6 oktober 2021

Oproep: Maak een blog of vlog voor de Dag van de Ondernemer

Op vrijdag 19 november is het de ‘Dag van de Ondernemer’, een initiatief van MKB-Nederland. Dan staat ook Schoonmakend Nederland stil bij het belang van ondernemers voor Nederland. Om die dag impact te maken roept zij schoonmaakbedrijven op een vlog of blog te maken over hoe zij de coronaperiode hebben doorstaan en wat zij anders doen? Doe jij mee?

Lef en doorzettingsvermogen. Daar ontbreekt het ondernemers niet aan. Dat mag gevierd worden! En wel op vrijdag 19 november 2021: De Dag van de Ondernemer. Piet Adema, voorzitter Schoonmakend Nederland: ‘Ondernemers verdienen respect voor hun inzet. Zij zijn de drijvende kracht achter onze economie. Samen zorgen we voor werkgelegenheid en inkomsten en dragen we met (innovatieve) producten en diensten bij aan het oplossen van uiteenlopende maatschappelijke problemen.’

Ter ere van De Dag van de Ondernemer 2020 namen ACS CleaningNellen Schoonmaakdiensten Novon/Vlietstra en ASP  ons vorig jaar mee in creatieve oplossingen om te blijven schoonmaken in coronatijd. Met vlogs staken ze alle ondernemers een hart onder de riem. Zo hard nodig in coronatijd, een enorme impact op onze samenleving. Ook dit jaar zullen ondernemers laten zien hoe zij de coronaperiode doorstaan hebben en wat zij anders doen?

Doe ook mee!
Wil je meedoen? Stuur dan ter ere van De Dag van de Ondernemer een blog, vlog of geluidsfragment naar Schoonmakend Nederland, communicatiemedewerker Marga van Neerven: 06 20510811/[email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

16 mei 2022

Event FMNextGen: innoveren kun je leren

‘Het is vooral een kwestie van flink doorzetten!’ Tijdens de FMNextGen-meeting op Interclean op 10 mei jongstleden was het een zoete inval van bekenden uit zowel Nederland als België....

25 september 2021

Inspiratiefilms over duurzame inzetbaarheid

Duurzame inzetbaarheid is een belangrijke onderwerp voor de schoonmaakbranche. Iedere medewerker wil immers gezond en met plezier het pensioen halen. In de videoserie ‘Duurzame inzetbaarheid’ belicht de Ras de...

16 mei 2022

De waarde van de persoonlijke ontmoeting

‘Kom naar Amsterdam voor een persoonlijke ontmoeting’, stond in de uitnodiging van de Interclean. Aan die uitnodiging werd van 10-13 mei volop gehoor gegeven. We zagen in RAI Amsterdam...

01 juli 2022

Seiso wandelt 24 uur voor De Kindervallei

Seiso Facilitair Advies heeft haar doel bereikt. Met de Homewalk op 25 en 26 juni 2022 wandelden het 10-koppige team in 24 uur 120 km. Onderweg aangemoedigd door cheerpoints...

28 mei 2020

1,5-kantoormeters maken met Flexas.com en Cushman&Wakefield: “Schoonmaak deal breaker of deal maker in vastgoed”

Hygiëne, hygiëne, hygiëne: dat is waar het in de corona-gedachte om draait. Verandert dat de schoonmaakindustrie? Hoe dan? In hun zoektocht naar ‘anderhalve meters maken’ pakken FM Next Gen’ers...

27 mei 2020

Wereldwijde technologiegroep Freudenberg start productielijn mondkapjes

Drie Freudenberg bedrijven, waarvan Vileda Professional ook deel uitmaakt, bundelden hun expertise en technologie en zette op zeer korte termijn een productielijn in gang voor mond-neusmaskers. De maskers onder...

15 augustus 2022

Stuur jouw Best Practice in!

Op donderdagmiddag 27 oktober 2022 vindt de uitreiking van de Best Practice Award plaats in Nieuwegein. Voor de 9e keer wordt deze award uitgereikt vanuit de Code Verantwoordelijk Marktgedrag...

07 maart 2022

Gezond & veilig werken

Verkeerd schoonmaken is belastend voor je lijf. Daarom maakt de RAS instructiefilmpjes met tips hoe je het best elke dag gezond en veilig werkt in de Schoonmaak. Werken in...

06 februari 2024

Bij Schoonmaakbedrijf Hommerson maakt software hun werk sneller, makkelijker en minder foutgevoelig

De reis die Schoonmaakbedrijf Hommerson sinds 2019 met AFAS aflegt is er een die zijn vruchten afwerpt. Wat begon met de wens om de administratie rond de vele arbeidsovereenkomsten...

01 juni 2020

Gerrit Malipaard (MTS Euro Products) over toekomst ondernemen: “Inspelen op de markt, snel schakelen en relevant blijven”

De zorg voor morgen vertaalt zich op persoonlijk vlak in alertheid en/of smetvrees voor touchpoints en in handhygiëne, zakelijk in nieuwe businessmodellen. Want welk bedrijf wordt niet getroffen door...