25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaande contentstrategietrends in 2020 meer over nieuwe manieren van samenwerking dan over de technische innovaties. 2020 wordt het jaar van de menselijke inhaalslag. Dus focus op betere verbinding met je collega’s en publiek”, tipt Frankwatching. Die focus staat centraal tijdens de tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie – op dinsdagmiddag 4 februari bij Hago in Den Bosch – over het thema Customer Journey.

Ook – of zeker – in de keten van schoonmaak – met leveranciers (schoonmaakbedrijven en -toeleveranciers), uitvoerders (schoonmakers), klanten (eindgebruikers) en hun (schone) omgeving (kantoorpanden, ziekenhuizen, openbare gelegenheden als stations en toiletten, enzovoort) speelt (klant)beleving een zeer grote rol. “In de wetenschap dat je met klantbeleving altijd kunt starten en dat het nooit eindigt, pakken we op 4 februari de handschoen op. Met marketeers van onder meer schoonmaakbedrijven, maar ook met schoonmaakgroothandels, producenten van reinigingsmiddelen en reinigingsoplossingen, dienstverleners in toilethygiëne, en partners van Schoonmaakjournaal zijn welkom. Er zijn maximaal 15 plaatsen”, legt Petra de Bruin uit.

“Je bereikt mensen niet door de kanalen te snappen. Je bereikt mensen door iets van die mensen te snappen”

Delen is plussen
Om mensen te snappen, zijn customer experience en een customer journey nodig: kruip in de huid van je klant(en) en maak zijn/haar reis vanuit jouw product of dienst. “Een mooie, hartverwarmende reis, die we  tijdens de PizzaMarketingSessie op 4 februari samen kunnen gaan maken door ervaringen en invloeden – binnen en buiten de schoonmaaksector – te delen. Om (nog) sterker te worden, impact te maken en aan reputatie te bouwen.”

Ben je erbij?
De tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie vindt plaats bij Hago in Den Bosch en is bedoeld voor een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is de beslissing om per 1 januari 2020 het advertentieloze tijdperk in te stappen en verder te bouwen aan Schoonmaakjournaal als inspirerend contentplatform voor de schoonmaak. “Uit onze eerste PizzaMarketingSessie bleek dat kracht van kwetsbare content, maar ook dat marketeers veelal nog zoekend zijn naar hoe je jouw product, dienst of concept in de markt kunt zetten. Mensen spelen daarbij een cruciale rol.” Ook de sessie op 4 februari kent een kort en krachtig programma van 2 uur met een interactief marketingcafé (sparren over customer journey) en – uiteraard – samen een pizza eten.

Enthousiast? Wil je erbij zijn? App Petra: 06 – 51 81 46 76. Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend. Als je je inschrijft voor de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons samen met Hago goed voor, zorgen voor de catering en misschien moeten we anderen teleurstellen als het animo groter is dan het aantal beschikbare plekken. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 april 2019

Werkgeluk: Facilicom benoemt 50 Happy Officers

Een opvallende nieuwe functietitel bij Facilicom Group: de dienstverlener uit Schiedam heeft er 50 Happy Officers bij. Het zijn geen nieuwe werknemers, maar eigen medewerkers die een training krijgen...

21 maart 2024

Capital Cleaning Group neemt schoonmaakbedrijf Heuvelman over

Met grote vreugde kondigt Capital Cleaning Group aan dat de overname van schoonmaakbedrijf Heuvelman BV uit Gouda, met succes is afgerond. Deze mijlpaal versterkt de positie van Capital Cleaning...

08 september 2024

Oproep Stichting Lezen & Schrijven: “Maak de samenleving toegankelijker voor 2,5 miljoen mensen”

Deze week (8-15 september 2024) is het de Week van lezen en schrijven. Dit jaar roept de Stichting Lezen & Schrijven bedrijven, overheden en organisaties op om de samenleving...

22 november 2021

Duplex introduceert draadloze vloerreinigers

Innovi, specialist in milieuvriendelijke reinigingsoplossingen, promoot het ultieme gevoel van vrijheid met haar nieuwe serie draadloze vloerreinigers van Duplex. Schrobmachines zonder kabel maar met meer power en effectievere reiniging....

26 oktober 2022

De Green Care Professional-familie blijft groeien

Duurzaam innoveren betekent voor Werner & Mertz niet alleen nieuwe, meer duurzame producten toevoegen aan een bestaand gamma. Ook het continu optimaliseren van productformules is een belangrijk onderdeel in...

10 januari 2024

Kou, ijs, kortom onwerkbaar weer. Wat zijn eigenlijk de regels?

Het is echt winter buiten. Koud he? Tijdens dit winterweer kan er mogelijk niet buiten gewerkt worden. Wat is er geregeld in de cao? RAS geeft uitsluitsel. In de...

12 mei 2023

Rens op de Werkvloer, deel 2

Nederland is een schoon en hygiënisch land, en dat is mede te danken aan tientallen bedrijven die achter de schermen hun beste werk verrichten. Vaak in de luwte, maar...

28 augustus 2022

In de sterren geschreven: schoonmaaktalent of niet

Déze 3 sterrenbeelden zijn de beste schoonmakers (en deze zeker niet). Libelle zocht naar het schoonmaaktalent in de sterren en zet de drie beste én slechtste op een rij....

17 augustus 2019

Succesvol Marketingcafé ‘braint’ over Schoonmaak Vakdagen: uniek, uitdagend, innovatief en onderscheidend

Het creatieve brein van exposerende marketeers werd op de proef gesteld tijdens de eerste editie van het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé. Dertien heren en dames, die aanwezig zullen zijn op...

25 juni 2025

Werner & Merts trots op behalen mijlpaal: 1 miljard flessen van gerecycled plastic

"We hebben een bijzondere mijlpaal bereikt: 1 000 000 000 flessen geproduceerd van gerecycleerd plastic!", deelt Werner & Mertz Professional trots. Een wereldrecord én een prachtig bewijs dat...