6 september 2024

#FOTOFRIDAY Schoonmaker van het Jaar Jan Harkema krijgt gepersonaliseerde stofzuiger

Weska Schoonmaakproducten feliciteert de winnaar van de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar: Jan Harkema van SVP Schoonmaakdiensten. Als cadeau ontving hij een gepersonaliseerde Numatic stofzuiger. Nu kan echt niemand meer om deze SchoonmaakKanjer heen!

Om schoonmakers een warm hart toe te dragen, wordt elk jaar een verkiezing georganiseerd en de jury was dit jaar onder de indruk van Jans complete pakket: zijn toewijding, vakmanschap, oog voor detail, zelf ingerichte bedrijfsauto en passie voor het vak hebben hem deze welverdiende titel opgeleverd. Weska gunt Jan de winst: “Gefeliciteerd aan Jan Harkema van onze klant SVP Schoonmaak! Hij mag zich het hele jaar ‘Schoonmaker van het Jaar 2024’ noemen. Namens Weska Schoonmaakproducten wensen wij Jan veel plezier met zijn gepersonaliseerde Numatic stofzuiger. Zijn inzet en betrokkenheid zijn een inspiratie voor ons allemaal.”

Lees hier het bericht over het winnen van de verkiezing ‘Schoonmaker van het Jaar’ op 18 juni 2024 door Jan Harkema.

Wil jij ook een bijzondere foto of film delen op Schoonmaakjournaal.nl? Stuur deze naar [email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

31 maart 2020

Meerwaarde schoonmaak: disposable microvezel

Microvezel is sinds de jaren negentig niet meer weg te denken uit de professionele schoonmaak; anno 2020 is er een doekje dat niet gewassen hoeft te worden maar na...

05 december 2019

Koppeling software in schoonmaak ingewikkelder: Beercoo en AFAS lukt het!

Het succesvol koppelen van twee softwareplatforms bleek in de schoonmaakbranche een tikkeltje ingewikkelder dan elders. Toch realiseerden AFAS en WAY2CONNECT bij Beercoo Schoonmaakgroep een perfect werkende oplossing. Voor technisch...

07 november 2022

“Dankzij deze beurs laat je jouw schoonmaakteam beter en efficiënter presteren”

15 en 16 november 2022 staan in het teken van de Schoonmaak Vakdagen. Deze vakbeurs voor Nederland en Vlaanderen biedt met een volle beursvloer én zeer interessant kennisprogramma een...

17 april 2023

Een waardevolle ontmoeting voor FMNEXTGEN bij RAI Amsterdam

Breng je een bezoek aan RAI Amsterdam, dan zie je hallen gevuld met stands, producten en heel veel mensen. Zoals bij Interclean. Op 13 april zagen we iets anders....

06 november 2023

Empowerment van vrouwen in de schoonmaakindustrie

Empowerment van vrouwen wint steeds meer aan populariteit en dit is ook van groot belang in de schoonmaakindustrie. Vrouwen nemen steeds vaker leidinggevende posities in op de werkvloer, in...

06 februari 2025

Gezien in de media: “Fijn om bij zo’n inclusieve werkgever te mogen werken”

Terwijl de meeste mensen op vrijdagmiddag voldaan de kantdoordeur achter zich dichttrekken, zien we bij GWS de Schoonmaker in Rosmalen medewerkers terugkomen. Medewerkers die doordeweeks in verschillende bedrijfsgebouwen in...

13 juni 2024

Blog Belinda Dekkers-Schwartz (UL-Team): Hoe draai jij een lastige situatie om naar een positieve ervaring?

We willen allemaal werken in een prettige werkomgeving. Met positieve aandacht voor elkaar, het schoonmaakwerk en de gebouwgebruikers. Toch komt het wel eens voor dat er onrust ontstaat door...

19 november 2018

5e Hospitality Congres van 50-jarige CSU prikkelt alle zintuigen

Waar kan een congres met de titel The inspiring hospitality journey beter plaatsvinden dan in de Efteling? Het sfeervolle theatercomplex van ’s lands populairste familiepark was op 8 november...

27 maart 2020

Anajah Quentin (Qleaning) over coronacrisis: “Als ondernemer over je eigen schaduw heen durven kijken en blij blijven”

Arbeidskrapte in de schoonmaak, het was een of hét onderwerp dat ons bezighield. Tot voor kort, want in ‘no time’ is de wereld veranderd. Ook de schoonmaakwereld. Waar het...

03 mei 2020

Top 3 meest populaire blogs in april: virusvrije marketing, wegwerphandschoenen en schoonmaken met bacteriën

In april sierde positief kritische blogs en vlogs de website van Schoonmaakjournaal. Dit zijn de drie meest populaire: 1. Virusvrije marketing door Petra de Bruin, Schoonmaakjournaal Blog: Virusvrije marketing...