10 mei 2019

Katrin inspiratietafel Slimheid rond de toiletruimte

De dichtstbijzijnde schoonmaakwerkwagen ontvangt via een ‘Google Maps’-app een seintje en laat weten in welke toiletruimte het wc-papier bijna op is: de technologische ontwikkelingen gaan enorm snel. Steeds meer apparatuur wordt geïnnoveerd met slimme tools voor gebruik, meten en weten, efficiëntie en effectiviteit. Vaak met werkoverstijgende insteek. Tijdens de inspiratietafel Slimheid rond de toiletruimte gaan we terug naar de basis: de werkvloer. We gaan samen op reis, samen op customer journey. Met het slimme toilet als centrale middelpunt.

Met opdrachtgevers, schoonmaakbedrijven, leveranciers en producenten probeert de redactie van Schoonmaakjournaal antwoord te vinden op de vraag:

Hebben slimme (toilet)tools een echte toegevoegde waarde voor alle partijen?

Welke partijen in de keten zien en ervaren de toegevoegde waarde van de vele beschikbare slimme tools in en rond het toilet? Waarin zit die slimheid? In besparing? In voorraad? In inzet? In meten is weten?

Rond de tafel
Op initiatief en uitnodiging van Katrin en gastheer Asito gaan we graag op woensdagochtend 5 juni in Utrecht met producenten/leveranciers, groothandels, gegevensverwerkers, schoonmaakbedrijven én opdrachtgevers aan tafel. Met een open mind en open blik zetten we in op de klant – onze opdrachtgever – én op onze uitvoerders: de schoonmaakkrachten. We gaan samen op reis, samen op customer journey met het slimme toilet als centrale middelpunt.

Interesse? Inspiratie? Mail organisator Petra de Bruin van Schoonmaakjournaal en informeer naar de mogelijkheden tot deelname: [email protected] of bel/app: 06 – 51 81 46 76.

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 februari 2020

Gunning toilethygiëne SWO De Wolden Hoogeveen aan Exclusiva en Katrin: beleving, gemak, duurzaam

Kwaliteit, dienstverlening, efficiëntie en kostenbesparing zijn de vier pijlers van Samenwerkingsorganisatie (SWO) De Wolden Hoogeveen. “Omdat de overheid er voor de inwoner is, dat is onze uitdaging én kracht”,...

20 juli 2022

Samen eten & Asito

Na twee jaar afwezigheid kan in 2022 het Nationaal Integratiediner (NID) eindelijk weer plaatsvinden. Maar wel in een ander jasje, passend bij de nieuwe positionering van Asito. Het NID...

11 augustus 2020

#nieuwsnotendop coronaproof innovaties en oplossingen van Taski, Asito en Vileda

TASKI boent en sprayt ontsmetting weg Met de door TASKI ontwikkelde IntelliSpray-technologie krijgt de vraag waartoe een reinigingsmachine in staat is een heel ander antwoord. IntelliSpray is een volledig geïntegreerde...

22 november 2023

Asito zet regenwater in voor glasbewassing en meer….

Asito is gestart met een pilot om regenwater op te vangen en in te zetten voor diverse doeleinden. Deze pilot is het schoonmaakbedrijf gestart bij hun eigen pand in...

01 mei 2025

Asito zet met circulaire handschoen flinke stap richting duurzaamheidsdoelstelling

Vanaf 1 mei 2025 introduceert Asito officieel de circulaire handschoen als nieuwe standaard in haar schoonmaakdienstverlening. Met deze stap onderstreept het bedrijf haar ambitie om in 2030 volledig circulair...

09 december 2019

#nieuwsnotendop Start registratie Vakbeurs Facilitair, Novon experiment open hiring, samenwerking Moderna, nieuwe bestuursleden OSB

Registratie Vakbeurs Facilitair geopend Op woensdag 29, donderdag 30 en vrijdag 31 januari vindt de 22e editie van de Vakbeurs Facilitair plaats in Jaarbeurs Utrecht. De gratis registratie voor...

04 november 2019

#nieuwsnotendop met Asito, Facilicom, Facility Group Nederland, Hazet, ISSA en Werner & Mertz

Asito pakt gunning Stedelijk Museum De schoonmaak van het Stedelijk Museum in Amsterdam is per 1 november gegund aan Asito. Een sterke visie op kwalitatieve aspecten als resultaatgericht schoonmaken,...

06 augustus 2019

Top 5 op Schoonmaakjournaal in juli: Nelis Company pakt koppositie

Een mooie, afwisselende top 5 van meest populair in de maand juli op het contentplatform Schoonmaakournaal. In de top onder meer breaking news, een vlog en inspiratietafel. En ja,...

25 juni 2020

Asito en HEYDAY starten benchmark impact coronacrisis op facilitaire dienstverlening

De versoepelde richtlijnen vanuit de overheid en het teruglopende aantal besmettingen doen steeds meer bedrijven besluiten om stapsgewijs weer medewerkers, gasten en leveranciers toe te laten in het gebouw....

24 juli 2019

Maak de customer journey met de nieuwe Katrin geurlijn Freshness

Katrin geeft Katrin haar hygiëneoplossingen iets bijzonders en brengt frisheid en welbehagen in het toilet. Met Katrin Freshness verbeter je de klantenervaring en -beleving van een toiletbezoek. De nieuwe...