18 januari 2022

Doe mee met trendsessie Instagram

Wil jij (gratis) tips & trucs voor succes op Instagram? Ben je benieuwd naar de nieuwste trends op dit social kanaal? En wil je weten hoe goed in te spelen op de laatste ontwikkelingen om zakelijk succes op Instagram te boeken?
Doe dan mee aan de online, exclusieve trendsessie Instagram van Frankwatching op woensdagmiddag 19 januari, van 14.00 tot 15.00 uur.

Op  11 januari deelden we al de 8 socialmedia-trends voor de schoonmaakbranche in 2022. Goed om te weten, maar hoe pas je deze toe voor jouw schoonmaakbedrijf, groothandel of intermediair-/opleidingsbureau? Niet iedereen heeft tijd om hierin te duiken en een uitgebreide cursus te volgen. Daarom denkt Schoonmaakjournaal.nl met jullie mee en geven we tips over toegankelijke online webinars/workshops die zinvol zijn en niet teveel tijd kosten. Zo leer toch tips & trucs en bereik je meer succes met jouw social media kanalen. Ditmaal met de trendsessie Instagram van social mediaspecialist Kirsten Jassies via Frankwatching. Doe mee en houd onze site in de gaten voor meer tips.

Deelname
Klik hier voor meer informatie en inschrijven voor de gratis trendsessie Instagram van Frankwatching. De sessie duurt zo’n 30 minuten. Veel plezier en succes!

Over Frankwatching
Frankwatching is een platform en community voor iedereen die zich bezighoudt met of interesse heeft in marketing, communicatie, social media en tech. Dagelijks wordt kennis, inspiratie over trends, ontwikkelingen, tools en cases gedeeld, online en offline. Lees meer: Over Frankwatching | Frankwatching

Deel dit artikel

Ook interessant:

29 maart 2022

‘Vrouwen kunnen ook leider zijn, maar we komen vooral mannen tegen’

Niki en Anouk de Bruycker werken samen bij Salubris, een Belgische groothandel voor schoonmaakartikelen dat inmiddels veertig jaar bestaat en waarvan hun ouders de eigenaar zijn. Willen ze ooit...

19 maart 2024

Event FMNextGen op Feel Good Friday Interclean

Op vrijdag 17 mei organiseert Interclean samen met Contrast de ‘Feel Good Friday’. Zij nodigt de leden van jongerenplatform FMNextGen uit om (gratis) deel te nemen aan dit speciale,...

19 november 2025

Sven van der Burgh is Nederlands Kampioen Glazenwassen 2025

Op 19 november werd tijdens de Schoonmaak Vakdagen in Expo Houten het jaarlijkse NK Glazenwassen georganiseerd. In kou en regen streden negen deelnemers om de titel. Sven van der...

17 oktober 2023

Chantal zet ‘Altijd dat stapje extra’

‘Heel spannend’, was het moment waarop Chantal van Lieshout uit Leusden het podium op stapte in het Fulcotheater in IJsselstein. Want dat ze een prijs te pakken had in...

27 januari 2023

Podcast: duurzaam was- en afvalproces in de zorg

Is duurzaamheid jouw goede voornemen van dit jaar? Luister dan naar de nieuwe aflevering van de podcast ‘Preach what you practice’ van studenten en docenten van Han Facility Management....

04 oktober 2022

Van Kessel Fruit blij met snellere en betere schoonmaak met stoom

Deze week neemt Innovi de redactie over. Het bedrijf  uit Vroomshoop laat een klant aan het woord om een eerlijk beeld te schetsen over hun duurzame reiniginsoplossingen. Teelt- en...

08 maart 2022

Vrouwelijk leiderschap in de schoonmaakbranche

Het is internationale vrouwendag. Een mooi moment om daarom eens stil te staan bij de vrouwen in de branche. Hoe is het gesteld met de vrouwelijke medewerkers en ondernemers...

24 december 2018

Familiebedrijf Buné voert top 5 meest populair op Facebook in 2018 aan

Schoonmaakjournaal heeft ook een eigen Facebook-pagina. Bijna dagelijks posten we daar leuke berichten, interessante interviews, bijzondere blogs of eigen filmproducties. Deze vijf waren het meest populair in 2018. 1....

10 februari 2022

Margot van Leijen gestart als Directeur Zorg EW Facility Services

Multi service facilitair dienstverlener EW Facility Services heeft begin 2022 Margot van Leijen aangesteld als Directeur Zorg. Van Leijen heeft een lange staat van dienst binnen het bedrijfsleven en...

01 december 2021

Gom voorziet 1.944 mensen in ontwikkelingslanden van schoon drinkwater

Schoonmaakbedrijf Gom, onderdeel van Facilicom Group, mag zich officieel ambassadeur noemen van stichting Made Blue. Als deelnemer aan het programma ‘Een Liter voor een Liter’ steunt Gom waterprojecten van...