22 februari 2020

Facilicom Belgium lanceert eigen podcast kanaal

Facilicom Group Belgium, de facilitair dienstverlener in Schoonmaak, Security, Catering, Gebouwbeheer en Facility & Reception met een sterk Nederlands familiebedrijf als basis, is haar eigen postcast-kanaal gestart. “We focussen ons op continuïteit en innovatie. U mag er zeker van zijn dat onze mensen net dat tikkeltje meer doen, want de juiste mensen op de juiste plek zorgen voor een inspirerende omgeving.” Via haar eigen postkanaal gaat Facilicom Belgium in gesprek met belangrijke spelers en praat u bij over interessante vraagstukken. Danny Erreweyaert, verantwoordelijke facilitaire diensten bij Evonik Antwerpen, bijt het spits af.

In deze podcast vertelt Danny meer over wat zijn functie als verantwoordelijke facility management anders maakt in een omgeving zoals de haven van Antwerpen dan bijvoorbeeld in een kantoorgebouw in het centrum van de stad. Een andere omgeving waar Gom en Prorest een cruciale rol spelen om uitdagingen aan te kunnen gaan.

Benieuwd naar wat Danny nog meer te vertellen heeft? Beluister dan zeker de volledige podcast op Spotify of Apple Podcast. Je vindt de podcast ook op YouTube terugvinden en hieronder bekijken en beluisteren.

Deel dit artikel

Ook interessant:

21 februari 2025

#PODCAST Luister naar Angel Nellen in ‘Glans’

Voorzitter Tamara van Ark en woordvoerder Ilse Vanhijfte van Schoonmakend Nederland praten in de afleveringen van Podcast ´Glans´over de wereld van de schoonmaak. Deze aflevering gaan Tamara en Ilse...

09 december 2019

13 januari: FM Next Generation Horecava Event

Direct in het nieuwe jaar heb je een kans om bij een verrassend inspiratieprogramma over gastvrijheid in de facilitaire branche te zijn. Op maandagmiddag 13 januari organiseert jongerennetwerkplatform FM...

04 november 2019

#nieuwsnotendop met Asito, Facilicom, Facility Group Nederland, Hazet, ISSA en Werner & Mertz

Asito pakt gunning Stedelijk Museum De schoonmaak van het Stedelijk Museum in Amsterdam is per 1 november gegund aan Asito. Een sterke visie op kwalitatieve aspecten als resultaatgericht schoonmaken,...

12 april 2024

Jack Stuifbergen in laatste aflevering podcast KraakHELDer

Breedweer Facilitaire Diensten lanceerde op dinsdag 9 april de (voorlopig) laatste aflevering van de zesdelige podcastserie ‘KraakHELDer’. Inge Diepman praat in de zesdelige podcastserie niet óver, maar mét de...

05 april 2019

18 juni: Beleef de passie #nextevent FM Next Generation bij i-team Global

Interactie bij i-team Global: het derde event van FM Next Generation staat in de steigers. Het thema: Beleef de passie. Op dinsdagmiddag 18 juni zijn young professionals tot en...

29 mei 2019

Met virtueel manager Antwerpse woontoren regelen bewoners poetsdienst

Op Linkeroever van Antwerpen herrijst de modernste woontoren van België. Een woontoren met 186 appartementen én met een virtueel manager: een service-app waarmee bewoners hun poetsdienst, strijkophaalservice, carwashservice of...

08 februari 2022

Duurzaamheid terug als belangrijkste prioriteit voor Facilitair Nederland

Duurzaamheid is terug als nummer 1 prioriteit van facilitair verantwoordelijken in Nederland. Dit blijkt uit het Nationale Benchmarkonderzoek Facilitaire Innovatie 2022. De duurzaamheidsprestaties van organisaties kunnen beter. Facilitair managers...

02 oktober 2024

Schoonmakend Nederland gestart met “Glans, de podcast”

Van hogedruk- tot dieptereiniging en alles daartussen in. Maak kennis met de podcast “Glans”, de nieuwe podcast serie van Schoonmakend Nederland. In deze serie nemen Tamara van Ark, voorzitter...

19 september 2025

Maurice Roijer (Schiphol Group) schuift aan tafel bij podcast ‘Met Bert aan Tafel’

In aflevering 2 van de podcastserie ‘𝐌𝐞𝐭 𝐁𝐞𝐫𝐭 𝐚𝐚𝐧 𝐓𝐚𝐟𝐞𝐥’ van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag schuift 𝐌𝐚𝐮𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐑𝐨𝐢𝐣𝐞𝐫 (Schiphol Group) aan tafel bij voorzitter Bert van Boggelen. Bert en...

27 oktober 2025

Tork lanceert podcastserie over inclusieve hygiëne: ‘Hospitality van het kleinste kamertje’

Op 27 oktober lanceert Tork de nieuwe podcastserie 'Hospitality van het kleinste kamertje', waar inclusieve hygiëne centraal staat. Hiermee wil het Essity-merk het bewustzijn vergroten en het taboe doorbreken...