7 april 2022

Inspiratie, innovatie en connectie bij FMNextGen op Interclean

Op 10 mei aanstaande organiseren we op Interclean in RAI Amsterdam weer een FMNextGen-bijeenkomst. Een ontmoeting die in het teken staat van innovatie, inspiratie en connectie. Ben jij erbij?

Robert Stelling, directeur Interclean Amsterdam en medelid FMNextGen, is de gastheer van de bijeenkomst die op de Interclean zal plaatsvinden.
Hij heeft Rob den Hertog, voorheen directeur Interclean en jurylid Innovation Awards, bereid gevonden om een rondetafelgesprek te leiden. Rob gaat in gesprek met enkele jonge genomineerden voor de Innovation Awards over hun innovaties: Wat is de innovatie? Hoe is deze tot stand gekomen? Wat zijn de verwachtingen?
De eerste naam van één van de genomineerden die aan tafel zal aanschuiven is Glenn Laurentius van Consensus Groep. Met EnozoPro zijn zij genomineerd in de categorie Gezondheid & Hygiëne. Later volgen meer namen van de genomineerden-tafelgenoten.

Connectie
Aansluitend aan het rondetafelgesprek volgt de netwerkborrel. Om elkaar beter te leren kennen. En ook andere deelnemers aan Interclean te ontmoeten, want de FMNextGen’rs sluiten aan bij de Exposanten-VIP-borrel.


Ben jij erbij?

Als lid van FMNextGen, het platform van young professionales (tot 40 jaar) in de schoonmaakbranche, ben je van harte welkom bij de bijeenkomst op 10 mei. Je hebt hiervoor al een persoonlijke uitnodiging ontvangen.
Ben je nog geen lid, maar wil je er wel bij zijn? Stuur dan voor 30 april een bericht naar [email protected].

Programma:
16:00 uur ontvangst in Elicium op Interclean Rai Amsterdam
16:30 uur start programma met rondetafelgesprek
17:30 uur afronding rondetafelgesprek
Aansluitend netwerkborrel bij de Exposanten-VIP-borrel.

Aan deze bijeenkomst zijn geen kosten verbonden, met uitzondering van de eigen reist- en parkeerkosten. Registratie voor toegang tot Interclean is wel nodig. Je kunt je hier gratis registreren: https://www.intercleanshow.com/amsterdam/register/


Meer weten of FMNextGen?

Pro-actie, passie, power en kennis. Elkaar inspireren én de schoonmaak- en facilitaire branche. Dat is FM Next Generation, een initiatief van Schoonmaakjournaal.nl, dat wordt mede mogelijk gemaakt door supporters Nocore, Total Cleaning Products en Interclean.
Enthousiast? Nieuwsgierig? We zoeken nóg meer young professionals van schoonmaakbedrijven. Maak via deze link kennis met FMNextGen’ers. En sluit aan!

Deel dit artikel

Ook interessant:

07 december 2018

Hago wint European Excellence Award in viral communications

De Koningsdagactie van Hago krijgt Europese lof tijdens de uitreiking van de prestigieuze awards voor PR en communicatie in Europa. Ruim een maand geleden werd bekend dat Hago, in samenwerking met...

31 oktober 2023

HTC Advies, Atir en Consumatics vormen samen CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november 2023 verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen,...

30 mei 2022

“Digitalisering ontzorgt, maar schoonmaak is en blijft mensenwerk”

Tachtig jaar geleden en met een investering van 250 gulden klom oprichter Frans Wittens op een ladder om met een zinken emmer en doekje ramen van winkels en bedrijven...

19 oktober 2021

Volg een opleiding en ga ‘Vooruit in de schoonmaak’

Dominique Otterspeer werkt bijna 12 jaar als glazenwasser bij Glasbewassing- en schoonmaakbedrijf ACW. Hij begon als leerling, maar is nu voorman. Dominique heeft de basisvakopleiding glas en gevel gevolgd....

07 november 2022

“Je moe(d) lef tonen naar wat jij belangrijk vindt”

Sinds september 2022 is Innovi supporter van FM Next Gen. Commercieel directeur Judith Holtkamp vertelt waarom de specialist in duurzame reinigingsoplossingen ervoor kiest om het jongerenplatform in de schoonmaakbranche...

01 februari 2023

Mewa-poetsdoeken worden gemaakt in Europa

Door de covidpandemie is duidelijk geworden hoe kwetsbaar de logistieke systemen van de wereldeconomie wel zijn. Een gevolg daarvan is dat meerdere ondernemingen hun bevoorradingsroutes hebben omgegooid en de...

27 augustus 2024

Zomer-sport-serie (5): Sportieve bedrijfsfeestjes zijn goed, vitaliteit door het jaar heen nog beter

Hoe leuk is het om met het team een actief uitje te beleven. Het is goed voor ontspanning, teambuilding én de vitaliteit. Steeds meer schoonmaakbedrijven en toeleveranciers organiseren daarom...

06 maart 2019

Blurring of Blokker? Christine Van Hoorenweder (Salubris): “We spelen kort op de bal”

“Ik zie nog zoveel opportuniteiten voor ons.” Christine van Hoorenweder, commercieel directeur van Salubris uit Aalter (België), reageerde direct op onze oproep om mee te werken aan onze themaserie...

07 maart 2019

Impressie codecongres Van Principe naar Praktijk, zo werkt het: “Het moet kloppen”

“Als je verantwoordelijk marktgedrag aan partijen vraagt, met wie je samenwerkt, moet je zelf het goede voorbeeld geven, het moet gewoon kloppen”, benadrukt president-directeur ProRail, Pier Eringa. Hij was...

11 december 2018

Digitale doolhof (3): Cleanfix ziet kansen samenwerking mens en robot: cobot

Saai schoonmaakwerk van lange gangen en grote hallen; het is een van de voorbeelden waar robotisering een mentale, praktische en efficiënte meerwaarde zou kunnen bieden. Of een samenwerking. Want...