11 mei 2022

Nasima el Bachiri-Ouamar: ‘mijn werk voelt niet meer als werken’

Nasima el Bachiri-Ouamar is eigenaar van vijf bedrijven in Almere en daarbuiten. Als kind droomde ze al van onafhankelijk en succesvol in het ondernemen zijn. Een weg met soms wel honderd werkuren per week. Maar met haar inzet en doorzettingsvermogen heeft ze haar droom bereikt. Lees dit interview als waardevolle toevoeging in onze serie over vrouwelijk leiderschap.

Het interview ‘Nasima el Bachiri-Quamar: ‘Ik heb me nooit alleen op Almere gericht’ werd onlangs op ‘Almere Zaken’ gepubliceerd. De onderneemster deelt open haar verhaal over de start van haar eerste bedrijf B Flex cleaning, 22 jaar geleden en de groei naar vijf bedrijven en misschien nog meer in de toekomst. Laat je inspireren: https://www.almerezaken.nl/nieuws/interviews/52435/nasima-el-bachiri-ouamar-ik-heb-me-nooit-alleen-op-almere-geric

Foto Nasima el Bachiri-Ouamar: Peter Isaak

Meer lezen over vrouwelijk leiderschap in de schoonmaakbranche?
Laat je inspireren:
Vrouwelijk leiderschap in de schoonmaakbranche
– Interview Ellen Dekkers (RAS): “Ik wil de schoonmaakbranche nog mooier en fijner maken dan hij al is”
– Interview Kim Luiten (Beercoo Schoonmaakgroep): “Ik wil vooral waardevol in mijn werk zijn.”
Interview Belinda Dekkers (Ul-Team):‘We moeten af van het idee dat goed leiderschap alleen fulltime kan.”
– Interview Bianca Smink (Augias): “Als je medewerkers echte persoonlijke aandacht geeft dan weet je ze te binden, boeien en behouden”
– Interview Hadassa Windhorst (Numatic Benelux): “Ga je doelen achterna en wees niet bang om jezelf uit te spreken”

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 januari 2022

Efficiency en tijdsbesparing: digitalisering is hot

Digitalisering. Je kunt er als ondernemer niet meer omheen. Welke digitale systemen, apps en platforms zijn populair in schoonmaakland? Wat levert het op? En vinden ondernemers het de investering...

31 december 2024

Robert Stelling blikt terug op 2024 als jaar van groei, innovatie en inspiratie

Robert Stelling, directeur van Interclean, kijkt aan het begin en eind van 2024 vooruit en terug op de gebeurtenissen in de schoonmaakbranche. Zo deelde hij in januari '10 sparkling...

28 augustus 2022

In de sterren geschreven: schoonmaaktalent of niet

Déze 3 sterrenbeelden zijn de beste schoonmakers (en deze zeker niet). Libelle zocht naar het schoonmaaktalent in de sterren en zet de drie beste én slechtste op een rij....

14 februari 2022

Blog: Werkplezier…. Hoe dan?

Een extreem hoog ziekteverzuim, een voortdurend tekort aan personeel en dan ook nog zorgen voor werkplezier op de werkvloer? Hoe dan? Als leidinggevende en/of HR-medewerker heb je veel ballen...

10 maart 2022

NLdoet, doe je mee?

Op 11 en 12 maart wordt door het Oranjefonds weer de grootste vrijwilligersactie van Nederland georganiseerd. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje...

06 mei 2022

Marjolein Klösters 5 jaar bij Nocore

Marjolein Klosters was op 1 mei jongstleden vijf jaar in dienst bij Nocore. Uiteraard hebben haar collega’s haar in het ‘zonnetje’ gezet. “Van harte gefeliciteerd Marjolein, we zijn heel...

27 maart 2023

Golden Service Awards verder als de verkiezing van De Schoonmaker van het Jaar

VMN Media, uitgever van onder meer Service Management, stopt met de organisatie van de Golden Service Awards. Het bestuur van de stichting GSA betreurt dit uiteraard, maar heeft ook...

28 april 2022

Schoonmaakcontract voor 10 jaar!

Op donderdag 14 april 2022 tekenden OPONOA-bestuursvoorzitter Henri Soepenberg en directeuren Frank en Karin Kuhlkamp van Carea facilitaire dienstverlening in Warnsveld het nieuwe samenwerkingscontract voor de schoonmaak voor de...

25 februari 2024

#FAVORITES Handboek duurzaam ondernemen

Minder kosten, meer klanten en geëngageerde medewerkers. Wat zijn voor jou de belangrijkste acties om je bedrijf te verduurzamen? Hoe kan je medewerkers engageren en de markt overtuigen? Hoe evolueer...

06 juni 2022

DUURZAAM SAMEN, DÁT IS DE BESTE KEUS

Verantwoord opdrachten inrichten, uitzetten en aannemen. En dat dan doen met respect voor de kwaliteit van de dienstverlening en de mensen die het moeten waarmaken. Dat is de gedachte...