9 juli 2020

Interclean Amsterdam wordt hybride evenement: on site en online

Interclean breidt haar fysieke event, dat plaatsvindt op dinsdag 3 tot en met vrijdag 6 november in RAI Amsterdam, uit met een online programma. Hierdoor maakt de vakbeurs voor schoonmaak- en hygiëne professionals voor iedereen mogelijk om deel te nemen, ondanks de reisrestricties voor landen om ons heen en wereldwijd.

De diverse kennissessies en demonstraties zijn voor iedereen gedurende de dag online en on-site te bezoeken, en direct vragen kunnen stellen aan sprekers en presentatoren. Het maken van afspraken met exposanten en bezoekers kan tijdens het hybride event ook online plaatsvinden.

Veiligheid voor alles
RAI Amsterdam is er klaar voor om een veilig en verantwoorde Interclean Amsterdam te organiseren. Robert Stelling, exhibition manager, licht toe: “We hebben er alle vertrouwen in dat we alle Covid-19 gerelateerde risico’s proactief en effectief weten te beheersen. We staan paraat om mensen veilig samen te brengen en ze opnieuw de kracht van verbinding te laten ervaren. Zowel fysiek, bij toepassing van de regels en richtlijnen, als virtueel.”

De belangrijkste maatregel is dat er te allen tijden 1,5 meter afstand van elkaar gehouden moet worden. Er zullen veiligheidspaden van 4 meter worden ingericht, routes worden uitgestippeld en crowd management zal ingezet worden om de doorloop van bezoekers te stimuleren. Met het oog op maximale preventie wordt de beursvloer opnieuw ingericht, zodat exposanten perfect in staat zijn om meetings te houden en gastvrijheid te bieden op hun stands. Daarnaast zorgt de RAI voor een goede hygiëne door middel van handontsmettingsmiddel, zeep, servetten, antiseptische doekjes en ander schoonmaakmateriaal.

Consensus opbouwen
De huidige situatie heeft ons alleen maar meer gemotiveerd om onze reputatie als de ontmoetingsplaats voor hygiëneprofessionals waar te maken. Dit doen wij door het creëren van succesvolle samenwerkingen en door een forum te bieden waar professionals hun expertise kunnen delen met de internationale schoonmaakindustrie. We zijn ervan overtuigd dat dit ontzettend belangrijk is, aangezien organisaties over de hele wereld consensus willen opbouwen over de aanpak van uitbraken als het coronavirus.

Leestip:

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 oktober 2021

Oproep: Maak een blog of vlog voor de Dag van de Ondernemer

Op vrijdag 19 november is het de ‘Dag van de Ondernemer’, een initiatief van MKB-Nederland. Dan staat ook Schoonmakend Nederland stil bij het belang van ondernemers voor Nederland. Om...

26 september 2023

‘Ik geloof dat dit het werkgeverschap van de toekomst is.’

Toekomst Schoonmaakbedrijven werkt sinds een jaar met de Semco aanpak. Het is daarmee het eerste schoonmaakbedrijf in Nederland dat deze werkwijze implementeert. Na een jaar blikt directeur Mens &...

17 december 2019

2020 trends in schoonmaak op Interclean: robotica, data en duurzaamheid

Twee jaar is behoorlijk lang als het gaat om innovatie. Tegen de tijd dat Interclean Amsterdam op dinsdag 12 mei 2020 zijn deuren opent, staan deze drie onderwerpen centraal:...

15 januari 2024

Alpheios verwelkomt Annemieke Meijer als directeur

Vebego Group benoemt per 1 februari 2024  Annemieke Meijer tot de nieuwe algemeen directeur van Alpheios. Dit bedrijf heet Annemieke van harte welkom binnen het team van ‘gepassioneerde en...

12 mei 2020

Geen Interclean, vandaag wel Innovation Awards Verkiezing

Van de laatste robot en connected technologie tot ontwikkelingen in circulair en duurzaam schoonmaken: een sterke lijst met kandidaten gaan voor de competitie op Interclean Amsterdam 2020. Ondanks dat...

04 april 2018

LEVIY inspiring stories: “Center Parcs ontwikkelt zich sterk in digitalisering voor gasten en processen”

50 jaar geleden opende het eerste park van Center Parcs. Nu zijn er 22 parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Anderhalf jaar geleden kwam Ilse Lemmerlijn, cleaning manager...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

11 april 2024

Hoe staat het met de voorbereidingen én voorpret van Interclean?

Nog enkele weken, dan vindt Interclean 2024 plaats. Een vakbeurs dat zich heeft doorontwikkelt tot een social festival event. Waar mensen van binnen én buiten de schoonmaak, ervaringen en...

09 april 2024

Empoweren van Vrouwen: Een Reis naar Persoonlijke en Professionele Groei

Alle sprekers van het nationale event Female Leaders in Cleaning op Interclean zijn bekend: Naast Annemarie van den Thillart, expert op het gebied van persoonlijk leiderschap met een specifieke...

21 februari 2020

Met overname van Ariel zet Het Poetsbureau for business stap naar marktleiderschap

In 2019 realiseerde Het Poetsbureau € 156 miljoen omzet en was daarmee de grootste aanbieder van huishoudhulpen in Vlaanderen. Het bedrijf zette met haar zakelijke tak – Het Poetsbureau...