29 maart 2022

Webinar digitale verwerking inkoopfacturen

Worstel jij met de vastlegging van projecten en het creëren van inzicht? Ben jij veel veel tijd kwijt met het boeken van projecten, contracten en werkbonnen? Verloopt de controle van inkoopfacturen moeizaam, omdat je zelf niet op de werkvloer rondloopt? Schrijf je dan in voor het webinar van WhiteVision in samenwerking met Nocore op 31 maart.

In de schoonmaakbranche gaat ontzettend veel activiteit om. Vooral in deze tijd staat hygiëne centraal en is sprake van een groeiende vraag naar een schone werkomgeving. Dit betekent dat het aantal schoonmaaktrajecten toeneemt, wat veel capaciteit vraagt van de schoonmaak-organisaties. Voor de betrokken partijen is het een steeds grotere uitdaging om al het werk gedaan te krijgen. Daarom is het belangrijker dan ooit om zo efficiënt mogelijk te werken. Zo kun je je productiviteit immers optimaliseren.

Webinar
Tijdens het webinar ‘WhiteVision software i.c.m. Nocore’ op 31 maart van 10:00 – 10:30 uur krijg je een demonstratie van software en zie je hoe andere bedrijven, waaronder Nocore zelf, inkomende facturen verwerken. De WhiteVision software elimineert veel handmatige handelingen, die je normaal in Nocore moet doen om een factuur te koppelen aan een boeking.

Meer voordelen
Ook de meer geavanceerde functies zoals regelherkenning, het boeken op project of contract of op werkbonnen komen aan bod. Je ziet hoe je makkelijk een factuur digitaal rond kan sturen ter accordering. Dit allemaal locatie-onafhankelijk via je mobiel, laptop of tablet. Inkomende documenten verwerken binnen jouw Nocore-software wordt hiermee uiterst eenvoudig en nóg betrouwbaarder omdat overtypen verleden tijd is.

Aanmelden
Wil je het webinar op 31 maart van 10.00-tot 10.30 uur volgen? Schrijf je dan hier in. Via deze link vind je ook klantcases, praktijk voorbeelden van bedrijven die al met de softwareoplossingen van WhiteVision en Nocore werken.

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 november 2022

Nasima el Bachiri bij Goedemorgen Nederland

Nasima el Bachiri, onderneemster en eigenaar van B Flex Cleaning-Jobs, La Novia Boutique, Flevo Timmerfabriek en Boutique Desk, was afgelopen week in de media. Zij sprak in het programma...

03 maart 2022

1 april 2022: 3,4% loonsverhoging

Volgens de nieuwe CAO worden op 1 april 2022 de basisuurlonen met 3,4% verhoogd. Bij loonbetaling per 4 weken is de verhoging vanaf periode 4 van 2022. Voor studenten...

23 februari 2024

#FOTOFRIDAY CS2001 veegt de straat schoon na rellen in Den Haag

“Zaterdagnacht 17 februari kreeg CS2001 tijdens piketdienst een melding over de Fruitweg in Den Haag. De Gemeente Den Haag vroeg ons om te helpen bij het reinigen na de...

27 mei 2022

Yucel Keskin bedankt!

FVH Facility Groep neemt afscheid van Yucel Keskin, ‘de directeur van Symphony’. Pieter Dokter, algemeen directeur FVH Facility Groep, bedankt Yucel Keskin voor zijn inzet: “In 1971 ...

07 februari 2024

Kärcher Nederland neemt Kärcher Center Van Mol in Goes over

Kärcher Nederland kondigt de overname aan van het Kärcher Center Van Mol in Goes. Kärcher Center Van Mol was een gevestigde waarde in België met eigen vestigingen in Elversele,...

22 februari 2023

CSU neemt schoonmaakbedrijf Robedo Cleaning over

Schoonmaakbedrijf CSU neemt per 27 februari 2023 de schoonmaakactiviteiten over van Robedo Cleaning uit Echt. Robedo Cleaning werkt voor 400 opdrachtgevers op 1200 werklocaties. De circa 100 medewerkers treden...

28 januari 2019

Zorgbeurs Soins et Santé: Vileda Professional presenteert 2 nieuwigheden

Op donderdag 7 en vrijdag 8 februari vindt de 4e editie van zorgbeurs Soins et Santé plaats in Namur Expo (België). Op hét ontmoetingsplatform voor 4000 professionals uit de...

15 januari 2019

Ton Rooijakkers over Vakbeurs Facilitair: “Van startup tot volwassen beurs”

“Jij doet iets met potloden en pennen, wij moeten maar eens gaan samenwerken.” Met deze woorden belde Peter Latjes zijn relatie Ton Rooijakkers in 1996. Deze legendarische zin betekende...

01 juni 2022

Tour Facilitair 2022

Vandaag, 1 juni, staan er iets meer dan 250 facilitair professionals aan de start van Tour Facilitair 2022. Een facilitair netwerkevent waarbij deelnemers 80 km fietsen. Het is alweer...

07 maart 2023

CO2-rapportageplicht voor zakelijke mobiliteit is uitgesteld

Bedrijven met meer dan 100 medewerkers in dienst worden verplicht om te gaan rapporteren over het zakelijke verkeer en het woon-werkverkeer van de medewerkers. Deze registratieplicht is met een...