13 augustus 2024

Zomer-sport-serie (3): Schoonmaak supports sport

Schoonmaak en topsport. Een eenheid. Het gaat altijd door om de beste prestaties te kunnen bereiken. Je zal het wel herkennen, want als er een dag niet wordt schoongemaakt, wordt het een troep. De eenheid uit zich ook in betrokkenheid. Zo zijn er meerdere bedrijven die sportclubs of -locaties financieel steunen en er tegelijkertijd ook voor zorgen dat het er netjes blijft. Lees enkele voorbeelden van Asito, SBLplus, Multiclean en Effektief.

Asito stadion voor Heracles Almelo
Op Linked laat Asito weten: “Samen met Heracles Almelo hebben wij besloten om de naam van het stadion aan te passen. Deze verandering is meer dan een naamswijziging; het is een symbool van een goede samenwerking, toewijding en een gedeelde passie. Wij kijken uit naar vele mooie momenten en successen die wij in het Asito stadion samen zullen beleven.”

Roda JC en SBLplus verlengen samenwerking met drie seizoenen
Roda JC Kerkrade en SBLplus hebben elkaar afgelopen seizoen weer gevonden. SBLplus was geen onbekende bij Roda JC. De in Landgraaf gevestigde facilitaire dienstverlener is immers al meer dan 25 jaar zeer betrokken bij de club. Na een jaar van intensieve samenwerking is besloten deze samenwerking voor de komende drie seizoenen te verlengen en uit te breiden naar Official Partner.
Maurice Kleuters, commercieel directeur Roda JC: “Na een mooi seizoen waarin SBLplus zich weer verbonden heeft als partner aan Roda JC en met veel kwaliteit, passie en een hoog serviceniveau voor de schoonmaak, glasbewassing en sanitaire supplies van ons hoofdgebouw heeft gezorgd, gaan we deze samenwerking met veel vertrouwen de komende drie seizoen continueren en uitgebreider voortzetten. Uit alles is gebleken dat we met elkaar qua visie en ambitie op een lijn zitten. We kennen elkaar daardoor goed en zijn dan ook blij met het wederzijdse vertrouwen. Wij zijn trots dat sblplus ook de komende jaren de schoonmaak- en facilitaire partner van ons hoofdgebouw is bij Roda JC. Daarnaast hopen wij een mooie steen bij te dragen aan de bekendheid van het nieuwe logo en beeldmerk van sblplus dat onlangs werd gelanceerd.”
Dave Crombach, algemeen/ financieel directeur SBLplus:  “SBLplus is erg trots, om na de intensieve samenwerking in het afgelopen seizoen, nu ons diensten- en facilitaire pakket verder te kunnen uitbreiden bij Roda JC. Want 𝘀𝗯𝗹𝗽𝗹𝘂𝘀, 𝗳𝗮𝗰𝗶𝗹𝗶𝘁𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗺𝗲𝗲𝗿… Ik zie veel overeenkomsten tussen SBLpLus en Roda JC; we delen een rijke historie, zijn ambitieus, vooruitstrevend, innovatief en tonen dagelijks inzet om al onze klanten te ontzorgen en een topbeleving te geven. Het partnerschap bekrachtigt onze betrokkenheid bij de club en de regio. We gaan samen voor een topprestatie, zowel op als naast het veld!”

Multiclean is trotse sponsor van het VELO voetbalkamp
Dat meldt schoonmaakbedrijf Multiclean met veel enthousiasme. “Bij Multiclean geloven we in het belang van maatschappelijke betrokkenheid. Het steunen van de jeugd en het bevorderen van sportieve activiteiten liggen ons nauw aan het hart, zeker gezien ons verleden bij VELO, waar ik zelf menig jaren met veel plezier heb gevoetbald. Wij hopen dat iedereen een fantastisch voetbalkamp heeft gehad en zijn blij dat we op deze manier ons steentje hebben bijgedragen!

Effektief is de nieuwe rugsponsor SC Cambuur
‘Effektief staat komend seizoen op de achterkant van het shirt van SC Cambuur. Het logo van het bedrijf zal de positie onder het rugnummer innemen. Daarmee is Effektief de opvolger van Verkley, dat de afgelopen twee seizoenen op de onderkant van de achterzijde van het shirt van SC Cambuur stond. Effektief is net als officiële horecapartner Gang van Zaken zelfstandig onderdeel van de Effektief Groep en wordt verantwoordelijk voor de schoonmaakwerkzaamheden binnen het Kooi Stadion.


Lees ook:

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

29 maart 2019

Blog: No guts, no glory

Een staredown – elkaar aan blijven kijken zonder met je ogen te knipperen – is een uitdaging. Ik durfde én ging ‘m aan tijdens ons 10e ADG-congres No guts,...

28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink...

04 oktober 2022

Van Kessel Fruit blij met snellere en betere schoonmaak met stoom

Deze week neemt Innovi de redactie over. Het bedrijf  uit Vroomshoop laat een klant aan het woord om een eerlijk beeld te schetsen over hun duurzame reiniginsoplossingen. Teelt- en...

06 maart 2025

Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer op zoek naar noviteiten

Op 3, 4 en 5 juni 2025 vindt de 26ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer plaats in de Brabanthallen in ‘s-Hertogenbosch. De beursorganisatie doet een oproep aan...

07 juni 2023

Laat Burgman je meenemen in de wereld van hygiëne

Vandaag, 7 juni 2023, start Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Drie dagen lang dompelen bezoekers zich onder in de schoonmaak- en facilitaire oplossingen van de circa 200 aanwezige exposanten. Ook...

03 november 2025

Privédetective Herma Kluin (Recherchebureau Incognito) keynote-spreker op event FMNextGen: “Omdat niets is wat het lijkt”

Intrige, inspiratie en ondernemerslessen, dat is wat het FMNextGen-event op 2 december 2025 bij Spectro in Oss belooft. Tijdens deze middag is Herma Kluin, privédetective en oprichter van Recherchebureau...

23 maart 2023

Ledenvergadering SIEV op 20 april bij NESO

In Bemmel is in 2022 NESO geopend. Dit eerste opleidingscentrum waar bijna alle vormen van schoonmaakdienstverlening in praktijksituaties kunnen worden geleerd, is op 20 april 2023 gastheer van de...

21 augustus 2024

Code Schoonmaak zet zich in voor eerlijke samenwerking in hotels

De Code Verantwoordelijk Marktgedraag stimuleert fatsoenlijk en eerlijk zakendoen, tegen een faire prijs en een eerlijke boterham voor alle partijen. Een appel, maar daarom niet vrijblijvend, want bij de...

18 februari 2024

#FAVORITES Poetsvrouw exposeert haar barbiecollectie in museum waar ze schoonmaakt

De vaste schoonmaakster van het Museum Valkenburg, Saskia Poortvliet, bleek een fanatieke Barbieverzamelaar. In het kader van 65 jaar Barbie heeft het museum haar gevraagd haar collectie in het...

24 april 2020

Rob Boele, Frank Laurentius, Henk Toering over nieuwe schoonmaakeconomie: “De intelligent lockdown vraagt om intelligent cleaning”

“Iedereen was bezig met beleving en hospitality. Als het niet vuil was, dan maakten we het niet schoon. Nu de grootste bedreiging voor de mens de onzichtbare vijand blijkt...