11 april 2024

Hoe staat het met de voorbereidingen én voorpret van Interclean?

Nog enkele weken, dan vindt Interclean 2024 plaats. Een vakbeurs dat zich heeft doorontwikkelt tot een social festival event. Waar mensen van binnen én buiten de schoonmaak, ervaringen en kennis delen, elkaar ontmoeten én genieten van entertainment. Het organisatieteam zet zich meer dan 100% in om alle bezoekers op een mooie, inhoudelijke en vooral ook leuke beleving te trakteren. Hoe staat het met hun voorpret? En wat mogen wij bij een bezoek echt niet missen? De redactie van Schoonmaakjournaal vroeg het ieder Interclean teamlid.

Lieve Beers (Brand Marketing executive) trapt af: “De Interclean beurs van dit jaar zal meer dan alleen een beurs te zijn; het wordt een bruisend evenement voor innovatie, entertainment en netwerkmogelijkheden. Met de voorbereidingen in volle gang en een team vol enthousiasme, kijken we er enorm naar uit om een onvergetelijke ervaring te bieden aan alle exposanten en bezoekers.”

Desiree van Arkel-Vos (Operations Manager) is het met haar eens. Ze vindt dat de voorbereidingen goed verlopen. “Het wordt een super gave beurs. Met vele leuke projecten bezig en experience tijdens de beurs. Op naar het WOW moment.”

Het WOW-effect telt ook voor Danielle Inostroza (Exhibition Manager): “We zetten nu de laatste puntjes op de i om dat effect te bereiken. Ondertussen is Interclean overal: in gesprekken, in de artikelen die je leest, en op de social media pagina’s die je bezoekt. Alles ademt Interclean! Iedereen is druk bezig om van deze editie een uniek evenement te maken: van exposanten tot leveranciers, sprekers en natuurlijk ons eigen team. De voorpret is een van de leukste aspecten van mijn baan. Het tot leven brengen van de nieuwe concepten en vol verwachting uitkijken naar hoe ze zullen worden ontvangen.”

Danielle voegt er nog aan toe: “Wat je niet mag missen is de Interclean Social Club! Een gloednieuw hoogtepunt van deze editie, met dagelijks entertainment aan het einde van elke dag op al onze podia. Geniet van live bands, van Charly Luske tot Davy Keys, stand-up comedy en pubquizen. Het ideale moment om je dag af te sluiten en te verbinden met collega’s uit de industrie.”

Content & Online Community Marketeer Frennie Reijnders, sluit zich aan bij Daniella: “Ik kijk echt uit naar de Interclean Social Club deze editie, wat een nieuw onderdeel is. Aan het eind van iedere beursdag met zijn allen samenkomen, nakletsen en genieten van een dagelijks wisselend entertainment programma, zoals een comedian, een band en een pubquiz. Dat lijkt mij echt een perfecte manier om de dag af te sluiten! We gaan zelfs met het team de pubquiz alvast uitproberen.”

Robert Stelling (Directeur Interclean) is enthousiast over de nieuwe insteek: “De gezonde spanning stijgt in deze laatste weken voor de beurs, met zoveel nieuwe initiatieven zoals ‘naast de Interclean Social Club, nog drie theaters op de beursvloer boordevol content én een speciaal vrijdagmiddagprogramma voor de Nederlandse bezoeker. Ik denk dat zowel nieuwe als trouwe bezoeker blij verrast zullen worden op deze editie van Interclean Amsterdam!”

De salesdames hebben hun belangrijkste taak erop zitten, de beursvloer is gevuld, maar daar houdt hun werk niet op. Marjolijn van Loon (Senior Sales Consultant): “Qua sales zit het er inderdaad op, we zijn nu druk bezig met alle praktische zaken en om onze exposanten zo goed mogelijk voor te bereiden op de beurs. Ik kijk er enorm naar uit om alles samen te zien komen over vijf weken en vooral om al onze exposanten te mogen verwelkomen in RAI Amsterdam.”

Haar collega, Sales Consultant Marleen Meis gaat voor “The full experience! Naast dat elke belangrijke speler van de schoonmaak & hygiëne markt aanwezig is, is het aankomende editie ook extra genieten van alle side events & activiteiten.  We are on track als het om de voorbereidingen gaat! Ik kijk er zo ontzettend naar uit om alle exposanten te verwelkomen en om samen met hun Interclean 2024 tot een groot succes te maken! Want heel eerlijk: we kunnen het niet alleen!”

