

07 mei 2015

Tork pakt primeur met gecertificeerde Easy to Use-zeepdispenser

Hygiëneproducten in openbare toiletruimtes moeten voor iedereen toegankelijk en bovenal eenvoudig in gebruik zijn. Vooral als het gaat om mensen met minder spierkracht in de handen, zoals gehandicapten, ouderen...

29 april 2015

FDT presenteert eco-vriendelijke luchtverfrissers op Pulire

Een uniek luchtverfrissingssysteem, VIVAe, is klaar om een groot deel van de markt te veranderen dankzij het compacte ontwerp, de innovatieve technologie en de milieuvriendelijke kenmerken. Bezoekers aan stand...

28 april 2015

Pearl lijn uitgebreid met compacte handdoekautomaat

De hoogwaardige dispenserlijn voor de professionele gebruiker Pearl van Euro Products is wederom uitgebreid met een nieuw pareltje: aan het assortiment is namelijk de Pearl handdoekautomaat Autocut Mini Matic...

01 april 2015

Nieuwe Vendor Washrooms Almere opent met actie Maag Lever Darm Stichting

Vanochtend, 1 april, zijn de deuren van Vendor Washrooms in Almere centrum aan de Metropolestraat geopend. Vanaf heden is het winkelend publiek ook in deze stad verzekerd van een...

26 maart 2015

Initial HygieneConnect: sensortechnologie voor handhygiëne

Initial introduceert HygieneConnect: een oplossing die het mogelijk maakt om met sensortechnologie te meten hoeveel mensen handen wassen na het toiletbezoek of voor het betreden van een productieomgeving. Dit...

09 maart 2015

Tork Ella HandWas-app over handhygiëne lerend en sturend

Zieke kinderen hebben veel invloed op het dagelijks leven van ouders, zowel op het werk als privé. Vooral binnen kinderdagverblijven verspreiden zich virussen en bacteriën snel en een goede...

19 februari 2015

BriQ van Satino Black: het nieuwe billen vegen 3.0

Met de BriQ lanceerde Satino Black op de vakbeurs Facilitair in Den Bosch vorige maand een unieke, innovatieve dispenserlijn met duurzaamheid als rode draad. De enthousiaste reacties waren overweldigend....

17 februari 2015

Intelligente CWS Paradise Air Bar geursysteem: verrassend veelzijdig

Met de nieuwe Paradise Air Bar brengt CWS een revolutie onder de  kamergeuren teweeg. Spontaan schakelen tussen twee verschillende geurtonen of de geurintensiteit opvoeren als dat nodig is? Geen...

12 februari 2015

Carré over Vendor: “Wij doen geen concessies in toilethygiëne”

Koninklijk Theater Carré is al meer dan acht jaar tevreden klant van Vendor en verlengde daarom zonder twijfel de samenwerking met de toilethygiënespecialist. Martijn van Heemskerck van Beest, manager...

08 februari 2015

CWS Washroom Media: auditief marketing- en communicatiemedium in het toilet

CWS introduceert Washroom Media, een nieuw visueel en auditief marketing- en communicatiemedium op een plek waar we dagelijks komen: de sanitaire ruimte. De informatie wordt weergegeven via een handdoekautomaat...