13 maart 2023

Top 10 meest gelezen artikelen in februari

Op welke artikelen klikten onze communityleden het meest in de afgelopen maand?
De top 10:

1. Blog Henk Cornelisse: ‘Huilie, huilie troef in de schoonmaak’
2. Nieuws: CSU neemt Robedo over
3. Nieuw platform: ‘One voice in cleaning’
4. Trends: 4 schoonmaaktrends voor 2023
5. Award: Qleaning ontvangt Hart van Deventer
6. Blog Laetitia Simonis (1nergiek): ‘Minder schoonmakers, maar niet minder mensen die het zouden kunnen’
7. Nieuws: IWG verlengt en breidt samenwerking uit met Effektief
8. Interview vrouwelijk leiderschap Wendy Braams (Vebego): “Wees als leider open, eerlijk en koersvast”
9. Interview vrouwelijk leiderschap Marjolein Reijs (GOM): “Koester de overeenkomsten en omarm de verschillen”
10.Productnieuws EzyQlean: Fill it. Drop it. Shake it. Clean it.

Staat jouw bericht deze maand in de top 10? Vraag ons naar de mogelijkheden om jouw story te delen met de communityleden van Schoonmaakjournaal op 7 verschillende mediakanalen! [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 februari 2022

‘Back to the future’: een reis met de (schoonmaak)mens centraal

Met deze drie vragen maken we de reis ‘Back to the future’: (1) Wat deed je toen en wat doe je nu? (2) Wat heeft de branche in deze...

22 november 2022

Vileda Professional presenteert nieuwe generatie Swep Class met livestream

Op 29 november om 16:00 uur kun je via een livestream de presentatie bijwonen van de nieuwe generatie van het Swep vloerconcept van Vileda Professional Van het prille begin...

14 november 2023

Finalist Best Practice Award 2023: CSU en Hogeschool van Amsterdam

De samenwerking tussen CSU en de Hogeschool van Amsterdam heeft één van de zes finaleplaatsen van de Best Practice Award 2023 behaald. Lees hier mee over deze samenwerking. De...

06 december 2021

‘Elk wasje kost ’n tasje’

Duurzame zeepmaker Seepje start 6 december met de campagne “Elk wasje kost ’n tasje” om consumenten duidelijk te maken hoe milieuvervuilend wassen met een regulier synthetisch wasmiddel is. Deze...

26 september 2022

63% medewerkers voelt zich niet gehoord door de directie

Een ruime meerderheid (63%) van werkend Nederland vindt dat directies niet goed naar (uitvoerend) personeel luisteren. Bovendien zegt 40% van de mensen dat hun werkgevers ronduit te weinig doen...

03 januari 2022

Efficiency en tijdsbesparing: digitalisering is hot

Digitalisering. Je kunt er als ondernemer niet meer omheen. Welke digitale systemen, apps en platforms zijn populair in schoonmaakland? Wat levert het op? En vinden ondernemers het de investering...

08 mei 2019

Spreker #FMNextGen event Alicia de Graaff: “Schoonmaak als onderscheidend element van je organisatie”

Beleef de passie, maak impact met facilities! “Hoe kun je schoonmaak inzetten als onderscheidend element van je organisatie of bedrijf? Er zijn voldoende aansprekende voorbeelden en onderzoeken die bewijzen...

26 januari 2022

De week van de Circulaire Economie

Van maandag 7 t/m zaterdag 12 februari 2022 organiseren professionals een eigen evenement over de circulaire economie. Het doel? Laten zien hoe circulair ondernemen in de praktijk werkt, zodat...

15 september 2023

#FOTOFRIDAY EW zamelt €62.195,- in voor Center for Personalized Cancer Treatment

Op zaterdag 2 september stond team EW for Life aan de start van de Stelvio for Life. Dat het ook met het mooie zonnige weer voor hen een uitdaging...

28 december 2021

‘De factor mens verdwijnt niet, maar wordt wel minder’

In de serie ‘Young ones’ spreken we met Ernst-Jan Karels, één van de young professionals (<40 jaar) in de schoonmaakbranche. Een nieuwe generatie die zich verenigt in het platform...