13 augustus 2024

Zomer-sport-serie (3): Schoonmaak supports sport

Schoonmaak en topsport. Een eenheid. Het gaat altijd door om de beste prestaties te kunnen bereiken. Je zal het wel herkennen, want als er een dag niet wordt schoongemaakt, wordt het een troep. De eenheid uit zich ook in betrokkenheid. Zo zijn er meerdere bedrijven die sportclubs of -locaties financieel steunen en er tegelijkertijd ook voor zorgen dat het er netjes blijft. Lees enkele voorbeelden van Asito, SBLplus, Multiclean en Effektief.

Asito stadion voor Heracles Almelo
Op Linked laat Asito weten: “Samen met Heracles Almelo hebben wij besloten om de naam van het stadion aan te passen. Deze verandering is meer dan een naamswijziging; het is een symbool van een goede samenwerking, toewijding en een gedeelde passie. Wij kijken uit naar vele mooie momenten en successen die wij in het Asito stadion samen zullen beleven.”

Roda JC en SBLplus verlengen samenwerking met drie seizoenen
Roda JC Kerkrade en SBLplus hebben elkaar afgelopen seizoen weer gevonden. SBLplus was geen onbekende bij Roda JC. De in Landgraaf gevestigde facilitaire dienstverlener is immers al meer dan 25 jaar zeer betrokken bij de club. Na een jaar van intensieve samenwerking is besloten deze samenwerking voor de komende drie seizoenen te verlengen en uit te breiden naar Official Partner.
Maurice Kleuters, commercieel directeur Roda JC: “Na een mooi seizoen waarin SBLplus zich weer verbonden heeft als partner aan Roda JC en met veel kwaliteit, passie en een hoog serviceniveau voor de schoonmaak, glasbewassing en sanitaire supplies van ons hoofdgebouw heeft gezorgd, gaan we deze samenwerking met veel vertrouwen de komende drie seizoen continueren en uitgebreider voortzetten. Uit alles is gebleken dat we met elkaar qua visie en ambitie op een lijn zitten. We kennen elkaar daardoor goed en zijn dan ook blij met het wederzijdse vertrouwen. Wij zijn trots dat sblplus ook de komende jaren de schoonmaak- en facilitaire partner van ons hoofdgebouw is bij Roda JC. Daarnaast hopen wij een mooie steen bij te dragen aan de bekendheid van het nieuwe logo en beeldmerk van sblplus dat onlangs werd gelanceerd.”
Dave Crombach, algemeen/ financieel directeur SBLplus:  “SBLplus is erg trots, om na de intensieve samenwerking in het afgelopen seizoen, nu ons diensten- en facilitaire pakket verder te kunnen uitbreiden bij Roda JC. Want 𝘀𝗯𝗹𝗽𝗹𝘂𝘀, 𝗳𝗮𝗰𝗶𝗹𝗶𝘁𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗺𝗲𝗲𝗿… Ik zie veel overeenkomsten tussen SBLpLus en Roda JC; we delen een rijke historie, zijn ambitieus, vooruitstrevend, innovatief en tonen dagelijks inzet om al onze klanten te ontzorgen en een topbeleving te geven. Het partnerschap bekrachtigt onze betrokkenheid bij de club en de regio. We gaan samen voor een topprestatie, zowel op als naast het veld!”

Multiclean is trotse sponsor van het VELO voetbalkamp
Dat meldt schoonmaakbedrijf Multiclean met veel enthousiasme. “Bij Multiclean geloven we in het belang van maatschappelijke betrokkenheid. Het steunen van de jeugd en het bevorderen van sportieve activiteiten liggen ons nauw aan het hart, zeker gezien ons verleden bij VELO, waar ik zelf menig jaren met veel plezier heb gevoetbald. Wij hopen dat iedereen een fantastisch voetbalkamp heeft gehad en zijn blij dat we op deze manier ons steentje hebben bijgedragen!

