13 augustus 2024

Zomer-sport-serie (3): Schoonmaak supports sport

Schoonmaak en topsport. Een eenheid. Het gaat altijd door om de beste prestaties te kunnen bereiken. Je zal het wel herkennen, want als er een dag niet wordt schoongemaakt, wordt het een troep. De eenheid uit zich ook in betrokkenheid. Zo zijn er meerdere bedrijven die sportclubs of -locaties financieel steunen en er tegelijkertijd ook voor zorgen dat het er netjes blijft. Lees enkele voorbeelden van Asito, SBLplus, Multiclean en Effektief.

Asito stadion voor Heracles Almelo
Op Linked laat Asito weten: “Samen met Heracles Almelo hebben wij besloten om de naam van het stadion aan te passen. Deze verandering is meer dan een naamswijziging; het is een symbool van een goede samenwerking, toewijding en een gedeelde passie. Wij kijken uit naar vele mooie momenten en successen die wij in het Asito stadion samen zullen beleven.”

Roda JC en SBLplus verlengen samenwerking met drie seizoenen
Roda JC Kerkrade en SBLplus hebben elkaar afgelopen seizoen weer gevonden. SBLplus was geen onbekende bij Roda JC. De in Landgraaf gevestigde facilitaire dienstverlener is immers al meer dan 25 jaar zeer betrokken bij de club. Na een jaar van intensieve samenwerking is besloten deze samenwerking voor de komende drie seizoenen te verlengen en uit te breiden naar Official Partner.
Maurice Kleuters, commercieel directeur Roda JC: “Na een mooi seizoen waarin SBLplus zich weer verbonden heeft als partner aan Roda JC en met veel kwaliteit, passie en een hoog serviceniveau voor de schoonmaak, glasbewassing en sanitaire supplies van ons hoofdgebouw heeft gezorgd, gaan we deze samenwerking met veel vertrouwen de komende drie seizoen continueren en uitgebreider voortzetten. Uit alles is gebleken dat we met elkaar qua visie en ambitie op een lijn zitten. We kennen elkaar daardoor goed en zijn dan ook blij met het wederzijdse vertrouwen. Wij zijn trots dat sblplus ook de komende jaren de schoonmaak- en facilitaire partner van ons hoofdgebouw is bij Roda JC. Daarnaast hopen wij een mooie steen bij te dragen aan de bekendheid van het nieuwe logo en beeldmerk van sblplus dat onlangs werd gelanceerd.”
Dave Crombach, algemeen/ financieel directeur SBLplus:  “SBLplus is erg trots, om na de intensieve samenwerking in het afgelopen seizoen, nu ons diensten- en facilitaire pakket verder te kunnen uitbreiden bij Roda JC. Want 𝘀𝗯𝗹𝗽𝗹𝘂𝘀, 𝗳𝗮𝗰𝗶𝗹𝗶𝘁𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗺𝗲𝗲𝗿… Ik zie veel overeenkomsten tussen SBLpLus en Roda JC; we delen een rijke historie, zijn ambitieus, vooruitstrevend, innovatief en tonen dagelijks inzet om al onze klanten te ontzorgen en een topbeleving te geven. Het partnerschap bekrachtigt onze betrokkenheid bij de club en de regio. We gaan samen voor een topprestatie, zowel op als naast het veld!”

Multiclean is trotse sponsor van het VELO voetbalkamp
Dat meldt schoonmaakbedrijf Multiclean met veel enthousiasme. “Bij Multiclean geloven we in het belang van maatschappelijke betrokkenheid. Het steunen van de jeugd en het bevorderen van sportieve activiteiten liggen ons nauw aan het hart, zeker gezien ons verleden bij VELO, waar ik zelf menig jaren met veel plezier heb gevoetbald. Wij hopen dat iedereen een fantastisch voetbalkamp heeft gehad en zijn blij dat we op deze manier ons steentje hebben bijgedragen!

