10 mei 2019

Katrin inspiratietafel Slimheid rond de toiletruimte

De dichtstbijzijnde schoonmaakwerkwagen ontvangt via een ‘Google Maps’-app een seintje en laat weten in welke toiletruimte het wc-papier bijna op is: de technologische ontwikkelingen gaan enorm snel. Steeds meer apparatuur wordt geïnnoveerd met slimme tools voor gebruik, meten en weten, efficiëntie en effectiviteit. Vaak met werkoverstijgende insteek. Tijdens de inspiratietafel Slimheid rond de toiletruimte gaan we terug naar de basis: de werkvloer. We gaan samen op reis, samen op customer journey. Met het slimme toilet als centrale middelpunt.

Met opdrachtgevers, schoonmaakbedrijven, leveranciers en producenten probeert de redactie van Schoonmaakjournaal antwoord te vinden op de vraag:

Hebben slimme (toilet)tools een echte toegevoegde waarde voor alle partijen?

Welke partijen in de keten zien en ervaren de toegevoegde waarde van de vele beschikbare slimme tools in en rond het toilet? Waarin zit die slimheid? In besparing? In voorraad? In inzet? In meten is weten?

Rond de tafel
Op initiatief en uitnodiging van Katrin en gastheer Asito gaan we graag op woensdagochtend 5 juni in Utrecht met producenten/leveranciers, groothandels, gegevensverwerkers, schoonmaakbedrijven én opdrachtgevers aan tafel. Met een open mind en open blik zetten we in op de klant – onze opdrachtgever – én op onze uitvoerders: de schoonmaakkrachten. We gaan samen op reis, samen op customer journey met het slimme toilet als centrale middelpunt.

Interesse? Inspiratie? Mail organisator Petra de Bruin van Schoonmaakjournaal en informeer naar de mogelijkheden tot deelname: [email protected] of bel/app: 06 – 51 81 46 76.

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 november 2019

Asito en Alliander: “Door focus op sterke samenwerking wonnen we aanbesteding”

Met een uitgebreid plan startte Asito 1,5 jaar geleden de dienstverlening bij Alliander. Met dit plan draagt het schoonmaakbedrijf bij aan de ambitie van Alliander om een Great Place...

28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink...

14 maart 2024

Asito stelt Adriaan Belonje aan als CEO

Schoonmaakorganisatie Asito, onderdeel van ADG dienstengroep, stelt Adriaan Belonje (49) aan als nieuwe CEO. Hij volgt Bob Mols op die per 1 april 2024, na zeven jaar de organisatie...

10 mei 2019

#filmFriday Dit zijn de 5 Schoonmaakkracht van het Jaar-finalisten

Voor de tiende keer organiseert Asito haar Schoonmaakkracht van het Jaar-verkiezing. In  aanloop naar de spannende finale op vrijdag 14 juni, De Dag van de Schoonmaker, was er op...

15 juli 2019

Nationaal Integratiediner verplaatst naar 1 oktober

Het Nationaal Integratiediner is verplaatst naar woensdag 1 oktober. Op 1 oktober wordt namelijk voor de eerste keer Diversity Day in Nederland georganiseerd: een dag met speciale aandacht voor...

13 februari 2020

Kleine nitrile handschoenen met grote en groene impact

Asito kijkt graag naar de toekomst, vandaar dat Alex Alkemade, vestigingsmanager bij Asito Transport en verantwoordelijk voor stationsreiniging, op zoek ging naar een ‘groenere’ variant van het blauwe handschoentje....

21 april 2020

Kimberley Roersma (EW Facility Services) en Kirsten van der Vaart (Asito) gaan anderhalve meters maken!

De zoektocht naar de wel heel bijzondere voorjaarschoonmaak van 2020 De lente van 2020 zal niemand snel vergeten. In de ban van het coronavirus zijn veelvuldige termen als schoonmaken,...

23 januari 2025

21-jarige samenwerking Asito en winkelcentrum Hoog Catharijne wederom verlengd

Het drukste winkelcentrum van Nederland, Hoog Catharijne, werkt al 21 jaar samen met Asito als vertrouwde schoonmaakpartner. Per 1 januari 2025 is deze samenwerking opnieuw verlengd voor drie...

19 april 2020

Kleine video-inspiratiesessies: schoonmaaksector in #anderhalvemetereconomie

“In een tijd waarin gisteren geen leidraad meer is voor morgen, is het leren van succesverhalen en van fouten niet meer genoeg.” Dat schrijft en stelt strategie-adviesbureau Thaesis in...

06 augustus 2019

Top 5 op Schoonmaakjournaal in juli: Nelis Company pakt koppositie

Een mooie, afwisselende top 5 van meest populair in de maand juli op het contentplatform Schoonmaakournaal. In de top onder meer breaking news, een vlog en inspiratietafel. En ja,...