Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

december 30, 2018 in Nieuws

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit dat we met 1407 followers veruit de grootste groep volgers onder de schoonmaakvakmedia op LinkedIn hebben”, vertelt redacteur Esther van der Lelie. Beide cijfers betekenen met respectievelijk 124 en 741 bijna een verdubbeling ten opzichte van 2017. “Maandelijks is de Schoonmaakjournaal company page goed voor minimaal 24.191 impressions; in januari gingen we over de grens van 50.000 impressions heen.”

De redactie is actief op LinkedIn – het belangrijkste B2B-platform. Ook via de groepen Schoonmaakjournaal, het in 2018 geïnitieerde FM Next Generation-platform en de persoonlijke profielpagina’s staan Esther van der Lelie en Petra de Bruin dagelijks in contact met professionals uit de schoonmaak- en FM-branche. Van de honderden posts zijn dit de 5 posts met het grootste bereik in 2018:

1. Oproep FMNextGen’ers voor serie Zomergasten

Oproep: Schoonmaakjournaal Zomergasten

2. CSU overname van ISS-klanten

CSU neemt schoonmaakportefeuille over van ISS

3. nieuwsbericht over Dolmans Investments

Dolmans Investments neemt ingenieursbureau Cauberg Huygen over

4. Schoonmaakbedrijven verliezen RSO rechtszaak

Schoonmaakbedrijven verliezen rechtszaak tegen RSO

5. Met overname ProFacility en Ant Solutions pakt Consensus voorsprong

Met overname ProFacility en Ant Solutions pakt Consensus voorsprong in aanbestedingen en contractmanagement

Delen