25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaande contentstrategietrends in 2020 meer over nieuwe manieren van samenwerking dan over de technische innovaties. 2020 wordt het jaar van de menselijke inhaalslag. Dus focus op betere verbinding met je collega’s en publiek”, tipt Frankwatching. Die focus staat centraal tijdens de tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie – op dinsdagmiddag 4 februari bij Hago in Den Bosch – over het thema Customer Journey.

Ook – of zeker – in de keten van schoonmaak – met leveranciers (schoonmaakbedrijven en -toeleveranciers), uitvoerders (schoonmakers), klanten (eindgebruikers) en hun (schone) omgeving (kantoorpanden, ziekenhuizen, openbare gelegenheden als stations en toiletten, enzovoort) speelt (klant)beleving een zeer grote rol. “In de wetenschap dat je met klantbeleving altijd kunt starten en dat het nooit eindigt, pakken we op 4 februari de handschoen op. Met marketeers van onder meer schoonmaakbedrijven, maar ook met schoonmaakgroothandels, producenten van reinigingsmiddelen en reinigingsoplossingen, dienstverleners in toilethygiëne, en partners van Schoonmaakjournaal zijn welkom. Er zijn maximaal 15 plaatsen”, legt Petra de Bruin uit.

“Je bereikt mensen niet door de kanalen te snappen. Je bereikt mensen door iets van die mensen te snappen”

Delen is plussen
Om mensen te snappen, zijn customer experience en een customer journey nodig: kruip in de huid van je klant(en) en maak zijn/haar reis vanuit jouw product of dienst. “Een mooie, hartverwarmende reis, die we  tijdens de PizzaMarketingSessie op 4 februari samen kunnen gaan maken door ervaringen en invloeden – binnen en buiten de schoonmaaksector – te delen. Om (nog) sterker te worden, impact te maken en aan reputatie te bouwen.”

Ben je erbij?
De tweede Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie vindt plaats bij Hago in Den Bosch en is bedoeld voor een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is de beslissing om per 1 januari 2020 het advertentieloze tijdperk in te stappen en verder te bouwen aan Schoonmaakjournaal als inspirerend contentplatform voor de schoonmaak. “Uit onze eerste PizzaMarketingSessie bleek dat kracht van kwetsbare content, maar ook dat marketeers veelal nog zoekend zijn naar hoe je jouw product, dienst of concept in de markt kunt zetten. Mensen spelen daarbij een cruciale rol.” Ook de sessie op 4 februari kent een kort en krachtig programma van 2 uur met een interactief marketingcafé (sparren over customer journey) en – uiteraard – samen een pizza eten.

Enthousiast? Wil je erbij zijn? App Petra: 06 – 51 81 46 76. Deelname is gratis, maar niet vrijblijvend. Als je je inschrijft voor de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons samen met Hago goed voor, zorgen voor de catering en misschien moeten we anderen teleurstellen als het animo groter is dan het aantal beschikbare plekken. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 oktober 2021

“Yes, we mogen weer, dus kom naar de Schoonmaak Vakdagen!”

Op 9 & 10 november vinden de Schoonmaak Vakdagen plaats. De eerste beurs in schoonmaakland die na alle coronaperikelen weer kan plaatsvinden. Samen met beursmanager Lisanne Andeweg blikken we...

10 oktober 2022

Blog: Expert op het thema duurzaamheid?

GWS dé schoonmaker neemt deze week de redactie van Schoonmaakjournaal over. Erg leuk en een mooie gelegenheid om ons als expert in duurzaamheid te presenteren. Maar zijn we dat...

08 februari 2022

Duurzaamheid terug als belangrijkste prioriteit voor Facilitair Nederland

Duurzaamheid is terug als nummer 1 prioriteit van facilitair verantwoordelijken in Nederland. Dit blijkt uit het Nationale Benchmarkonderzoek Facilitaire Innovatie 2022. De duurzaamheidsprestaties van organisaties kunnen beter. Facilitair managers...

11 mei 2024

FacilityApps introduceert module voor personeelsplanning op Interclean

FacilityApps, één van de marktleiders van de Benelux op het gebied van software voor schoonmaakbedrijven, kondigt hun nieuwste module aan: *Personeelsplanning*. Zij krijgen hiermee meer grip op de operatie...

31 augustus 2023

Het Portret: De tekenende toiletmeester

Clement van Wijk verdient de kost als toiletmeester bij de Hema in Leeuwarden. Tussen het schoonmaken door maakt hij portrettekeningen, van Mona Lisa of prinses Amalia. Klanten poseren soms...

04 juni 2019

Top 5 meest populair in mei

Tussen de uitdagende blogging-aftrap Crazy about cleaning op 1 mei en de afsluitende Week van de Circulariteit van 27 tot en met 31 mei barstte de maand mei van...

13 december 2021

Blog: Hoe groen is groen?

‘Hoe groen is groen?’ is een statement dat ik de laatste tijd vaak voorbij zie komen in blogs, artikelen en op social media. Laat ik als eerste aangeven dat...

18 december 2019

Blog: Een vreemde eend in de bijt

Als relatiemanager van SIEV mocht ik recent een bevriende ondernemer bezoeken om een kop koffie te drinken. Toen de kou wat weggezakt was, verslikte ik me bijna in het...

05 april 2022

“Ik wil de schoonmaakbranche nog mooier en fijner maken dan hij al is”

Ellen Dekkers startte net voordat de coronacrisis uitbrak als algemeen directeur bij de RAS. Wat hebben de twee jaar haar gebracht en waar wil de RAS het komende jaar...

29 augustus 2022

Vitaliteitjes voor na de zomer

Heb je een fijne vakantie gehad, met heerlijk eten, en zijn er ongemerkt toch wat kilo’s bijgekomen? Geen paniek. Ga na je vakantie gewoon weer terug naar je oude...