Effektief is de nieuwe rugsponsor SC Cambuur
‘Effektief staat komend seizoen op de achterkant van het shirt van SC Cambuur. Het logo van het bedrijf zal de positie onder het rugnummer innemen. Daarmee is Effektief de opvolger van Verkley, dat de afgelopen twee seizoenen op de onderkant van de achterzijde van het shirt van SC Cambuur stond. Effektief is net als officiële horecapartner Gang van Zaken zelfstandig onderdeel van de Effektief Groep en wordt verantwoordelijk voor de schoonmaakwerkzaamheden binnen het Kooi Stadion.


Lees ook:

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

18 juli 2024

‘Wat een uitvinding’ sluit aan bij SchoonGarant

Eind 2023 presenteerde Michael van der Weide op SBS6 zijn badkamercoating. Wat hem complimenten van de Rotterdamse Poetsqueen (Charo Walop) en Gordon Heuckeroth opleverde. En kansen. Inmiddels heeft zijn...

01 oktober 2024

Tork Vision Schoonmaken: Datagestuurde efficiëntie voor betere hygiëne en werkplezier

Tork Vision Schoonmaken optimaliseert schoonmaakprocessen door realtime data te gebruiken. Dit systeem geeft facility managers én schoonmakers exact inzicht in waar en wanneer actie nodig is. Hiermee zijn de...

24 november 2024

FAVORITES Asito viert 26 x 25 jaar: 650 jaar ervaring

Vrijdag 15 november 2024 was voor Asito een dag om trots op te zijn. Die dag vierde het bedrijf dat maar liefst 26 collega’s 25 jaar in dienst zijn....

06 december 2018

Schoonmaak codecommissie: “Hotelschoonmaak heeft verantwoordelijk marktgedrag nodig”

Op 4 december tekende Claire van Campen, general manager van American Hotel Amsterdam de Code Verantwoordelijk Marktgedrag. Dit deed zij onder het toeziend oog van zo’n 20 collega’s én...

09 december 2019

#nieuwsnotendop Start registratie Vakbeurs Facilitair, Novon experiment open hiring, samenwerking Moderna, nieuwe bestuursleden OSB

Registratie Vakbeurs Facilitair geopend Op woensdag 29, donderdag 30 en vrijdag 31 januari vindt de 22e editie van de Vakbeurs Facilitair plaats in Jaarbeurs Utrecht. De gratis registratie voor...

07 mei 2024

Numatic pakt het groots aan op Interclean

“We zullen dit jaar een grotere stand hebben dan voorgaande jaren, eentje van maar liefst 260 m2!” Het team van Numatic Benelux kijkt met plezier uit naar vier dagen...

13 november 2022

Nieuw boek: Strategic Sourcing

Na ruim een jaar schrijven, reviewen, ontwerpen, aanpassen en drukken, is begin november het boek ‘Strategic Sourcing – organiseren, besturen en samenwerken in facilitaire organisaties’ officieel gelanceerd en in...

09 oktober 2023

De winnaars van European Cleaning & Hygiene Awards 2023

Op 5 oktober werden tijdens ´a glittering awards event´ in Dublin de winnaars van de European Cleaning & Hygiene Awards 2023 bekend gemaakt. Toonaangevende bedrijven en organisaties in de...

30 mei 2023

SIEV over forse loonsverhoging: “Onvermijdelijk. Impact op kleinere bedrijven”

“Hard werken moet lonen en de branche moet aantrekkelijk blijven, toch ligt er een prachtig resultaat voor de 125.000 schoonmaakmedewerkers met forse prijsverhogingen van misschien wel 10% of 14%....

19 februari 2020

Turff stimuleert schoonmaak onder studenten met gratis tablet

“Studenten krijgen een gratis tablet om onder meer hun schoonmaakroosters op bij te houden en bedrijven kunnen er 24 uur per dag mee in studentenhuizen adverteren. Met deze formule...