Week van het Werkgeluk: deelnemer Facilicom Group legt nadruk op welzijn
Deze week (van 21 tot en met 27 september) vindt de derde editie van de Week van het Werkgeluk plaats. Facilicom Group geeft met allerlei initiatieven en acties aandacht aan deze bijzondere week die ook internationaal gevolg heeft gekregen in ruim 40 landen.
“Happy people make happy people: dat is al jarenlang het uitgangspunt bij alles wat wij doen bij Facilicom Group. We zijn ons bewust dat werkgeluk voor iedereen uiteraard anders is. Zeker in deze tijd. We zijn er wel van overtuigd dat werkgeluk begint met het gevoel dat het werk zinvol is en bijdraagt aan het geluk van iedereen die bij ons werkt’, vertelt Geert van de Laar, CEO van Facilicom Group.
Activiteiten Week van Werkgeluk
Daarom besteedt Facilicom Group tijdens de Week van het Werkgeluk extra aandacht aan het werkgeluk van zijn mensen. Met een nieuwsbrief, video’s, acties met en voor collega’s en updates over werkgeluk, krijgt het onderwerp een extra boost. “Uiteraard ziet het programma er tijdens deze week anders uit dan vorig jaar, bijvoorbeeld omdat acties nu veelal online plaatsvinden. Door de tijdsgeest zetten we de thematiek ook in een iets ander perspectief, waarbij we de nadruk leggen op kracht, energie, welzijn en zingeving. Maar het commitment met werkgeluk blijft onverminderd op de agenda staan”, besluit Geert.
Werkgeluk moet je delen
Onder de noemer ‘werkgeluk moet je delen’ heeft Facilicom Group op zijn website www.facilicom.nl vorig jaar een complete kennisbank ingericht. Ook is een gratis whitepaper over werkgeluk te downloaden en vertellen medewerkers van diverse bedrijfsonderdelen bij Facilicom over hun werkgeluk.
LEESTIP: Marjolein Reijs (HR-directeur GOM) over werkgeluk: “Laten voelen dat jij en jouw werk ertoe doen”