1 januari 2019

Gelukkig 2019!

Yessss, we zijn op weg naar een nieuw, bruisend jaar. Het team van Schoonmaakjournaal wenst je een gezond en gelukkig 2019!

In 2019 maken wij de overstap van content-snacks naar content-marketing. We gooien het roer om. en stappen opnieuw in de rol van ‘game changer’. Na trendsetter in online bron voor schoonmaaknieuws in 2012 zetten we in 2019 koers van nieuws- naar inspiratiebron. Want wie enkel het schoonmaaknieuws volgt, mis de marktontwikkelingen!

Volg ons via onze website, het E-journaal, Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook en YouTube.

Ideeën? Inspireer ons: [email protected]

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 december 2018

Top 5 2018 Facebook Schoonmaakjournaal België

Schoonmaakjournaal.be heeft ook een eigen pagina op Facebook. Regelmatig posten we daar bijzondere berichten. Deze vijf waren het meest populair in 2018. 1. Uit onze serie Familiebedrijven: Salubris   Familiebedrijf Salubris...

03 april 2019

Job Procleaning: “Schoonmaken is mensenwerk en dat snapt Crohill heel goed”

Voor Jeroen Jobse die samen met zijn broer eigenaars is van Job Procleaning, is het heel eenvoudig: “Onze medewerkers doen het belangrijkste werk. Als zij prettig kunnen werken, levert...

23 januari 2024

Robert Stelling deelt ‘10 sparkling trends’ die de schoonmaak in 2024 transformeren

Robert Stelling, directeur Interclean Amsterdam, deelt in deze eerste maand van het nieuwe jaar zijn 10 voorspellingen en trends voor de schoonmaakbranche in 2024. Laat je inspireren. “Innovatie is...

16 april 2019

Specialist Nico Bennik (MTS Euro Products): “Poetslappen zijn substantieel onderdeel van onze business”

MTS Euro Products, we kennen het bedrijf als kennispartner en leverancier van (toilet)hygiëneproducten, maar misschien minder of niet van poetspapier en poetslappen. Een gemiste kans, want het 25-koppige team...

20 november 2018

Innovatietafel: biedt het kantoorloze schoonmaakbedrijf toekomst en andere tijden?

De managementlaag halveren. Technologie gebruiken en mensen binden. Arbeidskrapte het hoofd bieden. Ervaringen, maar ook voor iedereen kansen? Met vijf stemmen voor ‘kansrijk’ en drie stemmen voor ‘kansloos’ startten...

11 januari 2022

Acht socialmedia-trends voor de schoonmaakbranche

Korte filmpjes op TikTok, adverteren op Facebook of toch maar video’s maken op Youtube? De mogelijkheden op het gebied van online marketing via sociale media vliegen je om de...

21 februari 2019

Terugblik Qualis kennissessie: de macht van metingen, de kracht van kwaliteit

Schoonmaakbeleving, het was, is en blijft een subjectief onderwerp. Hoe groot is de kans dan dat kwaliteitinspecteurs en facilitair adviseurs metingen én hermetingen objectief uitvoeren? Gerard Spoor en Jan...

02 maart 2019

“Wie onze nieuwe website bezoekt, maakt een customer journey”

“Wie jarig is, trakteert… Dat lukte niet op onze zevende verjaardag op 6 februari, maar wel in onze verjaarsdagsmaand. Onze traktatie? De nieuwe website van Schoonmaakjournaal.” Op 20 februari...

02 mei 2019

CSU overstijgt omzetgrens 500 miljoen maar ziet winst dalen

In het jubileumjaar 2018 steeg de concernomzet van Total Care – dit zijn de bedrijven CSU Cleaning Services en Tzorg (thuiszorg) – door een sterke autonome groei en overnames...

04 april 2019

Groene koplopers: Hygiënepapier.nl pakt ‘groene’ primeur met Bewust Bezorgd!

Steeds meer mensen en bedrijven kopen producten online, ook in de hygiënebranche. Voor het milieu is dat niet verkeerd: de bezorging is vaak efficiënt georganiseerd, waardoor één bestelbusje vele...