11 augustus 2022

Vierde editie voor de Schoonmaakvakdagen

Spijker je kennis bij en ontmoet de juiste mensen. Na drie succesvolle edities keren de Schoonmaak Vakdagen terug in Expo Houten op 15 en 16 november 2022. De organisatie kijkt alweer reikhalzend uit naar november om wederom dé kennis- en ontmoetingsplek voor de Nederlandse en Vlaamse schoonmaak te zijn. Ben jij er ook weer bij?

Jaarlijks worden de Schoonmaak Vakdagen bezocht door ruim 2.000 bezoekers, zo staat op de website van de beurs beschreven. De bezoekers kunnen op de vakbeurs kennis maken met de nieuwe ontwikkelingen in de wereld van schoonmaak- en facility, zoals datagestuurd reinigen, de nieuwste trends op het gebied van automatisering, duurzaamheid, reinigingsmiddelen en alles voor glas- en gevel.

Een geslaagde derde editie

Beursmanager Lisanne Andeweg blikt positief terug op de derde editie, de twee beursdagen in 2021. “Ondanks de lastige aanloop en de lange periode van de onzekerheid vanwege de coronapandemie is het gelukt om een prachtige beurs neer te zetten waar beleving centraal stond. Met verschillende vormen van straattheater en side-events als het NK Glazenwassen en NK SnelGlazenwassen zijn we hierin met verschillende partners ruimschoots in geslaagd.”

Deelnemen of bezoeken?
De dynamische sector biedt ontzettend veel noviteiten en innovatieve technologieën die de schoonmaak naar een hoger plan tillen.
Wil jij jouw ontwikkelingen of producten met de bezoekers van de vakbeurs delen? Graag denkt de organisatie met je mee over de mogelijkheden! Neem gerust contact op.

Wil jij op 15 of 16 november naar de beurs komen? Registreer je alvast via deze link voor een gratis bezoek.

Deel dit artikel

Ook interessant:

07 november 2021

Coronatoegangsbewijs voor Schoonmaak Vakdagen

Let op!  Kom je dinsdag 9 of woensdag 10 november aanstaande naar de Schoonmaak Vakdagen? Dan heb je een coronatoegangsbewijs nodig. De organisatie heeft het toegangsbeleid moeten aanscherpen vanwege...

20 september 2022

De belangrijkste duurzame keurmerken

NordicSwan, Europees Ecolabel, ISO 14001. Stuk voor stuk keurmerken die iets over de duurzaamheid van een product of de bedrijfsprocessen van een organisatie zeggen. Maar waar staan deze keurmerken...

30 juni 2022

Cocreatie biedt meerwaarde

“We hebben weer een stap in de goede richting gezet op het gebied van duurzaam ondernemen.” Vanaf 1 juli 2022 gaat FVH Facility Groep samenwerken met Hijman Schoonmaakartikelen. Algemeen...

11 oktober 2021

Filmtip: The Maid

Netflix heeft een nieuwe serie: The Maid. De serie gaat over een jonge moeder, die na een gewelddadige relatie een baan als schoonmaakster vindt. Ze vecht om haar kind...

06 januari 2023

#FotoFriday Goede voornemens

Schoonmaakbedrijf Hettema-Service uit Mijdrecht speelt op LinkedIn leuk in op de goede voornemens die velen van ons met het ingaan van het nieuwe jaar willen volbrengen.   Dweilen :...

21 september 2022

“Miljoenennota goed voor onze schoonmakers, zorgwekkend voor onze ondernemers”

Piet Adema, voorzitter Schoonmakend Nederland reageert op de begroting 2023 die op Prinsjesdag werd gepresenteerd: “Goed dat het kabinet met een fors pakket aan maatregelen actie onderneemt om de...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...

31 december 2019

HEYDAY signaleert trend 2020: van het nieuwe werken naar flexibel werken

Waar het nieuwe werken in de zero’s een opmars maakte, vindt er nu een verschuiving plaats naar flexibel werken. Dit houdt in dat werknemers op basis van de activiteit...

11 november 2022

Ali viert 10-jarig jubileum

Het is feest bij Meijer Multicleaning. Medewerker Ali viert een jubileum. Van harte gefeliciteerd! Op LinkedIn plaatst het bedrijf een foto van Ali met de reactie: “Feest🥳. Onze Ali...

28 februari 2020

De koplopers van februari op Schoonmaakjournaal

In de korte maand februari mochten we 11.226 schoonmaakprofs via LinkedIn bereiken met de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie. De bevestiging dat we voor een populair thema hebben gekozen. Maar er waren...