28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink introduceert en neemt je mee in 1,45 minuut mee vanaf Schiphol mee op reis.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

13 maart 2024

Terug van weggeweest: de Schoonmaaktourdag

Al 9 keer eerder organiseerden drie motorfreaks uit de schoonmaakbranche de Schoonmaaktourdag. Een 10e keer zat er door Corona helaas niet in. Maar Erik Pos en Tommy Meijdam pakken...

13 mei 2025

Erik Switsers en Lars Mennekens over BOMA i-mop 46: “Er is naar schoonmakers geluisterd”

In de schoonmaakbranche is het bij innovaties essentieel om de mensen op de werkvloer te betrekken. Zij weten als geen ander wat echt werkt. BOMA Machinery neemt die boodschap...

12 mei 2025

Onderzoek RaboResearch: Lichte en middelzware elektrische bedrijfswagens economisch interessant 

Uit onderzoek van RaboResearch blijkt dat het voor Nederlandse bedrijven vanuit kostenoverwegingen steeds interessanter wordt om het bedrijfswagenpark te elektrificeren. De totale eigendomskosten van lichte en middelzware elektrische wagens...

07 mei 2020

Anderhalve meters maken (1): Back to school: hoera, hoezee of duivelse dilemma’s?

Ouders back in business, kinderen eindelijk back to school; hoera, hoezee of staan zij voor duivelse dilemma’s? Na 13 mei is de kans kleiner dat je kinderen op de...

22 april 2025

GEZIEN IN DE MEDIA: ‘Glazenwasser Rik bespaart met zijn uitvinding miljoenen liters drinkwater’

Glazenwasser Rik van der Woerd uit Barneveld bespaart jaarlijks honderdduizenden liters kraanwater door ramen te wassen met gefilterd regenwater. Samen met technisch collega Coen Kleinleugenmors ontwikkelde hij een innovatief...

17 juli 2024

Terugblik VSR Webinar: De schoonmaakbranche, breed uitgemeten

Wat is het effect van schoonmaakmetingen op schoonmakers, eindgebruikers en opdrachtgevers? Tijdens het webinar ‘De schoonmaakbranche breed uitgemeten’ op 3 juli 2024 stond de impact van meetmethodes in de...

11 december 2019

Blog: Spoedcursus werkgeluk

NIET UITVEGEN! Dat staat met grote letters bovenaan het whiteboard op mijn kamer. Daaronder tien tekeningen die de basis vormen van de Werkgelukpresentatie die ik geef. Je ziet ladeblokken,...

20 november 2018

Weerstand digitalisering dienstencheques leidt opnieuw tot boete Sodexo

Sodexo slaagt er niet in om de Vlamingen massaal te doen overschakelen op elektronische dienstencheques. Het afgesproken aandeel van 95% per eind 2017 blijft met 61% ver achter. Dus...

17 september 2024

SIEV keurmerk voor Avanti Facilitair

Avanti Facilitair heeft onlangs met succes het SIEV keurmerk en het SIEV MVO Keurmerk behaald. Dit is een belangrijke mijlpaal voor dit relatief jonge bedrijf, dat voortkomt uit de...

02 januari 2024

Blog: “We gaan een schoon en positief nieuw(s)-jaar beleven. Help je mee?”

Allereerst wensen we jou, namens de redactie van Schoonmaakjournaal, een gezond, gezellig en succesvol 2024. Net als in 2023 zullen wij jou ook dit jaar inspireren met actueel, feitelijk,...