11 augustus 2022

Vierde editie voor de Schoonmaakvakdagen

Spijker je kennis bij en ontmoet de juiste mensen. Na drie succesvolle edities keren de Schoonmaak Vakdagen terug in Expo Houten op 15 en 16 november 2022. De organisatie kijkt alweer reikhalzend uit naar november om wederom dé kennis- en ontmoetingsplek voor de Nederlandse en Vlaamse schoonmaak te zijn. Ben jij er ook weer bij?

Jaarlijks worden de Schoonmaak Vakdagen bezocht door ruim 2.000 bezoekers, zo staat op de website van de beurs beschreven. De bezoekers kunnen op de vakbeurs kennis maken met de nieuwe ontwikkelingen in de wereld van schoonmaak- en facility, zoals datagestuurd reinigen, de nieuwste trends op het gebied van automatisering, duurzaamheid, reinigingsmiddelen en alles voor glas- en gevel.

Een geslaagde derde editie

Beursmanager Lisanne Andeweg blikt positief terug op de derde editie, de twee beursdagen in 2021. “Ondanks de lastige aanloop en de lange periode van de onzekerheid vanwege de coronapandemie is het gelukt om een prachtige beurs neer te zetten waar beleving centraal stond. Met verschillende vormen van straattheater en side-events als het NK Glazenwassen en NK SnelGlazenwassen zijn we hierin met verschillende partners ruimschoots in geslaagd.”

Deelnemen of bezoeken?
De dynamische sector biedt ontzettend veel noviteiten en innovatieve technologieën die de schoonmaak naar een hoger plan tillen.
Wil jij jouw ontwikkelingen of producten met de bezoekers van de vakbeurs delen? Graag denkt de organisatie met je mee over de mogelijkheden! Neem gerust contact op.

Wil jij op 15 of 16 november naar de beurs komen? Registreer je alvast via deze link voor een gratis bezoek.

Deel dit artikel

Ook interessant:

21 december 2021

Uniqcare zet zelfstandig koers uit

Ondernemerschap is voor Uniqcare hèt synoniem voor excelleren in flexibiliteit, kleinschaligheid, betrokkenheid en klantgerichtheid. Op 9 december 2021 werd dat ondernemerschap bekrachtigd door de notariële overdracht van Uniqcare aan...

11 december 2018

Digitale doolhof (3): Cleanfix ziet kansen samenwerking mens en robot: cobot

Saai schoonmaakwerk van lange gangen en grote hallen; het is een van de voorbeelden waar robotisering een mentale, praktische en efficiënte meerwaarde zou kunnen bieden. Of een samenwerking. Want...

25 februari 2024

#FAVORITES Handboek duurzaam ondernemen

Minder kosten, meer klanten en geëngageerde medewerkers. Wat zijn voor jou de belangrijkste acties om je bedrijf te verduurzamen? Hoe kan je medewerkers engageren en de markt overtuigen? Hoe evolueer...

11 juli 2022

Schoonmakers EuroParcs krijgen nu ook betere reiskostenregeling

Het pleidooi van CNV Vakmensen voor een betere reiskostenregeling voor schoonmakers op vakantieparken krijgt steeds meer navolging. Na Landal komt nu ook EuroParcs over de brug. “Goed nieuws voor...

17 april 2022

Kijktip: Get organized with the Home Edit (Netflix)

Heb je inspiratie nodig om jouw spullen goed te organiseren? Vanaf 1 april staat de serie Get Organized with the Home Edit op Netflix. Woningorganisatie-experts Clea en Joanna geven...

21 december 2021

Blycolin maakt impact met Hotels for Trees

De internationale specialist in linnenservice voor de hospitalitybranche Blycolin biedt de stichting Hotels for Trees financiële steun ten behoeve van de verdere Europese groei. Verder zal de specialist het...

20 maart 2023

Clear4Clean zet objectief kwaliteitmeetsysteem en Keurmerk Verantwoord Schoon voort als Qualis Insight C4C

”Sinds 1 september 2022 was Edgar van Engelen al operationeel verantwoordelijk voor Qualis-Insight en Keurmerk Verantwoord Schoon. Met trots maak ik u bekend dat Edgar van Engelen het onafhankelijke...

21 februari 2023

Medewerkerstevredenheid 1nergiek stijgt naar een 8

Meer trots, meer betrokkenheid en meer tevredenheid: wederom groeit schoonmaakbedrijf 1nergiek in tevredenheid onder haar medewerkers: van 7,84 (2020) naar 8,09 (2022). De top 3 die de 550 medewerkers...

27 december 2022

Blog: “Terugkijkend naar 2022 en vooruitkijkend naar 2023”

Geert van de Laar, voorzitter Code Verantwoordelijk Marktgedrag, neemt tijdens de feestdagen tijd voor bezinning. Lees zijn blog over terug- en vooruitkijken: Terugblik “Je kunt je het haast niet...

30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit...