11 augustus 2022

Vierde editie voor de Schoonmaakvakdagen

Spijker je kennis bij en ontmoet de juiste mensen. Na drie succesvolle edities keren de Schoonmaak Vakdagen terug in Expo Houten op 15 en 16 november 2022. De organisatie kijkt alweer reikhalzend uit naar november om wederom dé kennis- en ontmoetingsplek voor de Nederlandse en Vlaamse schoonmaak te zijn. Ben jij er ook weer bij?

Jaarlijks worden de Schoonmaak Vakdagen bezocht door ruim 2.000 bezoekers, zo staat op de website van de beurs beschreven. De bezoekers kunnen op de vakbeurs kennis maken met de nieuwe ontwikkelingen in de wereld van schoonmaak- en facility, zoals datagestuurd reinigen, de nieuwste trends op het gebied van automatisering, duurzaamheid, reinigingsmiddelen en alles voor glas- en gevel.

Een geslaagde derde editie

Beursmanager Lisanne Andeweg blikt positief terug op de derde editie, de twee beursdagen in 2021. “Ondanks de lastige aanloop en de lange periode van de onzekerheid vanwege de coronapandemie is het gelukt om een prachtige beurs neer te zetten waar beleving centraal stond. Met verschillende vormen van straattheater en side-events als het NK Glazenwassen en NK SnelGlazenwassen zijn we hierin met verschillende partners ruimschoots in geslaagd.”

Deelnemen of bezoeken?
De dynamische sector biedt ontzettend veel noviteiten en innovatieve technologieën die de schoonmaak naar een hoger plan tillen.
Wil jij jouw ontwikkelingen of producten met de bezoekers van de vakbeurs delen? Graag denkt de organisatie met je mee over de mogelijkheden! Neem gerust contact op.

Wil jij op 15 of 16 november naar de beurs komen? Registreer je alvast via deze link voor een gratis bezoek.

Deel dit artikel

Ook interessant:

14 oktober 2022

43 kilo plastic besparen

Karin Rademaker van Golden Tulip Hotel Central in ’s-Hertogenbosch is al ruim 25 jaar een klant van GWS dé schoonmaker. Gaby Westelaken: “Wij werkten er al met Smart Cleaning...

26 november 2023

#FAVORITES Samen 11.304 verjaardagsboxen inpakken

Een ’topteam’ van managers en schoonmakers van Vebego heeft deelgenomen aan de Jarige Job Inpakbrigade! Om tijdens dit ludieke, meerdaagse evenement urenlang zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Dat...

17 november 2023

#FotoFriday: Rolien van Groeningen wint ondernemersprijs Haaglanden

“Ontzettend spannend”. Dat was de reactie van Rolien van Groeningen, toen we haar feliciteerden met haar finaleplaats tijdens de Schoonmaakvakdagen, een dag voor het verkiezingsfeest. Deze spanning zetten op...

25 juli 2022

Nieuwe webshop voor Carel Lurvink

Het Enschedese familiebedrijf Carel Lurvink vindt het belangrijk dat elke organisatie zich bij hen thuis voelt, ook op de webshop. Daarom heeft zij haar website omgezet naar een nieuw...

24 juni 2022

“An apple a day keeps the docter away”

i-Team Global deelde op ‘De Dag van de Schoonmaker’vele dozen met eigengemaakte appeltaart onder schoonmakers uit onder het motto ‘an apple a day keeps the docter away’. “Het is...

14 maart 2023

Duurzaamheid, van vrijblijvend naar must-do in 2024.

De schoonmaakbranche is doorspekt van duurzaamheidsinitiatieven. Veel bedrijven doen hun best om processen en producten te verduurzamen. Om oprecht goed met aarde en mens om te gaan. Andere ‘sjoemelen’wat...

09 november 2021

SieV en Nocore slaan de handen ineen voor het MKB

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van branchevereniging SieV op de Schoonmaak Vakdagen, hebben SieV en Nocore een bijzondere samenwerking aangekondigd. Samen zetten zij zich in voor 100% controle op de...

01 maart 2022

Schoonmaakbedrijf Care genomineerd voor European Cleaning & Hygiene Awards 2022

De European Cleaning & Hygiene Awards 2022 hebben het Belgische schoonmaakbedrijf Care genomineerd als een van de finalisten. Met een doorgedreven duurzaamheidsfocus hoopt de expert in de reiniging van...

21 augustus 2019

#nieuwsnotendop Blinck, European Awards, ISS en Schoonmaak Vakdagen

Blinck wint aanbesteding dieptereiniging keukens UvA en HvA Schoonmaakbedrijf Blinck is in opdracht van CIRFOOD – een van de grootste Italiaanse bedrijven in catering – gestart met de jaarlijkse...

08 april 2019

Marco van der Linden (Hijman): “Met Bricks & Clicks disruptieve tijden overleven”

Steeds meer ‘traditionele’ winkels verdwijnen. De klant gaat voor digitale aanschaf, waar en wanneer hij dat wil. De stenen winkel van Hijman Schoonmaakartikelen in Amsterdam bestaat al 60 jaar...