26 januari 2023

Campagne ‘Schoon maak je rijk’ krijgt vervolg

Het is bijna zover: vanaf 1 februari krijgt de online advertentiecampagne Schoonmaakjerijk.nl een vervolg. Doel van de campagne is studenten te interesseren voor werk in de schoonmaakbranche. Dit doet Schoonmakend Nederland door ze te attenderen op de ideale bijbaan in de schoonmaak. Werken op tijden wanneer het hun uitkomt, dichtbij huis en ook nog eens gigantisch goed verdienen.

Op 5 september 2022 ging de campagne ‘Schoon maak je rijk’ van start. De resultaten waren een succes, klik hier voor meer informatie over het eerste deel. Nu is het tijd voor deel 2, in de hoop weer nieuwe jongeren voor de branche te betrekken. Want er is genoeg werk, maar te weinig mensen om dit werk uit te voeren. Lees meer hierover: https://schoonmaakjournaal.nl/actueel/uwv-minder-schoonmakers-maar-niet-minder-werk

Doe je mee?
Klik hier om jouw vacatures aan te melden: https://www.schoonmakendnederland.nl/schoonmaakjerijk-kit
Om van de campagne een groot succes te maken, heeft Schoonmakend Nederland jouw hulp nodig. Samen zijn we namelijk nog beter in staat om te roepen dat we dé bijbaan voor studenten hebben en zetten we een eerste stap in de broodnodige vergroening. Bekijk hier wat je kunt doen: https://youtu.be/JUqatgMl95Y

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 april 2025

“Ik heb er de kracht weer voor” Kärcher start campagne hogedrukreiniger met Gerard Joling

Kärcher heeft, om te benadrukken dat er volgens het bedrijf op het vlak van hogedrukreinigers maar één keuze mogelijk is, samen met Ad Alliance en Gerard Joling een unieke campagne...

04 februari 2023

#FAVORITES Podcast over The Ocean Clean-up

Het plasticvrij maken van de oceanen begint niet op zee, maar in het lab. Head of Research Laurent Lebreton vertelt vanuit Nieuw-Zeeland hoe onderzoek en datagestuurde wetenschap de basis...

18 december 2022

#Favorites Glazenwassers in het zonnetje

Boven de wolken schijnt de zon. Werken op hoogte zet glazenwassers ‘in het zonnetje’. Niet alleen vakspecialisten zien het mooie van het glazenwassersvak. Ook buitenstaanders kunnen je wijzen op...

02 december 2022

ATARIMAE

Japanse voetbalfans die zelf het voetbalstadion schoonmaken na afloop van de voetbalwedstrijd. Afgelopen weken zagen we hiervan veel filmpjes. Ditmaal had het Japanse elftal de wedstrijd gewonnen. Maar ook...

14 januari 2025

Goed leiderschap vraagt om écht te luisteren

MT/Sprout publiceerde een artikel met 4 experts over wat er in 2025 op de werkvloer van 'leiders’ wordt verwacht. De trends benadrukken vaardigheden die goed aansluiten bij de sterktes...

07 november 2018

Mona Pieters wint CSU en Qmusic winactie Feestje op je werk

Mona Pieters is de hoofdprijswinnaar van CSU’s winactie Feestje op je werk. De winactie is onderdeel van de hernieuwde sponsoring van het schoonmaakbedrijf aan de spannende Qmusic radioquiz Het...

01 november 2024

Verbeter klanttevredenheid met Tork Minimalisator Kantoorklachten™

Het Tork Office Hygiëne Pakket™ bevat ook tools en ondersteuning die bedrijven nodig hebben om de tevredenheid van medewerkers te verbeteren, waaronder de Minimalisator Kantoorklachten™. Hiermee kunnen facilitair managers...

27 september 2024

FOTOFRIDAY: De duurzame dispensers van Tork

“Het klopt dat onze dispensers van kunststof zijn. Niet zo duurzaam, zou je denken? Toch wel”, erkent Mayke Groenendaal, Customer Marketing Activation Manager Tork Benelux. Mayke: “Ik leg onze...

22 oktober 2024

Ontmoet UL-Team op de Schoonmaak Vakdagen

“Op 5 en 6 november zijn wij te vinden op de Schoonmaak Vakdagen, stand 5.3`, vertelt het team van UL-Team. Zij nodigt hun relaties en beursbezoekers uit om hun...

02 maart 2023

CWS Nederland behaalt hoogste niveau CO2-prestatieladder

CWS Nederland heeft als eerste organisatie op het gebied van sanitaire hygiëne en bedrijfskleding niveau 5 van de CO2-prestatieladder behaald. De CO2-prestatieladder is een duurzaamheidsinstrument dat bedrijven en overheden...