Novon en Bureau HTM starten Insources opleidingen: “Succesfactor is oog hebben voor de héle organisatie”
Als de huidige coronacrisis iéts zichtbaar maakt, is het de cruciale rol van de schoonmaakbranche. Goed opgeleide, gekwalificeerde medewerkers die hun werk met plezier doen, zijn daarbij van levensbelang. “Via deze weg spreken we onze waardering uit voor iedereen die zich dagelijks inspant om de maatschappij draaiend te houden. Achter de schermen werken we met passie door aan nieuwe opleidingen en trainingen. Novon Schoonmaak en Bureau HTM (voor training en organisatieontwikkeling) hebben hun krachten gebundeld. Hieruit is Insources ontstaan. Met trots stellen we ons aan u voor: dé nieuwe en creatieve opleider in de schoonmaak en facilitaire dienstverlening”, overtuigen de partners in hun persbericht.
Jacco Vonhof, eigenaar van Novon, bepleit al sinds jaar en dag het belang van training en opleiding binnen bedrijven. “Het is voor een organisatie van levensbelang dat haar medewerkers vaardig en bekwaam zijn. En minstens zo belangrijk: zich gewaardeerd voelen door hun werkgever! Medewerkers binden aan je organisatie bereik je door in ze te investeren. Met Insources bieden we bedrijven de mogelijkheid voor hun personeel om zich te ontwikkelen.”
Doeltreffende opleidingstrajecten
“De kennis van de branche die binnen Novon aanwezig is, gekoppeld aan onze expertise in het opzetten en verzorgen van trainingen, heeft aan de wieg gestaan van de oprichting van Insources”, zegt René Drost, eigenaar van Bureau HTM. Hij vervolgt: “Door het bij elkaar brengen van het beste uit deze beide werelden bieden we nu doeltreffende opleidingstrajecten.”
Persoonlijk en volgens de laatste inzichten
Om volledige focus en aandacht te geven aan Insources, is professional Kenneth Beverwijk aangetrokken. Kenneth is enthousiast: “Met Insources ontzorgen we organisaties binnen de branche volledig op het gebied van opleiden. Naast de standaardopleidingen bieden we een persoonlijke aanpak. Zo hebben we afgelopen jaar met een gepersonaliseerd traject het verzuimpercentage voor een bedrijf laten dalen van 7,5% naar 4,4%. Een blijvende reductie van ruim 3%. Succesfactor daarbij is dat we oog hebben voor de héle organisatie.”