4 april 2022

EW als één team voor het goede doel

Alle medewerkers van EW Facility Services stonden van 21 t/m 25 maart in de startblokken voor een actieve uitdaging. Verdeeld over vier regio’s en het hoofdkantoor gingen medewerkers van de facilitair dienstverlener in teams de strijd met elkaar aan tijdens ‘EW in the Picture’. Een sportieve competitie om geld in te zamelen voor het goede doel. Gedurende vijf dagen stond er iedere dag een andere activiteit op het programma waarmee punten gescoord konden worden. De week was een groot succes met een fantastisch resultaat van maar liefst €7.985,68 bestemd voor Stichting Stelvio for Life, een stichting waar EW Facility Services inmiddels al negen jaar ambassadeur van is.

Bas Cornelissen, algemeen directeur van EW Facility Services: “Een sterke verbinding tussen onze collega’s en met onze opdrachtgevers en leveranciers is voor ons erg belangrijk. Het sluit aan op onze kernwaarden Samen en Mensgericht. Vorig jaar zorgde onze vergelijkbare actieweek ‘EW on Tour’ hier al voor en dit wilden we dit jaar herhalen. We merkten onder onze collega’s dat de wens om op deze manier opnieuw aan de slag te gaan voor het goede doel groot was. Het enthousiasme, de betrokkenheid en de drive om ons samen in te zetten voor het beste resultaat, én nog een beetje meer, typeert ons als organisatie.”

H.appy
De belevenissen door heel het land werden gedeeld via H.appy, het interne communicatieplatform van EW Facility Services. Op de Social Wall, een soort Facebook, werden dagelijks foto’s en video’s van de vorderingen geplaatst. Cornelissen: “Ook opdrachtgevers en relaties hielpen mee, met name bij de bonusopdracht om een schoonmaakspons om te ruilen tot een waardevoller artikel. Deze artikelen gaan vervolgens mee in een veiling die we voor de zomer organiseren om het ingezamelde sponsorbedrag nog iets op te hogen. Deze bonusopdracht resulteerde onder andere in een variëteit aan hotelbonnen, ontbijtjes en rugzakken, waarvoor veel dank aan de opdrachtgevers die hieraan meewerkten!”

Of er nu een traditie geboren is kan de facilitair dienstverlener niet zeggen. Wel was ook dit jaar de actieweek een groot succes. Dus wie weet wat volgend jaar zal brengen…

Klik hier voor meer informatie over Stelvio for Life.

Deel dit artikel

Ook interessant:

29 oktober 2020

Rutger Verstegen (EW Facility Services): “Met Clean&pay-per-use sluiten kantoorbezetting en kosten aan”

Voor veel facilitair managers een herkenbaar beeld: schoonmakers lopen dagelijks dezelfde ronde met een vast programma, binnen een vast aantal uren; de opdrachtgever betaalt maandelijks een vaste vergoeding voor...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

12 februari 2024

10 jaar Made Blue Foundation: ‘Schoon drinkwater voor iedereen op deze wereld’

Een idealistisch avontuur van drie ondernemers, Frank van der Tang, Machiel van Dooren en Robin Pot is uitgegroeid tot een volwaardige én ondernemende Foundation, die internationaal opereert en successen...

29 september 2023

VR Tech startup Cleaning Workx haalt groeigeld op bij investeerder

Het Nieuwkuijks bedrijf Cleaning Workx heeft deze maand een groei-investering verworven. Met het geld, geïnvesteerd vanuit private equity investment, wil de jonge onderneming van oprichter Wieland Hendriksen verdere groei...

17 september 2025

CSS Schoonmaakdiensten wordt Coppejans Schoonmakers

CSS Schoonmaakdiensten gaat verder onder een nieuwe naam: Coppejans Schoonmakers. Een handelsnaam die de rijke geschiedenis van het familiebedrijf eert en tegelijk de toekomst omarmt. Voor klanten en partners...

14 januari 2019

Blog: Kan de schoonmaakbranche bijblijven?

Sinds twee jaar zit ik in mijn huidige rol als senior sales manager voor Interclean. Ik ben verantwoordelijk voor de sales van Interclean Amsterdam en Istanbul en voor de...

31 december 2021

Een inspirerend nieuw jaar

De redactie van Schoonmaakjournaal wenst je een goede afsluiting van 2021 en een inspirerend begin van het nieuwe jaar. Geniet samen van een gezond, aandachtvol en groen 2022! In...

16 mei 2019

Toiletten bouwen met toiletpapier: The Good Roll

Sinds begin 2019 verkoopt Hygiënepapier.nl het merk The Good Roll: 100% boomvriendelijk toiletpapier zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Want, zo vindt The Good Roll: bomen zijn om te knuffelen,...

25 juli 2022

Er mag gelachen worden! 5 tips om écht meer plezier uit je werk te halen.

We vergeten ons op het werk wel eens te focussen op positieve, persoonlijke aandacht. In plaats daarvan wordt er op veel plekken alleen kritiek gegeven. Zonde! Daar gaat niemand...

30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit...