3 augustus 2022

Balans digitaliseert verder met Nocore

Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten werkt al meer dan acht jaar met Nocore Facilitair en in de tussentijd kwamen daar ook Nocore Online en Facility Apps bij. Marije van de Ven, manager backoffice bij Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten, legt uit waarom Balans al acht jaar met Nocore samenwerkt en wat ze samen willen bereiken: “Ons doel is om met Nocore al onze bedrijven te digitaliseren.” Laat je inspireren door deze praktijkcase.

“Balans is een fullservice schoonmaakbedrijf uit Alkmaar en wij maken onder meer schoon in bedrijfspanden, kinderopvang, het onderwijs en de medische sector. Inmiddels werken wij ruim acht jaar met de schoonmaaksoftware van Nocore Facilitair. Dit bevalt ons zo goed dat we ook Facility Apps en Nocore Online in gebruik hebben genomen. We zijn heel blij met de keuze voor deze applicaties.
Nocore Online werkt prettig voor de urenregistratie, als portal voor onze medewerkers en om medewerkers in te schrijven. Facilitair gebruiken wij graag voor de gehele administratie en financiën, zoals debiteuren- en crediteurenbeheer, salarissen en planningen. Met FacilityApps kunnen we de kwaliteit bij onze klanten blijven waarborgen met klantenregistratie, de dagelijkse controle en evaluatiegesprekken. We hebben nu alles in één. Dat is wel zo makkelijk en onze werkprocessen zijn hiermee volledig gedigitaliseerd. Het fijne is dat alles daadwerkelijk goed met elkaar synchroniseert. Administreren is op deze manier één handeling geworden. Dat scheelt niet alleen veel tijd, maar ook een hoop papier.”

Implementatie Nocore en FacilityApps bij alle Balans-bedrijven
“Wij zijn een groeiende onderneming en nemen met enige regelmaat bedrijven over. Ons doel is om al deze bedrijven integraal met de software van Nocore te laten werken. Nocore Facilitair en Online zijn al geïmplementeerd, binnenkort willen we ook de aansluiting met FacilityApps realiseren. We gebruiken overigens nog niet alle functionaliteiten in Nocore Online, maar we zijn dit wel plan. Zo vinden wij het heel handig dat onze medewerkers met deze applicatie, naast de loonstroken, ook hun contracten en andere personeelsdocumenten kunnen inzien. Met betrekking tot FacilityApps is het fijn dat klanten op termijn bijvoorbeeld zelf digitaal een klacht kunnen melden of de gespreksverslagen van hun locatie kunnen inzien. Dit is momenteel nog niet geïmplementeerd, maar wij zullen dit in de loop van de tijd verder uitkristalliseren.”

Jarenlange samenwerking
“Ook de samenwerking met Nocore ervaar ik als heel prettig. Je wordt serieus genomen en vragen worden altijd snel in behandeling genomen. Er wordt wat dat betreft echt met veel aandacht naar je vraagstuk gekeken. Ook het goede contact met de medewerkers en directeur Ad Klösters ervaren wij als zeer prettig. Natuurlijk zijn er ongetwijfeld andere opties, maar de software van Nocore is overzichtelijk, werkt prettig en je hebt te maken met één partij. Nocore biedt een totaalproduct dat speciaal op de schoonmaakbranche is gericht. Ze snappen ons. We zijn niet voor niets al jaren een trouwe klant. En, vooralsnog, blijven we dat!”

 

Wil jij ook een praktijkcase van een samenwerking binnen jouw bedrijf delen? Stuur dan een bericht naar [email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

18 oktober 2022

De Schoonmaak Vakdagen komen eraan!

De vierde editie van de Schoonmaak Vakdagen vindt plaats op 15 & 16 november 2022 in Expo Houten. Ben jij erbij? Op de vakbeurs kun jij kennis maken met...

12 augustus 2022

Shout out naar reinigers Amsterdam

Na het weekend van de Gay Pride stonden de reinigers van Gemeente Amsterdam weer klaar om het ‘feest-afval’ op te ruimen. Een hele klus maar na afloop leek het...

10 oktober 2022

Blog: Expert op het thema duurzaamheid?

GWS dé schoonmaker neemt deze week de redactie van Schoonmaakjournaal over. Erg leuk en een mooie gelegenheid om ons als expert in duurzaamheid te presenteren. Maar zijn we dat...

23 januari 2023

Eerste sprekers Hygiëneforum bekend

Op 17 mei 2023 vindt in RAI Amsterdam het vijfde Hygiëneforum plaats, met als thema ‘Een gezonde organisatie begint bij een goede hygiëne’. De organisatie maakt nu de eerste...

30 juni 2022

Landal biedt schoonmakers betere reiskostenregeling

Hoge brandstofprijzen zorgen voor grote problemen bij werknemers die afhankelijk zijn van eigen vervoer om op hun werk te komen. Dat geldt bijvoorbeeld voor schoonmakers op vakantieparken, die vaak...

10 september 2024

Nocore, i8 en Visser’s Solutions bundelen krachten voor data-gedreven schoonmaakoplossingen

Nocore, leverancier van softwareoplossingen voor schoonmaakbedrijven, kondigt met enthousiasme de strategische samenwerking aan met i8, een expert in Business Intelligence, en Visser's Solution, een consultancyfirma voor proces- en systeemoptimalisatie....

07 maart 2022

Gezond & veilig werken

Verkeerd schoonmaken is belastend voor je lijf. Daarom maakt de RAS instructiefilmpjes met tips hoe je het best elke dag gezond en veilig werkt in de Schoonmaak. Werken in...

01 augustus 2023

Blog: Duurzaam?!

Duurzaam? Wat is duurzaam? Hoe bepaal je wat duurzaam is? Is het investeren in medewerkers hun welzijn ook duurzaam of is alleen duurzaam geproduceerde middelen en materialen duurzaam? Wat...

15 juli 2022

Groene primeur voor De Lelie

Schoonmaakbedrijf De Lelie beleeft een primeur in Den Bosch. Voortaan bezoekt het bedrijf haar klanten met een Carver Cargo R+. Een hip brommobiel, een groene manier om spullen te...

18 juni 2020

Petra de Bruin van Schoonmaakjournaal: “Ik vertrek”

“Ja, ik weet dat ik duizenden relaties, kennissen en schoonmaakbranchegenoten verras met het nieuws dat ik stop bij Schoonmaakjournaal. Niet met, want de naam, connecties en waardevolle content blijven...