27 mei 2022

Yucel Keskin bedankt!

FVH Facility Groep neemt afscheid van Yucel Keskin, ‘de directeur van Symphony’.

Pieter Dokter, algemeen directeur FVH Facility Groep, bedankt Yucel Keskin voor zijn inzet: “In 1971 [mijn geboortejaar] is de toen 16-jarige jongen Yucel met zijn ouders vanuit Turkije naar Nederland gekomen. Hard werken en een bestaan opbouwen had hij als doel gesteld. Eerst in de confectie-industrie en later in de schoonmaakbranche. Ik heb bijna 14 jaar met hem samengewerkt en we zijn elkaar altijd trouw gebleven. Hij was ruim een decennia lang onze ambassadeur op Symphony Offices in de Amsterdam Zuidas. Zijn gastvrijheid kenmerkend door altijd een grote glimlach aangevuld met ‘goedemorgen mevrouw of meneer’. Zijn schoonmaakvakmanschap alles tot in de puntjes verzorgt. Ik noemde hem altijd ‘de directeur van Symphony’. En dat was hij. Het pand was zijn trots waar hij met zijn FVH teamleden, opdrachtgever CBRE Nederland en de andere facilitaire partners een onoverwinnelijk team vormde. Gisteren hebben we de afscheidsreceptie gehouden vergezeld met mooie cadeaus, woorden en anekdotes maar vooral toastend op het leven met zijn favoriete biertje “Mooie Nel” van Jopen BV Haarlem.

We blijven elkaar zien en de heer Keskin blijft onderdeel uit maken van onze flexibele schil zoals dat heet. Want ondanks zijn leeftijd heeft hij de uitstraling en werklust van die 16-jarige jongen die in 1971 naar Nederland kwam. Namens alle collega’s van de FVH Facility Groep bedankt. Proost!”

Heb jij ook een bijzonder moment om met de lezers van Schoonmaakjournaal te delen? Stuur deze naar [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 januari 2023

Nicolien Peters nieuwe directeur Total Care

Nicolien Peters is begin januari benoemd tot Directeur Start-Ups bij Total Care, de organisatie die bestaat uit de afzonderlijke bedrijven CSU (schoonmaak), Tzorg (thuiszorg) en Zizo (particuliere schoonmaak en...

07 november 2022

“Dankzij deze beurs laat je jouw schoonmaakteam beter en efficiënter presteren”

15 en 16 november 2022 staan in het teken van de Schoonmaak Vakdagen. Deze vakbeurs voor Nederland en Vlaanderen biedt met een volle beursvloer én zeer interessant kennisprogramma een...

27 juni 2022

Worden jij en jouw collega’s groene kampioenen?

Nieuwe gewoontes zijn leuk om te starten. Zeker als dit om duurzame gewoontes gaat. Maar hoe integreer je deze gewoontes in jouw dagelijks leven? Hoe zorg je ervoor dat...

08 maart 2022

Vrouwelijk leiderschap in de schoonmaakbranche

Het is internationale vrouwendag. Een mooi moment om daarom eens stil te staan bij de vrouwen in de branche. Hoe is het gesteld met de vrouwelijke medewerkers en ondernemers...

20 december 2023

Asito, CSU en Gom zorgen samen voor fors minder CO₂-uitstoot met duurzame handschoen

Drie grote landelijke schoonmaakbedrijven Asito, CSU en Gom stappen gezamenlijk over op duurzame handschoenen als alternatief voor de gangbare nitril wegwerphandschoen. De nieuwe handschoenen, de Gloovy Eco Gloves, worden...

05 december 2022

‘Wij brengen de wc naar de cloud’

Een kantoorgebouw dat uitgerust is met de wc-technologie van het Antwerpse IPEE bespaart 40 à 60 procent water per maand. Bovendien geeft deze technologie inzicht in het gebruik waardoor...

20 mei 2022

Exposanten en bezoekers, bedankt!

De organisatie blikt nog even terug: Interclean Amsterdam sloot vrijdag 13 mei weer haar deuren, na vier zonovergoten dagen. De zon scheen buiten maar vooral ook binnen in de...

15 januari 2023

#Favorites Gulle Gift

Wat zal de schoonmaker met deze kaart en gulle gift verrast zijn! We lazen dit mooie bericht van Wido Haver, business development manager Asito, op LinkedIn: “Beste reiziger met...

06 oktober 2023

The Good Roll eerste Fair Trade toiletpapiermerk ter wereld

In een tijdperk waarin multinationals domineren laten The Good Roll en de World Fair Trade Organization (WFTO) een moedig geluid horen. Stel je voor: toiletpapier dat verder gaat dan...

19 februari 2025

Hoe vind je sneller dé perfecte medewerker? Leer het bij het Webinar Arbeidsmarkt Intelligence op 13 maart.

Ontdek in één uur hoe je zo effectief en efficiënt mogelijk die nieuwe medewerker voor jullie bedrijf vindt. Leer aan de hand van unieke data wat dat mag kosten...