22 september 2020

Samenwerking King en D-Care leidt tot efficiënte en duurzame customer journey

King is al 80 jaar partner in totaaloplossingen voor de facilitaire en medische wereld. D-Care is specialist in Nederland in medische disposables en medisch meubilair. Het afgelopen jaar werkten King en D-Care al samen vanuit hetzelfde pand in Tiel. Vanaf 14 september 2020 gaan de twee bedrijven officieel samen verder onder de naam King. Door de krachten van beide organisaties te bundelen, wordt King de eerste partner voor facilitaire en medische (totaal)oplossingen.

Sinds juni 2019 werkten King en D-Care aan de integratie van inkoop en logistieke processen om efficiënter en duurzamer voor klanten te kunnen werken. “Dat is gelukt. Inmiddels hebben we meer dan 50.000 artikelen in ons assortiment en kunnen we onze klanten volledig ontzorgen, zodat zij zich voor 100% kunnen focussen op hun primaire werkproces.”

Branchekennis en begrip
Als partner in totaaloplossingen investeert King in samenwerkingen voor de lange termijn. “We staan naast onze klanten met onze facilitaire en medische expertise, branchekennis en het begrip voor hetgeen er in organisaties leeft.”

Onnodige kosten uit de keten
King (onderdeel van Bunzl Plc) is partner in totaaloplossingen voor de facilitaire en medische wereld, in de gezondheidszorg, schoonmaakbranche, industrie en overheid. “We bieden een compleet facilitair en medisch assortiment, afgestemde IT-oplossingen, fijnmazige logistiek, scherpe tarieven en service tot in de voorraadkast. We zetten graag de extra stap met innovatieve en geïntegreerde oplossingen, uiteraard op maat voor uw organisatie. Zo vergroten we de efficiëntie en halen we onnodige kosten uit de keten.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 februari 2019

Morgen: 9e Schoonmaaktourdag vanaf Toekomst Schoonmaakbedrijven Schijndel

Op vrijdag 14 juni wordt voor de 9e keer de Schoonmaaktourdag gereden. Een enthousiaste groep motorrijders, cabrio- en oldtimer-liefhebbers is weer van de partij om gezamenlijk een mooie route...

28 februari 2020

De koplopers van februari op Schoonmaakjournaal

In de korte maand februari mochten we 11.226 schoonmaakprofs via LinkedIn bereiken met de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie. De bevestiging dat we voor een populair thema hebben gekozen. Maar er waren...

20 mei 2019

Asito lanceert digitaal service platform en slaat efficiëntie- en serviceslag

Schoonmaakbedrijf Asito slaat een enorme efficiëntieslag bij grote objecten als Schiphol met een nieuw online navigatieplatform. Op het Asito Digitaal Service Platform worden facilitaire verstoringen op een digitale kaart uitgezet,...

28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink...

08 maart 2018

Marktwerking en aanbesteden: “Durf eens uit te vragen wat echt belangrijk is”

Wat is er te koop in de markt? Menig aanbestedende (overheids)organisatie weet dat niet. Er wordt geen of amper onderzoek naar het in te kopen product gedaan en gemakshalve...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...

09 december 2019

King Belgium bezoekt Metsä Tissue fabriek: “Zeer indrukwekkend”

“Een beeld – of in dit geval een bezoek – zegt meer dan 1000 woorden. Er is veel te vertellen en te laten zien. Daarom nodigen we regelmatig relaties...

04 februari 2019

Sebastiaan van der Vinne (LEVIY): “Hotel heeft er belang bij dat de gast zo lang mogelijk verblijft”

“Een kleine revolutie”, typeert Van der Valk Hoorn de intrede van de LEVIY housekeeping app. Ieder hotel is elke dag weer op zoek naar de meest efficiënte manier van...

31 augustus 2020

Rob den Hertog (RAI): “10e Schoonmaaktourdag wordt reünie”

“Op 20 juni zouden we voor de tiende keer de Schoonmaaktourdag rijden. Met een enthousiaste en trouwe groep motorrijders, cabrio- en oldtimer-liefhebbers de Mergellandroute opnieuw beleven, de route waar...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...