22 september 2020

Samenwerking King en D-Care leidt tot efficiënte en duurzame customer journey

King is al 80 jaar partner in totaaloplossingen voor de facilitaire en medische wereld. D-Care is specialist in Nederland in medische disposables en medisch meubilair. Het afgelopen jaar werkten King en D-Care al samen vanuit hetzelfde pand in Tiel. Vanaf 14 september 2020 gaan de twee bedrijven officieel samen verder onder de naam King. Door de krachten van beide organisaties te bundelen, wordt King de eerste partner voor facilitaire en medische (totaal)oplossingen.

Sinds juni 2019 werkten King en D-Care aan de integratie van inkoop en logistieke processen om efficiënter en duurzamer voor klanten te kunnen werken. “Dat is gelukt. Inmiddels hebben we meer dan 50.000 artikelen in ons assortiment en kunnen we onze klanten volledig ontzorgen, zodat zij zich voor 100% kunnen focussen op hun primaire werkproces.”

Branchekennis en begrip
Als partner in totaaloplossingen investeert King in samenwerkingen voor de lange termijn. “We staan naast onze klanten met onze facilitaire en medische expertise, branchekennis en het begrip voor hetgeen er in organisaties leeft.”

Onnodige kosten uit de keten
King (onderdeel van Bunzl Plc) is partner in totaaloplossingen voor de facilitaire en medische wereld, in de gezondheidszorg, schoonmaakbranche, industrie en overheid. “We bieden een compleet facilitair en medisch assortiment, afgestemde IT-oplossingen, fijnmazige logistiek, scherpe tarieven en service tot in de voorraadkast. We zetten graag de extra stap met innovatieve en geïntegreerde oplossingen, uiteraard op maat voor uw organisatie. Zo vergroten we de efficiëntie en halen we onnodige kosten uit de keten.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 februari 2020

Blog: Jinek

“Ik moest direct aan Jinek denken”, reageerde een gewaardeerde relatie en doorgewinterde marketeer onlangs tijdens onze videomeeting op de nieuwe stap van Schoonmaakjournaal. “Waarom?”, vroeg ik. “Omdat de talkshow...

04 februari 2019

Sebastiaan van der Vinne (LEVIY): “Hotel heeft er belang bij dat de gast zo lang mogelijk verblijft”

“Een kleine revolutie”, typeert Van der Valk Hoorn de intrede van de LEVIY housekeeping app. Ieder hotel is elke dag weer op zoek naar de meest efficiënte manier van...

03 februari 2020

HYGENIQ reinigingsmiddelen: het 100% effectieve, 100% veilige en 100% ecologische alternatief

Iedere dag gebruikt de professionele schoonmaakbranche wereldwijd naar schatting 25 miljoen kilogram schadelijke reinigingsproducten. Bedenk hoe positief de impact op mens en milieu is, als dit milieuvriendelijke producten zijn....

09 december 2019

King Belgium bezoekt Metsä Tissue fabriek: “Zeer indrukwekkend”

“Een beeld – of in dit geval een bezoek – zegt meer dan 1000 woorden. Er is veel te vertellen en te laten zien. Daarom nodigen we regelmatig relaties...

19 november 2019

Scheepvaartmuseum kiest weer voor EW: “Bijzonder gebouw met functies en eisen”

Sinds 2013 is EW Facility Services verantwoordelijk voor het schoonmaakonderhoud van het monumentale pand van Het Scheepvaartmuseum. De samenwerking tussen EW Facility Services en Het Scheepvaartmuseum groeide de afgelopen...

28 februari 2020

De koplopers van februari op Schoonmaakjournaal

In de korte maand februari mochten we 11.226 schoonmaakprofs via LinkedIn bereiken met de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie. De bevestiging dat we voor een populair thema hebben gekozen. Maar er waren...

08 februari 2019

5e EW event maakte ultimate journey: creatie van hospitality verwarrend eenvoudig?

Traditiegetrouw organiseerde EW Facility Services begin februari het event The Power of Hospitality. Voor de vijfde maal op rij verwelkomde de organisatie op 5 februari ongeveer 200 gasten uit...

02 maart 2019

“Wie onze nieuwe website bezoekt, maakt een customer journey”

“Wie jarig is, trakteert… Dat lukte niet op onze zevende verjaardag op 6 februari, maar wel in onze verjaarsdagsmaand. Onze traktatie? De nieuwe website van Schoonmaakjournaal.” Op 20 februari...

31 augustus 2020

Rob den Hertog (RAI): “10e Schoonmaaktourdag wordt reünie”

“Op 20 juni zouden we voor de tiende keer de Schoonmaaktourdag rijden. Met een enthousiaste en trouwe groep motorrijders, cabrio- en oldtimer-liefhebbers de Mergellandroute opnieuw beleven, de route waar...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...