5 februari 2019

Top 3 januari: EW Facility Services, Hago Next en Gamechanger

Januari was ons het maandje wel: Vakbeurs Facilitair beleefde haar 21e editie, de themaserie Wintergasten werd afgesloten, het roer ging om met een nieuwe insteek van schoonmaaknieuws, maar ook het Digitale Doolhof, het tweeluik over de gelekaartaanbesteding, de discussie over de nieuwe schoonmaakcao over de vraag: wie gaat dat betalen? “Al deze bijdragen én ons lef dat we ons roer omgooiden, leverden ons veel aandacht op. Want we groeiden in aantal bezoekers en bezoeken aan onze website, maar ook de Schoonmaakjournaal LinkedIn Group groeide met ruim 20%, waarmee we de grootste waren en blijven.”

In de top 3 van meest populair op het Schoonmaakjournaal-platform in januari staan twee schoonmaakbedrijven met twee FM Next Gen’ers – Madelon van EW Facility Services en Yarrick  van Hago Next – in de hoofdrol: young professionals die fan zijn van het platform FM Next Generation, dat op donderdagmiddag 7 maart haar 2e event gaat beleven bij Facility Trade Group. Hun bijdragen bereikten respectievelijk bijna 5900 en 5200 schoonmaak- en FM-profs. De nummer 2 van januari – de aankondiging over onze nieuwe soort journalistiek – leverde een bereik van 5350 op.

1. Wintergast (6) Madelon van Bemmelen (EW): “Inzet van social influencer per bedrijf’

2. Gamechanger Schoonmaakjournaal stapt over op nieuwe soort journalistiek

3. Wintergast (5) Yannick de Roos (Hago Next): “Innovaties aanpakken om te overleven”

Deel dit artikel

Ook interessant:

07 januari 2022

Captains of Cleaning: Manager van de Toekomst

Het schoonmaakvak verandert. Maar wat vráágt dat van jou als captain? Op 13 januari gaat Rens de Jong, presentator van Captains of Cleaning, hierover in gesprek met jonge captains...

22 februari 2022

Schoonmakend Nederland Jaarcongres op 12 mei: Chaos

Op 12 mei organiseert Schoonmakend Nederland haar Algemene Ledenvergadering en Jaarcongres. Met als thema: Chaos. “We komen uit een bijzondere periode: COVID-19, lockdown, quarantaine, vaccineren, sneltesten. Velen werkten weken...

23 maart 2020

Themaweek Prachtig: positieve en blije momenten corona en schoonmaak

Na twee weken vol bijzondere, bizarre maar broodnodige maatregelen om het coronavirus het hoofd proberen te bieden, zijn we – in ieder geval ben ik – toe aan (zoveel...

06 mei 2019

Top 5 meest populair op Schoonmaakjournaal in april

De maand starten met een grap verpakt in een vlog, een nieuwe vakbeurs, een nieuwe themaserie en een warm afscheid: dat en meer vormden Schoonmaakjournaal Select-bijdragen in april. Deze...

17 december 2018

Wintergast (2) Christiaan Boonstra (Dolmans): “Op weg naar de meest klantvriendelijke organisatie”

Review 2018, preview 2019: onze tweede wintergast Christiaan Boonstra, sales manager van Dolmans Schoonmaak Diensten, geeft antwoord op zes vragen over zijn topics in 2018, innovaties in de branche en...

05 juli 2022

“55% besparing op overheadkosten”

Schoonmaakbedrijf Schone Zaak uit Rotterdam werkt sinds 2014 met het ERP pakket van Nocore. Een samenwerking die in 2019 is uitgebreid met de inzet van Fairclean, een administratiebureau gespecialiseerd...

21 december 2021

Blycolin maakt impact met Hotels for Trees

De internationale specialist in linnenservice voor de hospitalitybranche Blycolin biedt de stichting Hotels for Trees financiële steun ten behoeve van de verdere Europese groei. Verder zal de specialist het...

22 juli 2022

Rabishe 12,5 jaar in dienst

“Wat een mijlpaal voor onze medewerker Rabishe. Op 15 juni was zij alweer 12.5 jaar in dienst. Van harte gefeliciteerd en op naar het volgende jubileum!” Met deze woorden...

28 oktober 2022

#FilmFriday: van duurzaamheid naar circulariteit

In de afgelopen week heeft Werner & Mertz meerdere berichten gedeeld over haar streven naar circulariteit. Eerder dit jaar konden de bezoekers van hun stand op Interclean in Amsterdam...

15 februari 2023

Blog: Vuilmakers

Tot voor kort was de opdrachtgever de baas en boog de opdrachtnemer voor zijn wensen, uit angst een klant te verliezen. Nu zijn de rollen omgedraaid. De opdrachtgever moet...