23 januari 2019

Ben jij bij de Soop van FM Next Generation event op 7 maart?

Het wordt geen soap-aflevering, maar wel een power boost door… Soop. Op donderdagmiddag 7 maart organiseert platform FM Next Generation haar tweede event met spreker Soop. Gastheer van dit event voor young professionals in de schoonmaak en/of facilitaire branche tot en met dan 35 jaar is Facility Trade Group. Het Centre of Expertise in Apeldoorn is ‘the place to be’. Join het gratis event en deel jouw passie, power en kennis met elkaar! En meld je aan.

In augustus 2018 werd het platform FM Next Generation opgericht op initiatief van Schoonmaakjournaal. Twintig deelnemers beleefden de kick-off meeting, die hun gedachten en mening deelden over de huidige wijze van werken in de schoonmaak- en facilitaire branche. Ook spraken zij openlijk over andere beleving, mindset en meer power, dat de huidige tijd van de branche vraagt.

Rutger Kerkdijk van gastheer Facility Trade Group

Eerste event
Op 14 november kreeg de kick-off een vervolg met het eerste echte event in Hotel Wings op Rotterdam/The Hague Airport, powered by supporter Greenspeed en Schoonmaakjournaal. Meer dan 30 deelnemers luisterden naar Dirk Roelofsen (Hijman Schoonmaakartikelen) die de kaders voor het platform schetste. Met Jay Smit (Greenspeed), Kimberley Roersma (Mother Nature Cleans) en Martijn Korbee (Numatic) vormt Dirk het bestuur van FM Next Generation; zij hebben samen deze richtlijnen, doelstellingen en verwachtingen van deelname van het platform opgesteld. Voor de digitale boost nam Yoram Roemersma (XYMS) ieder mee in de wereld van internet en social media. Om te inspireren en enthousiasmeren. Het event werd afgesloten met een gezellige netwerkborrel.

Next step
Wat staat de young professionals te wachten op donderdag 7 maart? Soop vertelt zijn verhaal over duurzaam ondernemen en inspireert over mogelijkheden creëren en kansen zien waar anderen deze niet zien. Daarnaast pitchen de werkgroepen Communicatie, Reputatie, Disruptie en Coaching. Met welke ideeën gaan zij de fans en supporter prikkelen?

Gastbedrijf Facility Trade Group trakteert de leden van het platform op haar bedrijfsstory. Waar gaat het bedrijf voor? Met welke passie onderscheidt zij zich in de markt. Uiteraard wordt weer afgesloten met een netwerkborrel om elkaar nog beter te leren kennen.

Dit wil jij niet missen!
Wil jij ook (vrijblijvend) lid worden van het platform FM Next Generation en (gratis) deelnemen aan dit event? Stuur dan een mail naar: [email protected]. Leer enkele van onze fans (leden) kennen en inspireer je met het webdossier FM Next Generation op Schoonmaakjournaal.nl of volg onze groep op LinkedIn.

Deel dit artikel

Ook interessant:

15 januari 2025

BOMA innoveert de schoonmaak met robots bij Sportbedrijf Rotterdam

Sportbedrijf Rotterdam en BOMA werken al meer dan 3 jaar samen. Een van de grootste stappen die samen zijn gezet, is de implementatie van schoonmaakrobots zoals de LeoScrub. Nel...

24 maart 2024

Vloerspecialisten Donovan en Nelson in podcastserie KraakHELDer

De derde aflevering van onze zesdelige podcastserie KraakHELDer staat live. In de podcastserie praat Inge Diepman niet óver, maar mét de personen die de inclusieve arbeidsmarkt vertegenwoordigen. In deze...

14 juli 2023

#FOTOFRIDAY Jeugd en groen zijn de toekomst

De jeugd is de toekomst. Daarom delen we deze foto van Bas Mertens, district manager West Oost Vlaanderen bij groothandel Verpa Benelux.  “Onze planeet kan wel wat meer groen...

20 februari 2025

Asito en Schiphol verlengen samenwerking met 8 jaar

Asito en Schiphol zetten hun langdurige samenwerking voort. De komende 8 jaar blijft Asito verantwoordelijk voor het onderhoud van inrichtingselementen op de luchthaven. Zij vierden dit met een donatie...

12 mei 2025

Blog Geert van de Laar: Generatie Z en de Code Verantwoordelijk Marktgedrag: een logische match

Voor Generatie Z telt niet alleen wat je doet, maar vooral hoe je het doet. Duurzaamheid, inclusie en werkgeluk zijn bepalend bij de keuze voor een werkgever. De Code...

02 juni 2023

Carel Lurvink gaat dichter bij huis produceren

Onlangs zette Carel Lurvink een handtekening voor een kavel op bedrijventerrein Jufferbeek-Zuid in Oldenzaal. In het jaar dat het familiebedrijf 130 kaarsjes uitblaast spreidt het zijn vleugels uit naar...

15 februari 2024

Hoe integreer je jong talent, GenZ, binnen je bedrijf?

Coach en werkvelddeskundige Harry Nijland ontdekt tijdens presentaties van vierdejaarsstudenten, hoe deze generatie schoolverlaters aankijkt tegen het huidige bedrijfsleven en zich voorbereidt op de volgende fase van hun leven:...

05 september 2024

Job Klösters (Nocore): “Ons nieuwe Planbord medewerkers draagt bij aan werkplezier en klanttevredenheid”

Job Klösters, business unit manager schoonmaak bij Nocore, vertelt over de nieuwe productstrategie van Nocore omtrent medewerkers. Ontwikkeld om schoonmaakbedrijven te ondersteunen bij het efficient plannen tot werven en...

13 april 2023

Groen is goed doen

Carel Lurvink publiceert haar ‘groene’ jaarverslag. Als infographic. Bekijk het ‘groene bloed’ van deze leverancier van producten voor een schone & veilige werkomgeving. “Bij ons gaan duurzaam ondernemen en...

19 september 2023

Nieuwe loontabel per 1 november 2023

Naar aanleiding van de nieuw gemaakte afspraken over het loon is de cao 2022-2024 gewijzigd. De eerste wijziging gaat in per 1 november 2023; de basisuurlonen worden dan verhoogd...