1 mei 2022

Meest gelezen in april 2022

Benieuwd naar welke artikelen jullie in april 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen. Eén ding valt op, april stond in het teken van vrouwelijk leiderschap. Wat zal mei brengen? Wordt dit de noviteiten maand door Interclean?

1. Interview met Kim Luiten van Beercoo Schoonmaakgroep over vrouwelijk leiderschap: “Ik wil vooral waardevol zijn in mijn werk”
2. Interview met Belinda Dekkers van UL-Team over vrouwelijk leiderschap: We moeten af van het idee dat goed leiderschap alleen fulltime kan”
3. Interview met de nieuwe voorzitter van branchevereniging SIEV: “Er zou een checklist ‘goed opdrachtgeverschap’ moeten komen”
4. EW als één team voor het goede doel
5. Interview met Bianca Smink van schoonmaakbedrijf Augias over vrouwelijk leiderschap: “Als je medewerkers echte persoonlijke aandacht geeft dan weet je ze te binden, boeien en behouden”
6. Interview met Ellen Dekkers van de RAS: “Ik wil de schoonmaakbranche nog mooier en fijner maken dan hij al is”
7. Nieuw: de RAS-app, dé digitale hulp voor de schoonmaker
8.
Dirk Tuip over:Lost digitalisering het handen tekortkomen op?
9.
John de Jong van i8 over trends en ontwikkelingen van big data: “Meten is weten”
10. Bezoek het Boma C@fe op Interclean

Staat jouw bericht volgende maand in de top 10? Vraag ons naar de mogelijkheden om jouw product of story te delen met de lezers van Schoonmaakjournaal op 7 verschillende mediakanalen! [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 maart 2022

Dubbel feest voor Dennis Koekenbier

Voor operationeel directeur Militex, Dennis Koekenbier, is 2022 een dubbel feestjaar. Hij viert niet alleen zijn 30-jarig werkjubileum bij de producent van reinigingsmiddelen in IJmuiden. Het is dit jaar...

16 december 2022

#FotoFriday Glazenwassers hebben ❤️voor de zorg

Van 12 tot en met 23 december 2022 is het de actieweek ‘Glazenwassers hebben hart voor de zorg’. Dé actieweek waarin glazenwassersbedrijven hun maatschappelijke betrokkenheid tonen en de zorg...

23 december 2021

Fiets voor Samad

Hijman Schoonmaakartikelen B.V. doet aan social return. Deze vult de schoonmaakgroothandel in met Everyday Heroes. Zo heeft Hijman bijvoorbeeld bijgedragen aan een elektrische fiets voor Samad, zodat hij makkelijker zijn...

10 maart 2023

#FotoFriday Schoonmaakhelden op hoogte

De schoonmaakhelden van Schoonmaakbedrijf R. Janssen tonen hun werk op grote hoogte. Dat is glazenwassen met mooi uitzicht! Heb jij ook een mooie foto van jouw werk? Wil je...

29 juli 2024

NOS journaal in makkelijke taal

Vanaf 2 september 2024 maakt de NOS een nieuw televisiejournaal. Het heet het 𝐍𝐎𝐒 𝐉𝐨𝐮𝐫𝐧𝐚𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐌𝐚𝐤𝐤𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤𝐞 𝐓𝐚𝐚𝐥 en is elke werkdag te zien om 17.00 uur op NPO...

14 maart 2019

Greenspeed op The Cleaning Show in Londen

The Cleaning Show is het grootste evenement in het Verenigd Koninkrijk dat zich focust op schoonmaak en hygiëne. Dit jaar vindt het evenement plaats van dinsdag 19 tot donderdag 21...

17 januari 2023

Doe jij mee aan de European Cleaning and Hygiene Award 2023?

Het begin van het nieuwe jaar is het ideale moment om jouw inzending in te dienen voor de European Cleaning & Hygiene Awards 2023, georganiseerd door European Cleaning Journal....

25 april 2024

De Nationale Schoonmaak Golfdag keert terug: hét netwerkevenement voor de schoonmaakbranche

Dit jaar wordt de Nationale Schoonmaak Golfdag opnieuw georganiseerd, hét netwerkevenement voor organisaties uit de schoonmaakbranche. Op woensdag 12 juni zijn directie, management en betrokkenen uit de schoonmaaksector van...

29 december 2021

ToiletTrends 2022: handhygiëne, beleving en gemak blijven, duurzaamheid op nummer 1

Duurzaamheid is absolute noodzaak, fairtrade, circulaire economie, grondstoffenschaarste, klimaatverandering, weersextremen, meer thuiswerken; het zijn enkele maatschappelijke trends voor 2022. Leeft het verlangen naar vroeger op? Het vertrouwde, veilige en...

21 januari 2019

Belinda Dekkers trots op nieuwe website UL-Team: “Geanimeerd impact maken met facilitair trainingsaanbod”

Hoe maak je als opleidingsbureau online impact? Op een manier die bij jou en jouw doelgroep past? Die vragen stelde UL-Team zichzelf voor de bouw van haar nieuwe website....