Dorien Sibbel (Exhibition Manager) voegt tot slot nog twee aandachtspunten toe: “Bezoekers moeten zeker het Health&Hygiene stage & demo in hal 12 bezoeken. En natuurlijk op donderdag naar het Healthcare Cleaning Forum met een indrukwekkende lijst van (inter) nationale sprekers!”

Ze besluit met: “Het is altijd een hele klus om op tijd alle informatie over presentaties en sprekers bij elkaar te krijgen. Als we dan met het programma ‘live’ gaan, is dat een moment om trots te zijn op wat we weer gepresteerd hebben.”

Let’s go to Amsterdam
Het team laat met elkaar een verfrissend nieuw geluid horen. Aan ons, als bezoekers, om hier gehoor aan te geven en van de bekende én nieuwe initiatieven te gaan genieten. Bekijk hier het programma: https://www.intercleanshow.com/amsterdam/programme/activities. Met als aftrap op 14 mei de uitreiking van de Innovation Awards en ter afsluiting de Feel Good Friday met topkeepter Bjorn Kuipers.
Ook onze redactie wil de trotsheid van het team ervaren en hun inzet beleven. Zien we jou op 14-17 mei in RAI Amsterdam?
Registreren kan via deze link: https://www.intercleanshow.com/amsterdam/register

 

 

Note: teamlid Monique Olijhoek was ten tijde van het interview niet aanwezig. Haar reactie mist in dit verhaal.

Deel dit artikel

Ook interessant:

01 mei 2024

Schoonmaak- en glazenwassersbedrijf ACW BV behaalt MVO-keurmerk Social Impact Label

MKB Schoonmaak- en glazenwassersbedrijf ACW BV heeft met succes het MVO-keurmerk behaald voor hun inspanningen op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Het familiebedrijf met meer dan een...

29 mei 2025

I-team Global introduceert i-mop 40 en i-mop 40 Pro

i-team Global presenteert de i-mop 40 en i-mop 40 Pro: de nieuwste generatie van de succesvolle i-mop-serie, ontwikkeld op basis van tien jaar innovatie en gebruikersfeedback. Deze i-mops zijn...

13 juni 2025

Johan van Dijk 25 jaar bij Nocore

Nocore zet haar collega Johan van Dijk in het zonnetje, want hij is 25 jaar in dienst bij Nocore. "Een mijlpaal waar we met veel trots en dankbaarheid bij...

29 juli 2022

‘Alles komt goed’

Dat het in de zomer hard werken is, weten we allemaal. Extra vloeronderhoud op scholen, kantoren die een extra schoonmaakbeurt krijgen omdat nu veel medewerkers op vakantie zijn, gymzalen...

06 juli 2023

Blog: Goed of Goedkoop?

Iets wat goed is, is duur en als iets goedkoop is, zal het wel niet goed zijn. Zo zijn we als consument geprogrammeerd. Het is de tucht van de...

19 maart 2024

Event FMNextGen op Feel Good Friday Interclean

Op vrijdag 17 mei organiseert Interclean samen met Contrast de ‘Feel Good Friday’. Zij nodigt de leden van jongerenplatform FMNextGen uit om (gratis) deel te nemen aan dit speciale,...

25 augustus 2025

Asito lanceert nieuw werkgeversmerk en landelijke campagne ‘Geen mooier werk dan schoonmaakwerk’

Iedereen kent het. Dat ene moment waarop je iets vies schoon maakt. De vlek verdwijnt, het oppervlak dat weer blinkt, en je voelt direct: dit is mooi. Precies dat...

12 augustus 2025

Bezoek jij CMS Berlin vakbeurs en congres op 23-26 september?

Dit najaar openen de internationale vakbeurs en het congres CMS Berlin opnieuw hun deuren van 23 tot en met 26 september 2025. De CMS is één van de belangrijkste vakbeurzen voor professionele reiniging, hygiëne en facility...

06 maart 2024

Interclean Amsterdam, daar moet je bij zijn!

Interclean Amsterdam is van 14 t/m 17 mei 2024 terug in RAI Amsterdam. Het is het belangrijkste evenement op de internationale schoonmaakkalender. NIet alleen voor directie en/of hoger management,...

11 februari 2025

Uit het dagboek van Jouw Glazenwasser: Kopje koffie glazenwasser?

Jasper Dekker van Jouw Glazenwasser schrijft dagboekverhalen. Om het glazenwassersvak te belichten en een goed gevoel te geven. Met ook wat humor. Lees zijn tweede dagboekverhaal hier.