12 augustus 2024

Kinderen medewerkers CSU spelen hoofdrol in radiocampagne Qmusic

Al voor de 12e keer is CSU de sponsor van het populaire radiospel Het Geluid op Qmusic. Ook dit jaar ontwikkelden ze daarom een nieuwe radiocampagne. Waar vorig jaar nog CSU schoonmaakcollega’s zelf de groetjes deden in de commercials, spelen dit jaar hun kinderen de hoofdrol! Didi (10), Jaymian (11), Jessy (6) en Steffie (5) mochten alle vier een dagje met hun papa of mama mee naar het werk. En dat was leuk! Ze vertellen zelf over hun ervaringen in de radiospotjes die je vanaf 12 augustus meerdere malen per dag rondom Het Geluid op Qmusic hoort.

Naast de radiospots zijn er op alle locaties ook korte video’s opgenomen. Parallel aan de radiocampagne kom je die vanaf 12 augustus 2024 tegen op de CSU socialmediakanalen, zodat wat je hoort indirect ondersteund wordt door wat je ziet, en andersom.

Met de verschillende opnames doorkruist CSU haar werkveld: zo reisden ze van Brabant via Groningen naar Amsterdam en weer terug, en bezochten ze een pret- en vakantiepark, universiteit, eventlocatie en kantoor. Hoe kijken kinderen naar het werk van hun ouders? Vanuit hun belevingswereld worden verschillende elementen uit ons mooie en belangrijke schoonmaakvak belicht.

Het schoonmaakvak vanuit de ogen van een kind
Didi (10 jaar) mocht een dagje met zijn moeder mee naar het werk. En haalde kattenkwaad uit bij mama ‘schoonmaakbaas’ Nabila bij de Rijksuniversiteit Groningen;
Jaymian (11 jaar) ging ook een dagje met zijn moeder mee op pad. En ontdekte dat mama Laila op haar telefoon ziet waar zij schoon moet maken bij CSU Uden;
Jessy (6 jaar) mocht een dagje met zijn vader mee naar het werk. Nu wil hij ook zo’n elektrische raceauto als papa ‘superheld’ Dennis bij de RAI Amsterdam;
Steffie (5,5 jaar) ging een dagje met mama mee naar het werk. Ze had een dag als een sprookje met haar moeder Kim bij Efteling Bosrijk.

Bekijk ook de filmpjes: https://www.csu.nl/qmusic-het-geluid/

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

09 november 2022

Allemaal Winaars!

Vier finalisten, een volle zaal met nerveuze aanhang en een dagvoorzitter met humor. Drie ingrediënten voor een écht feest. Lees en kijk nogmaals mee op foto en film naar...

21 april 2023

SIEV neemt afscheid van Keurmerk Nederland en zet in op nieuw keurmerk

Na de oprichting in 2012 bereikte SIEV als snel haar doel: het SIEV Keurmerk. “Onze mkb-branchevereniging wilde en wil bedrijven in de schoonmaakbranche de mogelijkheid geven om zich positief...

18 juli 2024

Vakantiebaantje in de schoonmaak is populair

‘Met dit baantje verdien je deze zomer al gauw 18 tot 20 euro per uur: ‘Het is een trend’. Het AD kopt met een artikel over populaire, lees goedbetaalde,...

09 juni 2023

Schoonmaker, wat moet ik zonder jou?

Een schone omgeving resulteert in een schone beleving. Actie -> reactie. Schoonmaakwerk is dankbaar werk. Oké, schoon is niet heel erg sexy. Vaak wordt schoon (pas) gezien als het...

15 januari 2025

BOMA innoveert de schoonmaak met robots bij Sportbedrijf Rotterdam

Sportbedrijf Rotterdam en BOMA werken al meer dan 3 jaar samen. Een van de grootste stappen die samen zijn gezet, is de implementatie van schoonmaakrobots zoals de LeoScrub. Nel...

01 september 2024

#FAVORITES Tentoonstelling Afvalhelden in het Timmerhuis Rotterdam

In de hal van het Timmerhuis aan de Halvemaanpassage 1 in Rotterdam staan sinds maandag 26 augustus 2024n vier levensgrote fotoborden. Op de foto’s staan medewerkers van Stadsbeheer die...

17 oktober 2024

Een frisse toilet ervaring met de Tork Constante Luchtverfrisser

Sanitaire ruimtes op kantoor vormen de grootste bron van klachten, goed voor meer dan 45% van de klachten die facilitair managers ontvangen.¹ Om bedrijven te helpen dit soort klachten...

24 oktober 2024

Doe mee met de actieweek “Glazenwassers hebben ❤️ voor de zorg”

"De actieweek 'Glazenwassers hebben hart voor de zorg' biedt elk jaar een unieke kans voor ons, de glazenwassers, om meer te doen dan alleen ramen lappen. Het is een...

03 september 2023

#Favorites: Doe jij mee aan World Cleanup Day?

Op zondag 16 september is het World Cleanup Day en de Vebego Foundation doet mee. Help jij ook mee de wereld opruimen, een stukje schoonmaken? “Tijd om onze mouwen...

25 maart 2019

Breedweer en algemeen directeur Henk van Eijk gaan voor maximale impact

Op 1 april 2015 is Breedweer Facilitaire Dienstverlening gestart met haar missie om maximale impact te verkopen. Bijna 4 jaar later heeft Breedweer circa 250 medewerkers, 2 vestigingen (Uitgeest...