3 juli 2022

Meest gelezen in juni 2022

Benieuwd naar welke artikelen jullie in juni 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen. De Dag van de Schoonmaker, digitalisering, vrouwelijk leiderschap en vooral veel aandacht voor het vak stonden in juni centraal.

1.Blog Belinda Dekkers van UL-Team: ‘Het is niet één dag, maar elke dag ‘De dag van de Schoonmaker’
2. Raymond Kouwenberg van SIEV: “Visie en verantwoordelijkheid ontbreken, verdeeldheid neemt toe”
3. Jan-Willem Spuij (Nocore) over digitalisering en cybersecurity: “Je personeelsgegevens op straat? Dat wil je dus echt niet!”
4. Pieter Dokter (FVH Facility) over de samenwerking met Nocore: “De overstap naar Nocore Online wordt een soort open hart chirurgie”
5. Bedrijven vertellen over hoe zij hun medewerkers waarderen (‘De dag van de schoonmaker’): Een compliment: geluk in een geschenkverpakking
6. Vrouwelijk leiderschap van moeder en dochter Bongers bij SBS+: “Het zijn de kleine dingen die het ‘m doen”
7. Tom Dissel (Toekomst Schoonmaakbedrijven) over digitalisering: “Digitalisering ontzorgt, maar schoonmaak is en blijft mensenwerk”
8. Blog Edgar van Engelen (Clear4Clean): ‘Een eerlijke kwaliteitscontrole is een compliment voor de schoonmaker’
9. Fototerugblik ‘De dag van de schoonmaker’: DDVDS straalt als nooit tevoren!
10. Tweede Kamerlid Erik Haverkort (VVD) bezoekt schoonmaakmiddelen producent Multifill

Staat jouw bericht in juli in de top 10? Vraag ons naar de mogelijkheden om jouw product of story te delen met de lezers van Schoonmaakjournaal op 7 verschillende mediakanalen! [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant:

09 mei 2023

“Een bijdrage leveren aan een betere maatschappij telt voor mij”

Chahira de Keijzer is districtsmanager binnen CSU en verantwoordelijk voor een groot gebied binnen het openbaar vervoer, de evenementenbranche en zakelijke dienstverlening. Ze geeft direct leiding aan de projectmanagers,...

31 oktober 2023

Doe je mee met de pilotversie van het Factos Vloerpaspoort?

Wat als je als de facilitaire dienst van een scholengroep in het primair onderwijs de voordelen ziet van Vloerpaspoort? Dan is de vraag ´wat kost het?´ zo ongeveer de...

16 oktober 2025

Maak kennis met FMNextGen-lid: Kevin Pashouwers (Blankers Product & advies/Blankers Schoon)

Kevin Pashouwers is lid van FMNextGen. We vroegen hem waarom hij zich heeft aangesloten bij het jongerenplatform? Maak kennis met Kevin, wat hij doet in de schoonmaakbranche en vooral...

19 mei 2022

Vrouwelijk leiderschap niet vanzelfsprekend

Dat vrouwen leiderschap tonen blijkt uit vele voorbeelden in de schoonmaakbranche en andere sectoren. Topvrouwen, aanstormend talent en ook leidinggevenden die heel bewust hebben gekozen voor een combinatie van...

09 september 2025

Hogere bijtelling voor elektrische leaseauto’s in 2026: wat betekent dat voor werkgevers?

Vanaf 2026 vervalt de korting op de bijtelling van elektrische leaseauto’s. Dat betekent dat het standaardtarief van 22% gaat gelden over de hele cataloguswaarde. Voor werknemers wordt privégebruik van...

08 januari 2024

Marco Vegers (Wecovi): “Al 35 jaar een trotse ‘schoonmaakfreak’”

“Het mooie van het schoonmaakvak is dat we altijd de uitdaging hebben om zo duurzaam mogelijk schoon te maken.” Marco Vegers is een gedreven schoonmaakman, een ‘schoonmaakfreak’ zoals hij...

20 oktober 2022

Overname Maburein Hygiëne & Veiligheid door Hazet

Op 1 oktober 2022 heeft Hazet de bedrijfsvoering van Maburein Hygiëne & Veiligheid overgenomen. Op 14 april 2022 is Ron Bults van Maburein Hygiëne & Veiligheid op 62-jarige leeftijd...

30 december 2024

Top 25 meest gelezen artikelen 2024

Ben je benieuwd welke artikelen jullie het afgelopen jaar het meest hebben gelezen? 2024 stond bol van inspirerende interviews, belangrijke ontwikkelingen en vernieuwende trends in de schoonmaakbranche. Hier is...

07 februari 2024

Nano Elements: “Join the movement’ voor duurzamer en effectiever schoonmaken”

Nano Elements is op een missie: het bedrijf wil de levensduur van producten en materialen, het rendement verhogen en een positieve bijdrage leveren aan de ecologische voetafdruk. Ze zijn...

21 mei 2019

Michel de Bruin (Greenspeed) supporter FMNextGen: “Jongeren zijn fearless, dat is verfrissend”

Vanaf dag 1 is Michel de Bruin, CEO van Greenspeed, supporter van het jongerenplatform FM Next Generation. Samen met Roland Wink (Hijman), Dirk Roelofsen (MTS Euro Products) en Jay...