Deel dit artikel

Altijd gratis toegang tot de nieuwste content over de schoonmaakbranche

Ook interessant:

24 september 2019

Chief Happiness Officer Paul Raaijmakers (St. Anna Zorggroep): “Human capital is een groot goed”

Hoe krijg je je personeelsbestand op orde? Hoe krijg je de patiëntbeleving op torenhoog niveau? “Investeren in human capital wordt steeds belangrijker. Human capital is een groot goed, voor...

19 april 2019

Gaat het om poetsen en presteren of is werkgeluk de basis?

“Werkgeluk, een niet te onderschatten factor voor ondernemerschap” kopt MT Next Generation Leadership in haar artikel over werkgeluk en medewerkerstevredenheid. Want dat is – tegenwoordig – meer dan een...

08 augustus 2019

#nieuwsnotendop: cybercriminaliteit, groen toiletpapier en werkgeluk

OSB-ledenbijeenkomst: Wapen je schoonmaakbedrijf tegen cybercriminaliteit Cybercriminaliteit: iedere ondernemer moet zich hiervan bewust zijn en maatregelen nemen, in het belang van het bedrijf. Omdat cybercriminaliteit ook schoonmaakbedrijven treft, organiseert...

27 september 2019

#film: Alpheios, Werk Succesvol en St. Anna Zorggroep: Het effect van succes

Hoge klanttevredenheid, krachtige teamontwikkeling, minder ziekteverzuim: het effect van succes in de zorg en schoonmaak, het kan! Een indrukwekkend traject dat Alpheios, Werk Succesvol en St. Anna Zorggroep samen...

06 mei 2019

Top 5 meest populair op Schoonmaakjournaal in april

De maand starten met een grap verpakt in een vlog, een nieuwe vakbeurs, een nieuwe themaserie en een warm afscheid: dat en meer vormden Schoonmaakjournaal Select-bijdragen in april. Deze...

11 april 2019

Marjolein Reijs (Gom) over werkgeluk: “Laten voelen dat jij en jouw werk ertoe doen”

“Als ik mensen kan laten voelen dat zij er als persoon toe doen, dat hun werk van toegevoegde waarde is, word ik zelf gelukkiger en zie ik bij hen...

16 september 2019

Mariska Arts (Alpheios) over succesvol St. Anna traject: “We moeten af van de zesjescultuur”

Een 9+ als doelstelling voor je ziekenhuis willen behalen qua gastvrijheid en beleving van patiënt en medewerker, dan zet je hoog in. Dan heb je lef. St. Anna heeft...

07 mei 2019

Boukje Domburg (Beercoo) over werkgeluk: “Als je doet wat je leuk vindt, voelt het niet als werk”

“Ons bedrijf heeft een smiley als logo en ‘da’s leuk’ als pay-off. Dat is wie wij zijn en niet alleen een marketinguiting.” Boukje Domburg, vestigingsmanager Woerden van Beercoo Schoonmaakgroep,...

31 december 2019

HEYDAY signaleert trend 2020: van het nieuwe werken naar flexibel werken

Waar het nieuwe werken in de zero’s een opmars maakte, vindt er nu een verschuiving plaats naar flexibel werken. Dit houdt in dat werknemers op basis van de activiteit...

01 mei 2019

Blog: Ben jij crazy about cleaning?

Hou jij van je werk? Ben jij trots op wat je doet? Ik ben zeker blij met mijn werk en wil het iedere dag nog beter doen. Het is...