25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaande contentstrategietrends in 2020 meer over nieuwe manieren van samenwerking dan over de technische innovaties. 2020 wordt het jaar van de menselijke inhaalslag. Dus focus op betere verbinding met je collega’s en publiek”, tipt Frankwatching. Die focus staat centraal tijdens de tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie – op dinsdagmiddag 4 februari bij Hago in Den Bosch – over het thema Customer Journey.

Ook – of zeker – in de keten van schoonmaak – met leveranciers (schoonmaakbedrijven en -toeleveranciers), uitvoerders (schoonmakers), klanten (eindgebruikers) en hun (schone) omgeving (kantoorpanden, ziekenhuizen, openbare gelegenheden als stations en toiletten, enzovoort) speelt (klant)beleving een zeer grote rol. “In de wetenschap dat je met klantbeleving altijd kunt starten en dat het nooit eindigt, pakken we op 4 februari de handschoen op. Met marketeers van onder meer schoonmaakbedrijven, maar ook met schoonmaakgroothandels, producenten van reinigingsmiddelen en reinigingsoplossingen, dienstverleners in toilethygiëne, en partners van Schoonmaakjournaal zijn welkom. Er zijn maximaal 15 plaatsen”, legt Petra de Bruin uit.

“Je bereikt mensen niet door de kanalen te snappen. Je bereikt mensen door iets van die mensen te snappen”

Delen is plussen
Om mensen te snappen, zijn customer experience en een customer journey nodig: kruip in de huid van je klant(en) en maak zijn/haar reis vanuit jouw product of dienst. “Een mooie, hartverwarmende reis, die we  tijdens de PizzaMarketingSessie op 4 februari samen kunnen gaan maken door ervaringen en invloeden – binnen en buiten de schoonmaaksector – te delen. Om (nog) sterker te worden, impact te maken en aan reputatie te bouwen.”

Ben je erbij?
De tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie vindt plaats bij Hago in Den Bosch en is bedoeld voor een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is de beslissing om per 1 januari 2020 het advertentieloze tijdperk in te stappen en verder te bouwen aan Schoonmaakjournaal als inspirerend contentplatform voor de schoonmaak. “Uit onze eerste PizzaMarketingSessie bleek dat kracht van kwetsbare content, maar ook dat marketeers veelal nog zoekend zijn naar hoe je jouw product, dienst of concept in de markt kunt zetten. Mensen spelen daarbij een cruciale rol.” Ook de sessie op 4 februari kent een kort en krachtig programma van 2 uur met een interactief marketingcafé (sparren over customer journey) en – uiteraard – samen een pizza eten.

Enthousiast? Wil je erbij zijn? App Petra: 06 – 51 81 46 76. Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend. Als je je inschrijft voor de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons samen met Hago goed voor, zorgen voor de catering en misschien moeten we anderen teleurstellen als het animo groter is dan het aantal beschikbare plekken. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

15 september 2023

#FOTOFRIDAY Volière schoonmaak

Mensink Schoonmaak verzorgde een bijzondere schoonmaak opdracht: volières schoonmaken. Zij deden dit met verve. Bij het Parkgebouw in Rijssen staat een mooie volière. Vanwege het 100 jarig bestaan wilde...

22 juni 2023

MT500: Welk schoonmaakbedrijf heeft de beste reputatie?

Jaarlijks vraagt MT/Sprout duizenden managers naar de reputatie van hun relaties. Die meningen komen samen in de MT500, het onderzoek naar de 500 grootste bedrijven met de beste reputatie....

17 februari 2023

#FilmFriday Anne en de vuilnismannen

Doe ik er wel toe? Theatermaker Anne van der Steen ziet hoe het is om vuilnisman te zijn. Ze gaat achter op de wagen in gesprek met haar collega’s...

06 oktober 2025

SER-advies: arbeidsmigratie: gerichter en onder betere voorwaarden

MKB-Nederland en VNO-NCW zijn blij met het SER-advies ‘Arbeidsmigratie naar waarde’ dat op 2 oktober 2025 is gepresenteerd. Daarin staat helder dat Nederland niet zonder internationale arbeidskrachten kan, maar...

25 november 2022

Nasima el Bachiri bij Goedemorgen Nederland

Nasima el Bachiri, onderneemster en eigenaar van B Flex Cleaning-Jobs, La Novia Boutique, Flevo Timmerfabriek en Boutique Desk, was afgelopen week in de media. Zij sprak in het programma...

24 september 2019

Uniek opleidingsproject: 4 schoonmaakbedrijven adopteren studenten op Schiphol

De vier partijen die verantwoordelijk zijn voor de schoonmaak van de terminal op Schiphol, hebben een klas van het MBO College Airport ‘geadopteerd’. Asito, Hago Airport Services, ISS Facility...

28 oktober 2022

#FilmFriday: van duurzaamheid naar circulariteit

In de afgelopen week heeft Werner & Mertz meerdere berichten gedeeld over haar streven naar circulariteit. Eerder dit jaar konden de bezoekers van hun stand op Interclean in Amsterdam...

07 februari 2024

Kärcher Nederland neemt Kärcher Center Van Mol in Goes over

Kärcher Nederland kondigt de overname aan van het Kärcher Center Van Mol in Goes. Kärcher Center Van Mol was een gevestigde waarde in België met eigen vestigingen in Elversele,...

15 januari 2019

Ton Rooijakkers over Vakbeurs Facilitair: “Van startup tot volwassen beurs”

“Jij doet iets met potloden en pennen, wij moeten maar eens gaan samenwerken.” Met deze woorden belde Peter Latjes zijn relatie Ton Rooijakkers in 1996. Deze legendarische zin betekende...

13 mei 2019

Gom poetst groen met probiotica producten

Schoonmaken, schoonhouden, kuisen, poetsen en schrobben,… Professioneel of particulier, we doen het allemaal. Dus dan kunnen we het maar beter goed doen. Net daarom gaat Gom steeds op zoek naar betere manieren...