Effektief is de nieuwe rugsponsor SC Cambuur
‘Effektief staat komend seizoen op de achterkant van het shirt van SC Cambuur. Het logo van het bedrijf zal de positie onder het rugnummer innemen. Daarmee is Effektief de opvolger van Verkley, dat de afgelopen twee seizoenen op de onderkant van de achterzijde van het shirt van SC Cambuur stond. Effektief is net als officiële horecapartner Gang van Zaken zelfstandig onderdeel van de Effektief Groep en wordt verantwoordelijk voor de schoonmaakwerkzaamheden binnen het Kooi Stadion.


Lees ook:

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

23 september 2024

Blog Edgar van Engelen: Samenwerken

Nog een paar maanden en het jaar 2024 komt ten einde. Voor mij persoonlijk was het een emotioneel jaar, waarin ik het verlies van onze oudste zoon een plek...

25 juni 2024

Pensioenfonds Schoonmaak wint PensioenPro Award

P𝗲𝗻𝘀𝗶𝗼𝗲𝗻𝗳𝗼𝗻𝗱𝘀 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗻𝗺𝗮𝗮𝗸 𝗵𝗲𝗲𝗳𝘁 𝗱𝗲 𝗣𝗲𝗻𝘀𝗶𝗼𝗲𝗻𝗣𝗿𝗼 𝗮𝘄𝗮𝗿𝗱 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗜𝗻𝗻𝗼𝘃𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗴𝗲𝘄𝗼𝗻𝗻𝗲𝗻. Deze prijs hebben ze in ontvangst mogen nemen 𝗼𝗺𝗱𝗮𝘁 z𝗲 de t𝗼𝗼𝗹 Textbuddy 𝗼𝗻𝘁𝘄𝗶𝗸𝗸𝗲𝗹𝗱 𝗵𝗲𝗯𝗯𝗲𝗻 𝘄𝗮𝗮𝗿𝗯𝗶𝗷 gebruik wordt gemaakt van...

27 juni 2023

Hoe houden we de kudde bij elkaar?

We kunnen er niet omheen: de vijver om uit te vissen wordt kleiner en kleiner. Hoe zorgen we ervoor dat we de komende jaren genoeg mensen hebben om het...

14 december 2023

Toiletonderzoek: 43,6% kans op schoon toilet

Met 43,6 procent schoon bevonden toiletten is de kans om een schoon openbaar toilet aan te treffen in Nederland nog nooit zo hoog geweest. Dat blijkt uit het Nationale...

26 augustus 2024

SBTi valideert duurzaamheidsdoelstellingen Essity

Hygiëne- en gezondheidsbedrijf Essity zet een nieuwe stap richting een duurzame toekomst: de doelstellingen om tegen 2050 de uitstoot van broeikasgassen tot nul te reduceren, zijn officieel gevalideerd door...

18 februari 2019

Blog: Toen was geluk nog heel gewoon

Toen mijn ouders in 1959 een huis in Zwijndrecht kochten, was de verbazing onder familieleden groot. “Een huis kopen? In Zwijndrecht?” “Ja zeker, want met kopen bouw je financieel...

23 april 2024

Mariken Schoenmakers lid Raad van Commissarissen van Total Care B.V.

Mariken Schoenmakers (54) is op 17 april jl. benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen van Total Care B.V. De holding Total Care B.V. bestaat uit de afzonderlijke...

10 november 2022

EuroParcs verlengt verbeterde reiskostenregeling schoonmakers

EuroParcs verlengt de verbeterde reiskostenregeling voor medewerkers van schoonmaakbedrijven op al haar vakantieparken in Nederland. De regeling werd in juli van dit jaar in het leven geroepen om schoonmakers...

09 oktober 2023

De winnaars van European Cleaning & Hygiene Awards 2023

Op 5 oktober werden tijdens ´a glittering awards event´ in Dublin de winnaars van de European Cleaning & Hygiene Awards 2023 bekend gemaakt. Toonaangevende bedrijven en organisaties in de...

23 juli 2024

Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid start campagne om leren op de werkvloer te stimuleren

Dertig procent van de mkb-werknemers in de handel leert veel van hun taken en collega’s.1 Dit is gunstig voor zowel werkgevers als werknemers op de lange termijn. Tegelijkertijd zoekt...