25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaande contentstrategietrends in 2020 meer over nieuwe manieren van samenwerking dan over de technische innovaties. 2020 wordt het jaar van de menselijke inhaalslag. Dus focus op betere verbinding met je collega’s en publiek”, tipt Frankwatching. Die focus staat centraal tijdens de tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie – op dinsdagmiddag 4 februari bij Hago in Den Bosch – over het thema Customer Journey.

Ook – of zeker – in de keten van schoonmaak – met leveranciers (schoonmaakbedrijven en -toeleveranciers), uitvoerders (schoonmakers), klanten (eindgebruikers) en hun (schone) omgeving (kantoorpanden, ziekenhuizen, openbare gelegenheden als stations en toiletten, enzovoort) speelt (klant)beleving een zeer grote rol. “In de wetenschap dat je met klantbeleving altijd kunt starten en dat het nooit eindigt, pakken we op 4 februari de handschoen op. Met marketeers van onder meer schoonmaakbedrijven, maar ook met schoonmaakgroothandels, producenten van reinigingsmiddelen en reinigingsoplossingen, dienstverleners in toilethygiëne, en partners van Schoonmaakjournaal zijn welkom. Er zijn maximaal 15 plaatsen”, legt Petra de Bruin uit.

“Je bereikt mensen niet door de kanalen te snappen. Je bereikt mensen door iets van die mensen te snappen”

Delen is plussen
Om mensen te snappen, zijn customer experience en een customer journey nodig: kruip in de huid van je klant(en) en maak zijn/haar reis vanuit jouw product of dienst. “Een mooie, hartverwarmende reis, die we  tijdens de PizzaMarketingSessie op 4 februari samen kunnen gaan maken door ervaringen en invloeden – binnen en buiten de schoonmaaksector – te delen. Om (nog) sterker te worden, impact te maken en aan reputatie te bouwen.”

Ben je erbij?
De tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie vindt plaats bij Hago in Den Bosch en is bedoeld voor een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is de beslissing om per 1 januari 2020 het advertentieloze tijdperk in te stappen en verder te bouwen aan Schoonmaakjournaal als inspirerend contentplatform voor de schoonmaak. “Uit onze eerste PizzaMarketingSessie bleek dat kracht van kwetsbare content, maar ook dat marketeers veelal nog zoekend zijn naar hoe je jouw product, dienst of concept in de markt kunt zetten. Mensen spelen daarbij een cruciale rol.” Ook de sessie op 4 februari kent een kort en krachtig programma van 2 uur met een interactief marketingcafé (sparren over customer journey) en – uiteraard – samen een pizza eten.

Enthousiast? Wil je erbij zijn? App Petra: 06 – 51 81 46 76. Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend. Als je je inschrijft voor de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons samen met Hago goed voor, zorgen voor de catering en misschien moeten we anderen teleurstellen als het animo groter is dan het aantal beschikbare plekken. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 oktober 2022

Margriet van Zijl Brand & Marketing Director Vebego Group

Op 1 oktober is Margriet van Zijl benoemd tot Brand & Marketing Director Vebego Group. Dit is een nieuwe rol binnen Vebego, die aansluit bij de strategische keuze om...

29 januari 2025

Top 10 schoonmaaktrends voor 2025

De professionele schoonmaak- en hygiëne-industrie ondergaat een opmerkelijke transformatie, door innovatie, veranderende behoeften en een groeiende focus op duurzaamheid. In 2025 staan schoonmaakbedrijven voor nieuwe kansen en uitdagingen die...

08 maart 2022

Bedrijven van overleden Gerard Spoor gaan door

Carling Opleidingen, Qualis Insight to Quality, LOSK en Keurmerk Verantwoord Schoon: de vier bedrijven en diensten van Gerard Spoor gaan door. De op 20 februari 2022 overleden passievolle en...

05 december 2022

Gezonde contracten nu en in de toekomst

De krapte op de arbeidsmarkt en de schaarste aan grondstoffen hebben effect op kwaliteit en kosten. Duidelijk is dat er veel ontwikkelingen in een versnelling zijn gekomen. Wat is...

28 mei 2019

Review (2) VSR Kennisdag: “Van facilitair manager naar grondstoffenmanager”

Yvette Watson (PHI-Factory), Rob Stevens (WEPA Nederland) en Frank Dobbelsteijn (Returnity) namen het stokje van ZKH prins Carlos de Bourbon de Parme over op de VSR Kennisdag Circulariteit op...

13 december 2023

Van nertsenfokken naar schoonmaakmiddel maken

De ondernemer.nl publiceerde op 8 december 2023 een artikel over Jan Bosch. Een voormalig nertsenfokker die nu aandrijflijnen voor voertuigen ontwikkeld en een schoonmaakmiddel produceert. Lees waarom hij deze...

14 september 2023

Nocore zet volgende stap in digitalisering met planbord werkbonnen

We kunnen er eigenlijk niet meer omheen. Digitalisering gaat een steeds grotere rol spelen in de schoonmaakbranche. Nocore Facility apps is de afgelopen maanden bezig geweest om een belangrijke...

02 december 2021

CAO: Vakbonden doen tegenvoorstel

Op 29 november, hebben werkgevers en vakbonden verder onderhandeld over een nieuwe cao voor de schoonmaak- en glazenwassersbranche. Tijdens deze dag 7 hebben de vakbonden een tegenvoorstel gedaan op...

17 juli 2023

Blog: I have a dream

Martin Luther King, John Lennon en de schoonmaakhelden. I have a dream. Dat schoonmakers in de hele wereld ongeacht hun seksualiteit, huidskleur, religie of leeftijd met respect behandeld worden,...

28 september 2022

‘Glazenwassers hebben hart voor zorg’, jij ook?

Voor het zevende jaar op rij steken glazenwassers de zorg een hart onder de riem. Tussen 12 en 23 december zetten zij hun zorgopdrachtgevers, -medewerkers en cliënten in het...