3 juli 2022

Meest gelezen in juni 2022

Benieuwd naar welke artikelen jullie in juni 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen. De Dag van de Schoonmaker, digitalisering, vrouwelijk leiderschap en vooral veel aandacht voor het vak stonden in juni centraal.

1.Blog Belinda Dekkers van UL-Team: ‘Het is niet één dag, maar elke dag ‘De dag van de Schoonmaker’
2. Raymond Kouwenberg van SIEV: “Visie en verantwoordelijkheid ontbreken, verdeeldheid neemt toe”
3. Jan-Willem Spuij (Nocore) over digitalisering en cybersecurity: “Je personeelsgegevens op straat? Dat wil je dus echt niet!”
4. Pieter Dokter (FVH Facility) over de samenwerking met Nocore: “De overstap naar Nocore Online wordt een soort open hart chirurgie”
5. Bedrijven vertellen over hoe zij hun medewerkers waarderen (‘De dag van de schoonmaker’): Een compliment: geluk in een geschenkverpakking
6. Vrouwelijk leiderschap van moeder en dochter Bongers bij SBS+: “Het zijn de kleine dingen die het ‘m doen”
7. Tom Dissel (Toekomst Schoonmaakbedrijven) over digitalisering: “Digitalisering ontzorgt, maar schoonmaak is en blijft mensenwerk”
8. Blog Edgar van Engelen (Clear4Clean): ‘Een eerlijke kwaliteitscontrole is een compliment voor de schoonmaker’
9. Fototerugblik ‘De dag van de schoonmaker’: DDVDS straalt als nooit tevoren!
10. Tweede Kamerlid Erik Haverkort (VVD) bezoekt schoonmaakmiddelen producent Multifill

Staat jouw bericht in juli in de top 10? Vraag ons naar de mogelijkheden om jouw product of story te delen met de lezers van Schoonmaakjournaal op 7 verschillende mediakanalen! [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant:

18 mei 2022

Blog: Interclean op stoom ……

Een ieder die mij kent weet dat ik al ruim 30 jaar pro stoom ben. Ja ik heb al meerdere malen gesproken over het schoonmaken met stoom in mijn...

10 december 2023

Kerst met Kärcher

Ieder jaar voeren reclamebureaus onderling ‘strijd’om de beste kerstcommercial. Dit jaar doet de schoonmaakbranche hieraan ook mee. Met de  kerstfilm die Kärcher opnam bij het Ronald McDonald Huis Sophie...

25 maart 2022

Praktische ‘chunks’

Hoe houd je deelnemers van schoonmaakopleidingen betrokken, ook na de lessen? Adinda Venneker van Ul-Team bedacht het idee om ieder na een leerdag korte ‘chunks’ toe te sturen. Korte...

07 maart 2019

Impressie codecongres Van Principe naar Praktijk, zo werkt het: “Het moet kloppen”

“Als je verantwoordelijk marktgedrag aan partijen vraagt, met wie je samenwerkt, moet je zelf het goede voorbeeld geven, het moet gewoon kloppen”, benadrukt president-directeur ProRail, Pier Eringa. Hij was...

04 december 2022

#Favorites ‘Glimmers’

In deze feestmaand houden we wel van glimmertjes en lichtjes. En daar past dan zo’n mooie, schone en glimmende vloer ook bij. Het is het resultaat van de gezamenlijke...

17 juni 2019

Fotofilm terugblik 9e Schoonmaaktourdag

Ronkende motoren, stoere bikes, strakke pakken, open kapjes, wapperende haren, nostalgische bolides, zon en een spatje regen: ook de 9e Schoonmaaktourdag had het allemaal in zich. Een groep schoonmaakvakidioten die...

11 april 2019

Marjolein Reijs (Gom) over werkgeluk: “Laten voelen dat jij en jouw werk ertoe doen”

“Als ik mensen kan laten voelen dat zij er als persoon toe doen, dat hun werk van toegevoegde waarde is, word ik zelf gelukkiger en zie ik bij hen...

19 maart 2024

Event FMNextGen op Feel Good Friday Interclean

Op vrijdag 17 mei organiseert Interclean samen met Contrast de ‘Feel Good Friday’. Zij nodigt de leden van jongerenplatform FMNextGen uit om (gratis) deel te nemen aan dit speciale,...

14 maart 2022

De Kroon Facilitaire Diensten wint aanbesteding Mitros, perceel Nieuwegein Zuid

Na een gefundeerd aanbestedingstraject, waaraan verschillende facilitaire dienstverleners hebben deelgenomen, heeft De Kroon Facilitaire Diensten de definitieve gunning in de wacht mogen slepen. Het schoonmaakbedrijf mag het schoonmaakonderhoud van...

24 maart 2022

Jongeren vinden beleving belangrijker: “Een toiletbezoek mag een feestje zijn”

Een ambitieuze groep jonge mensen met frisse ideeën, waar jongeren in de schoonmaakwereld niet alleen een hoop aan kunnen hebben, maar waar ze ook samen de sector mee kunnen...