3 augustus 2022

Balans digitaliseert verder met Nocore

Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten werkt al meer dan acht jaar met Nocore Facilitair en in de tussentijd kwamen daar ook Nocore Online en Facility Apps bij. Marije van de Ven, manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten, legt uit waarom Balans al acht jaar met Nocore samenwerkt en wat ze samen willen bereiken: “Ons doel is om met Nocore al onze bedrijven te digitaliseren.” Laat je inspireren door deze praktijkcase.

“Balans is een fullservice schoonmaakbedrijf uit Alkmaar en wij maken onder meer schoon in bedrijfspanden, kinderopvang, het onderwijs en de medische sector. Inmiddels werken wij ruim acht jaar met de schoonmaaksoftware van Nocore Facilitair. Dit bevalt ons zo goed dat we ook Facility Apps en Nocore Online in gebruik hebben genomen. We zijn heel blij met de keuze voor deze applicaties.
Nocore Online werkt prettig voor de urenregistratie, als portal voor onze medewerkers en om medewerkers in te schrijven. Facilitair gebruiken wij graag voor de gehele administratie en financiën, zoals debiteuren- en crediteurenbeheer, salarissen en planningen. Met FacilityApps kunnen we de kwaliteit bij onze klanten blijven waarborgen met klantenregistratie, de dagelijkse controle en evaluatiegesprekken. We hebben nu alles in één. Dat is wel zo makkelijk en onze werkprocessen zijn hiermee volledig gedigitaliseerd. Het fijne is dat alles daadwerkelijk goed met elkaar synchroniseert. Administreren is op deze manier één handeling geworden. Dat scheelt niet alleen veel tijd, maar ook een hoop papier.”

Implementatie Nocore en FacilityApps bij alle Balans-bedrijven
“Wij zijn een groeiende onderneming en nemen met enige regelmaat bedrijven over. Ons doel is om al deze bedrijven integraal met de software van Nocore te laten werken. Nocore Facilitair en Online zijn al geïmplementeerd, binnenkort willen we ook de aansluiting met FacilityApps realiseren. We gebruiken overigens nog niet alle functionaliteiten in Nocore Online, maar we zijn dit wel plan. Zo vinden wij het heel handig dat onze medewerkers met deze applicatie, naast de loonstroken, ook hun contracten en andere personeelsdocumenten kunnen inzien. Met betrekking tot FacilityApps is het fijn dat klanten op termijn bijvoorbeeld zelf digitaal een klacht kunnen melden of de gespreksverslagen van hun locatie kunnen inzien. Dit is momenteel nog niet geïmplementeerd, maar wij zullen dit in de loop van de tijd verder uitkristalliseren.”

Jarenlange samenwerking
“Ook de samenwerking met Nocore ervaar ik als heel prettig. Je wordt serieus genomen en vragen worden altijd snel in behandeling genomen. Er wordt wat dat betreft echt met veel aandacht naar je vraagstuk gekeken. Ook het goede contact met de medewerkers en directeur Ad Klösters ervaren wij als zeer prettig. Natuurlijk zijn er ongetwijfeld andere opties, maar de software van Nocore is overzichtelijk, werkt prettig en je hebt te maken met één partij. Nocore biedt een totaalproduct dat speciaal op de schoonmaakbranche is gericht. Ze snappen ons. We zijn niet voor niets al jaren een trouwe klant. En, vooralsnog, blijven we dat!”

 

Wil jij ook een praktijkcase van een samenwerking binnen jouw bedrijf delen? Stuur dan een bericht naar [email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 februari 2025

500e deelnemer Bovenschoolse Vakschool stroomt uit naar vaste baan bij Alpheios

Robert Obaseki, een 49 jarige man van Nigeriaanse afkomst die vloeiend Nederlands spreekt, volgde bij WerkvoorHeerlen (WvH) een traject richting een dienstverband bij Alpheios. Hij is de 500e deelnemer...

02 mei 2023

Jaimie Fambach (MAS Dienstverleners): “Werken met digitale werkbonnen levert ons veel winst op”

MAS dienstverleners maakt sinds kort gebruik van de module digitale werkbonnen van Nocore Facility Apps. Jaimie Fambach is binnen MAS Teamleider Specialisten, KAM-coördinator en daarnaast Manager Facilitydesk: hét middelpunt...

03 april 2022

Meest gelezen in maart 2022

Benieuwd naar welke artikelen jullie in maart 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen: 1. ‘Jongeren...

28 december 2021

Van studentenhuisvesting naar hotel in 1 dag

In Amsterdam is het flexibelste hotel van Nederland gevestigd. Acht maanden per jaar huisvest Hotel Casa 359 studenten en 159 reguliere hotelgasten onder één dak. De overige vier maanden...

21 januari 2019

Belinda Dekkers trots op nieuwe website UL-Team: “Geanimeerd impact maken met facilitair trainingsaanbod”

Hoe maak je als opleidingsbureau online impact? Op een manier die bij jou en jouw doelgroep past? Die vragen stelde UL-Team zichzelf voor de bouw van haar nieuwe website....

19 januari 2022

Grootse schoonmaak kleine stad

“Geen stad is voor ons te groot of te klein!” Half januari is schoonmaakbedrijf Cleannovation gestart met de schoonmaak in een stad vol miniaturen, Madurodam. Voor de reiniging van...

14 april 2025

Blog Esther van der Lelie: Storytelling in de schoonmaakbranche, trend of impactmaker?

Het is mij opgevallen dat er in de schoonmaakbranche steeds vaker storytelling wordt toegepast. Dat er meer en meer verhalen over de mens worden gedeeld. Waardoor de schoonmakers binnen...

09 juni 2022

Blog: Het is niet één dag, maar elke dag ‘De dag van de Schoonmaker’

De economie ligt stil als er geen schoonmaak is. De zorg en de voedingssector kunnen bijvoorbeeld niet zonder schoonmaak functioneren. Het is een cruciaal beroep. Dus eigenlijk heel bijzonder...

15 februari 2022

De fascinatie van Anajah Quentin voor écht schone ramen

Als jongetje van zeven raakte Anajah Quentin gefascineerd door écht schone ramen toen hij met zijn vader, die glazenwasser was, mee mocht naar zijn werk. Zijn vader stopte enkele...

21 mei 2019

Michel de Bruin (Greenspeed) supporter FMNextGen: “Jongeren zijn fearless, dat is verfrissend”

Vanaf dag 1 is Michel de Bruin, CEO van Greenspeed, supporter van het jongerenplatform FM Next Generation. Samen met Roland Wink (Hijman), Dirk Roelofsen (MTS Euro Products) en Jay...