25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaande contentstrategietrends in 2020 meer over nieuwe manieren van samenwerking dan over de technische innovaties. 2020 wordt het jaar van de menselijke inhaalslag. Dus focus op betere verbinding met je collega’s en publiek”, tipt Frankwatching. Die focus staat centraal tijdens de tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie – op dinsdagmiddag 4 februari bij Hago in Den Bosch – over het thema Customer Journey.

Ook – of zeker – in de keten van schoonmaak – met leveranciers (schoonmaakbedrijven en -toeleveranciers), uitvoerders (schoonmakers), klanten (eindgebruikers) en hun (schone) omgeving (kantoorpanden, ziekenhuizen, openbare gelegenheden als stations en toiletten, enzovoort) speelt (klant)beleving een zeer grote rol. “In de wetenschap dat je met klantbeleving altijd kunt starten en dat het nooit eindigt, pakken we op 4 februari de handschoen op. Met marketeers van onder meer schoonmaakbedrijven, maar ook met schoonmaakgroothandels, producenten van reinigingsmiddelen en reinigingsoplossingen, dienstverleners in toilethygiëne, en partners van Schoonmaakjournaal zijn welkom. Er zijn maximaal 15 plaatsen”, legt Petra de Bruin uit.

“Je bereikt mensen niet door de kanalen te snappen. Je bereikt mensen door iets van die mensen te snappen”

Delen is plussen
Om mensen te snappen, zijn customer experience en een customer journey nodig: kruip in de huid van je klant(en) en maak zijn/haar reis vanuit jouw product of dienst. “Een mooie, hartverwarmende reis, die we  tijdens de PizzaMarketingSessie op 4 februari samen kunnen gaan maken door ervaringen en invloeden – binnen en buiten de schoonmaaksector – te delen. Om (nog) sterker te worden, impact te maken en aan reputatie te bouwen.”

Ben je erbij?
De tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie vindt plaats bij Hago in Den Bosch en is bedoeld voor een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is de beslissing om per 1 januari 2020 het advertentieloze tijdperk in te stappen en verder te bouwen aan Schoonmaakjournaal als inspirerend contentplatform voor de schoonmaak. “Uit onze eerste PizzaMarketingSessie bleek dat kracht van kwetsbare content, maar ook dat marketeers veelal nog zoekend zijn naar hoe je jouw product, dienst of concept in de markt kunt zetten. Mensen spelen daarbij een cruciale rol.” Ook de sessie op 4 februari kent een kort en krachtig programma van 2 uur met een interactief marketingcafé (sparren over customer journey) en – uiteraard – samen een pizza eten.

Enthousiast? Wil je erbij zijn? App Petra: 06 – 51 81 46 76. Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend. Als je je inschrijft voor de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons samen met Hago goed voor, zorgen voor de catering en misschien moeten we anderen teleurstellen als het animo groter is dan het aantal beschikbare plekken. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 april 2022

“We moeten af van het idee dat goed leiderschap alleen fulltime kan”

In onze serie interviews over vrouwelijk leiderschap komt ditmaal Belinda Dekkers-Schwartz aan het woord. Zij is directeur van UL-Team, de tweede particuliere opleider in Nederland voor de facilitaire- en schoonmaakbranche....

25 oktober 2022

FMG roept op tot Facilitair Verduur-Samen: werk aan de winkel in de zorgsector!

“Weet je dat de zorgsector in Nederland net zo vervuilend is als de luchtvaart? De zorgsector produceert zo’n 7,6 miljard kilo CO2 per jaar. Van handschoenen tot plastic verpakkingen,...

24 februari 2019

#nieuwsnotendop week 8 met Beercoo, Hago, Kärcher, Noorderkwartier, PayOK en Schilten

Schilten Schoonmaak neemt Alcean over Het Dordtse schoonmaakbedrijf Schilten heeft Alclean uit Krimpen aan den IJssel overgenomen. Daarmee versterkt het haar regionale positie in de driehoek Rotterdam, Breda en...

16 januari 2024

Horecava 2024 laat zien hoe snel verandering gaat, ook in hygiene

“Een goede Horecava betekent een goed jaar” stelt een exposant van de organisatie van de Horecava, de professionals horeca-vakbeurs die van 8 t/m 11 januari plaatsvond in RAI Amsterdam. Deze...

16 december 2019

Hago Next over duurzame inzet: “Vitaliteit is van vitaal belang”

Hago Next staat voor Duurzaamheid en Innovatie. Een belangrijk deel van duurzaamheid is de vitaliteit van schoonmaakmedewerkers. Vanuit die gedachte is Hago Next begonnen met het opleiden van medewerkers...

09 maart 2025

Laat je op 2 april inspireren door Lode van Hattum (Rolling Sushi): “TikTok zorgde ervoor dat de verkoop van 50 naar 1000 stuks per dag ging”

Op woensdag 2 april is ondernemer Lode van Hattum (22) één van de sprekers tijdens het exclusieve FMNextGen diner bij UL-Team in Culemborg. Lode zal als jonge ondernemer de...

14 november 2023

Finalist Best Practice Award 2023: CSU en Hogeschool van Amsterdam

De samenwerking tussen CSU en de Hogeschool van Amsterdam heeft één van de zes finaleplaatsen van de Best Practice Award 2023 behaald. Lees hier mee over deze samenwerking. De...

27 februari 2023

“Wees als leider open, eerlijk en koersvast”

In januari 2023 gingen Hago Next en nog acht schoonmaakbedrijven van Vebego als één bedrijf verder onder de naam Vebego Cleaning Services. Voor contractmanager Wendy Baams betekende dit dat...

17 februari 2025

RAS helpt bij loyaliteitsbonus jongeren

In november 2024 deelde de RAS een lijst met medewerkers die voor de loyaliteitsbonus in aanmerking kwamen met werkgevers en werknemers. Op deze lijst kwam een groep die jong...

30 april 2019

Uitnodiging voor schoonmaakbedrijven: Newmatic Future Friday

Op vrijdag 10 mei zijn schoonmaakbedrijven van harte welkom bij Numatic voor een blik op de toekomst, een duurzame toekomst. De producent in reinigingsmachines, – materialen en – middelen...