Webinar digitale verwerking inkoopfacturen
Worstel jij met de vastlegging van projecten en het creëren van inzicht? Ben jij veel veel tijd kwijt met het boeken van projecten, contracten en werkbonnen? Verloopt de controle van inkoopfacturen moeizaam, omdat je zelf niet op de werkvloer rondloopt? Schrijf je dan in voor het webinar van WhiteVision in samenwerking met Nocore op 31 maart.
In de schoonmaakbranche gaat ontzettend veel activiteit om. Vooral in deze tijd staat hygiëne centraal en is sprake van een groeiende vraag naar een schone werkomgeving. Dit betekent dat het aantal schoonmaaktrajecten toeneemt, wat veel capaciteit vraagt van de schoonmaak-organisaties. Voor de betrokken partijen is het een steeds grotere uitdaging om al het werk gedaan te krijgen. Daarom is het belangrijker dan ooit om zo efficiënt mogelijk te werken. Zo kun je je productiviteit immers optimaliseren.
Webinar
Tijdens het webinar ‘WhiteVision software i.c.m. Nocore’ op 31 maart van 10:00 – 10:30 uur krijg je een demonstratie van software en zie je hoe andere bedrijven, waaronder Nocore zelf, inkomende facturen verwerken. De WhiteVision software elimineert veel handmatige handelingen, die je normaal in Nocore moet doen om een factuur te koppelen aan een boeking.
Meer voordelen
Ook de meer geavanceerde functies zoals regelherkenning, het boeken op project of contract of op werkbonnen komen aan bod. Je ziet hoe je makkelijk een factuur digitaal rond kan sturen ter accordering. Dit allemaal locatie-onafhankelijk via je mobiel, laptop of tablet. Inkomende documenten verwerken binnen jouw Nocore-software wordt hiermee uiterst eenvoudig en nóg betrouwbaarder omdat overtypen verleden tijd is.
Aanmelden
Wil je het webinar op 31 maart van 10.00-tot 10.30 uur volgen? Schrijf je dan hier in. Via deze link vind je ook klantcases, praktijk voorbeelden van bedrijven die al met de softwareoplossingen van WhiteVision en Nocore werken.