31 juli 2023

Tweeluik: Impressies van de Nocore-Klanten-Golfdag (1)

Op 28 juni organiseerde Nocore haar Golfdag op de Haverleij in Den Bosch. Ditmaal geen landelijk schoonmaak golftoernooi maar een speciale dag voor de klanten van de softwareleverancier. We vroegen de organisator én enkele bezoekers hoe zij de dag hebben ervaren. Een tweeluik met impressies én foto’s.

Een nieuwe, geslaagde insteek

Als eerste spraken we met één van de organisatoren: Job, commercieel manager Nocore. Hij vertelt enthousiast over de nieuwe insteek van de klantendag: “Vanwege de coronaperiode hebben de golfdagen enkele jaren stilgelegen, maar dit jaar waren we weer present en was de dag in een heel nieuw jasje gestoken. Dit is namelijk de eerste keer dat we de Nocore Klantendag op deze manier en speciaal voor onze eigen klanten hebben georganiseerd. Nieuw was de vrije inloop. Eerder was er altijd een vast programma, maar nu konden klanten gewoon komen wanneer ze wilden en werd de golfclinic zowel ’s ochtends als ’s middags aangeboden.

Klanten die niet wilden golfen konden ook alleen de lezingen of het marktplein bezoeken. Hier stonden partners van ons, zoals MyDesk, Whitevision, Weska en i8. Maar ook onze eigen consultants stonden paraat om klanten van advies te voorzien of vragen te beantwoorden. Op deze manier konden klanten op één dag meteen verschillende partijen spreken. Vlak voor de borrel en barbecue was de prijsuitreiking van de golfclinic en 18 holes, die door de echte golfliefhebber kon worden gelopen. De sfeer was heel goed en gezellig, en doordat de insteek van de dag helemaal nieuw was, zijn er natuurlijk puntjes naar voren gekomen die we volgend jaar wellicht anders gaan doen, maar over het algemeen kan ik zeggen dat de dag heel geslaagd was.”

Een gezellige dag voor golfers én informatie inwinnen

Eén van de bezoekers van de golfdag was Anne-Grethe Stormorken, manager financiën en IT bij Keus Schoonmaak. Zij reageert spontaan op onze vragen hoe zij de golfdag heeft ervaren: “Heel eerlijk? Ik heb één keer in mijn leven gegolfd en het is een leuke sport, maar niet voor mij. Daarom vind ik die vrije inloop echt top geregeld. Op deze manier kunnen ook klanten die wel op zoek zijn naar informatie maar geen gebruik willen maken van alle golfmogelijkheden, op elk gewenst moment naar de klantendag komen en zich prima vermaken.

Voor mij was vooral het zakelijke aspect heel belangrijk. Ik ben met enkele concrete vragen naar deze dag gegaan, omdat ik onder andere meer uit de producten wil halen en geïnformeerd wil worden over mogelijkheden die in de toekomst ontwikkeld worden. Ik vind het heel efficiënt dat ik op deze manier mijn vragen aan zowel Nocore als enkele partners zoals i8 kon stellen, én bepaalde zaken meteen regelen!

Ik vind de medewerkers van Nocore altijd heel gezellig en klantgericht en dat merkte je ook weer op deze dag. We werken bij ons bedrijf graag met de software, echt alles wat je nodig hebt zit erin en ik vind ook heel fijn dat er zoveel met je mee wordt gedacht. De locatie bij Den Bosch is trouwens heel mooi en de sfeer was gezellig. Dus als het volgend jaar weer wordt georganiseerd, ben ik gegarandeerd van de partij.”

Bekijk hier enkele foto’s:

 

 

 

 

 

 

 

 

In het tweede deel van deze tweeluik Nocore-Klanten-Golfdag komen één van de partners van Nocore en nog een bezoeker aan het woord. Lees deze reacties op dinsdag 1 augustus.

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 december 2018

Digitale doolhof (3): Cleanfix ziet kansen samenwerking mens en robot: cobot

Saai schoonmaakwerk van lange gangen en grote hallen; het is een van de voorbeelden waar robotisering een mentale, praktische en efficiënte meerwaarde zou kunnen bieden. Of een samenwerking. Want...

07 oktober 2021

1nergiek wint opnieuw Integron Medewerkerbeleving Award

“We zijn enorm trots om te kunnen melden dat 1nergiek de Integron ‘Medewerkerbeleving Award’ wederom heeft gewonnen!”, meldt 1nergiek op haar website. Onderzoeks- en Adviesbureau Integron reikte op 7...

25 januari 2023

Werknemers belonen? Ga voor de ervaring!

Gelukkige medewerkers zijn meer betrokken, productiever en innovatiever. Ze zijn minder vaak ziek en hebben minder kans op een burn out. Maar hoe maak je bestaande medewerkers happy én...

10 oktober 2022

Margriet van Zijl Brand & Marketing Director Vebego Group

Op 1 oktober is Margriet van Zijl benoemd tot Brand & Marketing Director Vebego Group. Dit is een nieuwe rol binnen Vebego, die aansluit bij de strategische keuze om...

16 september 2024

Terugblik: VSR Zomerevent 2024 ‘Van taakgedrag naar talentgedrag’

Bij VSR houden ze van tradities en september is natuurlijk de maand van hun jaarlijkse VSR-Zomerevent. Ditmaal verzamelden branchegenoten zich bij UP Events in Weesp, een prachtige locatie met...

06 mei 2019

Top 5 meest populair op Schoonmaakjournaal in april

De maand starten met een grap verpakt in een vlog, een nieuwe vakbeurs, een nieuwe themaserie en een warm afscheid: dat en meer vormden Schoonmaakjournaal Select-bijdragen in april. Deze...

04 augustus 2023

85.000 schoonmaak-vak-diploma’s en meer……

In de afgelopen vier maanden heeft het RAS-Examenbureau bijna 2.500 mensen kunnen feliciteren met hun behaalde examen. Zij kunnen zich met recht een vak-schoonmaker noemen. Terecht, want schoonmaken is...

08 oktober 2021

4e Hygiëneforum: onwennig en vertrouwd

‘Zijn jullie na de lockdowns ook voor het eerst weer buiten? Het lijkt wel een schoolreisje’, opende dagvoorzitter Thomas Hoogendoorn op maandag 4 oktober 2021 het Hygiëneforum in RAI...

02 juni 2024

25ste Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in opbouw

De opbouw voor de 25e editie van Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer is in volle gang. De beursvloer transformeert momenteel naar een bruisende ontmoetingsplek voor professionals uit de branche. Ben...

09 juni 2022

Blog: Het is niet één dag, maar elke dag ‘De dag van de Schoonmaker’

De economie ligt stil als er geen schoonmaak is. De zorg en de voedingssector kunnen bijvoorbeeld niet zonder schoonmaak functioneren. Het is een cruciaal beroep. Dus eigenlijk heel bijzonder...