11 augustus 2022

Vierde editie voor de Schoonmaakvakdagen

Spijker je kennis bij en ontmoet de juiste mensen. Na drie succesvolle edities keren de Schoonmaak Vakdagen terug in Expo Houten op 15 en 16 november 2022. De organisatie kijkt alweer reikhalzend uit naar november om wederom dé kennis- en ontmoetingsplek voor de Nederlandse en Vlaamse schoonmaak te zijn. Ben jij er ook weer bij?

Jaarlijks worden de Schoonmaak Vakdagen bezocht door ruim 2.000 bezoekers, zo staat op de website van de beurs beschreven. De bezoekers kunnen op de vakbeurs kennis maken met de nieuwe ontwikkelingen in de wereld van schoonmaak- en facility, zoals datagestuurd reinigen, de nieuwste trends op het gebied van automatisering, duurzaamheid, reinigingsmiddelen en alles voor glas- en gevel.

Een geslaagde derde editie

Beursmanager Lisanne Andeweg blikt positief terug op de derde editie, de twee beursdagen in 2021. “Ondanks de lastige aanloop en de lange periode van de onzekerheid vanwege de coronapandemie is het gelukt om een prachtige beurs neer te zetten waar beleving centraal stond. Met verschillende vormen van straattheater en side-events als het NK Glazenwassen en NK SnelGlazenwassen zijn we hierin met verschillende partners ruimschoots in geslaagd.”

Deelnemen of bezoeken?
De dynamische sector biedt ontzettend veel noviteiten en innovatieve technologieën die de schoonmaak naar een hoger plan tillen.
Wil jij jouw ontwikkelingen of producten met de bezoekers van de vakbeurs delen? Graag denkt de organisatie met je mee over de mogelijkheden! Neem gerust contact op.

Wil jij op 15 of 16 november naar de beurs komen? Registreer je alvast via deze link voor een gratis bezoek.

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 mei 2019

Top 5 meest populair op Schoonmaakjournaal in april

De maand starten met een grap verpakt in een vlog, een nieuwe vakbeurs, een nieuwe themaserie en een warm afscheid: dat en meer vormden Schoonmaakjournaal Select-bijdragen in april. Deze...

05 februari 2019

Hijman support FM Next Generation: “Geef jongeren de vrijheid om impact te maken”

Hijman is supporter van het eerste uur van het jongerenplatform FM Next Generation, dat medio 2018 werd opgericht. Een initiatief van Schoonmaakjournaal dat al meteen vanaf het begin op...

14 oktober 2025

Keune Haircosmetics en ISS Facility Services versterken samenwerking met Integrated Facility Management

Keune Haircosmetics en ISS Facility Services hebben hun samenwerking verder uitgebreid. ISS verzorgt nu naast het bestaande facility management ook catering, receptie, schoonmaak en glasbewassing. Daarmee kiest Keune voor...

20 maart 2024

De eerste CAO onderhandelingsdag draaide om het ‘wat en waarom’ van de voorstellen

De eerste CAO onderhandelingsdag vond plaats op 19 maart 2024. “De sfeer was goed, de gesprekken verliepen in goede harmonie”, noemt Fedde Monsma, Manager Cao, Arbeidsverhoudingen en Projecten van...

02 december 2022

ATARIMAE

Japanse voetbalfans die zelf het voetbalstadion schoonmaken na afloop van de voetbalwedstrijd. Afgelopen weken zagen we hiervan veel filmpjes. Ditmaal had het Japanse elftal de wedstrijd gewonnen. Maar ook...

09 november 2021

Gezelligheid, koffietijd!

Deze dames verblijden bezoekers en exposanten met een heerlijk kopje koffie en lekkers op de Schoonmaak Vakdagen op 9 en 10 november in Expo Houten. En daar hoort natuurlijk...

30 juni 2022

Onderzoek hoger onderwijs: Schoon maak je samen

Schoon is (veel) meer dan schoonmaken. Schoon is beleving. Schoon is imago. En schoon is na een pandemie meer dan ooit verbonden aan hygiëne. Het belang is enorm, maar...

01 februari 2023

Mewa-poetsdoeken worden gemaakt in Europa

Door de covidpandemie is duidelijk geworden hoe kwetsbaar de logistieke systemen van de wereldeconomie wel zijn. Een gevolg daarvan is dat meerdere ondernemingen hun bevoorradingsroutes hebben omgegooid en de...

10 oktober 2022

1nergiek en NLR: “Een pareltje qua partnership”

“We maken al 44 (!) jaar gebruik van de diensten van 1nergiek. Verschillende mensen op verschillende niveaus bel en spreek ik, van de schooncollega’s op de locaties tot aan...

17 december 2018

Wintergast (2) Christiaan Boonstra (Dolmans): “Op weg naar de meest klantvriendelijke organisatie”

Review 2018, preview 2019: onze tweede wintergast Christiaan Boonstra, sales manager van Dolmans Schoonmaak Diensten, geeft antwoord op zes vragen over zijn topics in 2018, innovaties in de branche en...