19 augustus 2022

Inschrijvingen Golden Service Awards 2022 open tot 1 september

De inschrijvingen voor de Golden Service Awards 2022 zijn geopend tot 1 september. Schrijf nu jouw gegadigden voor de titels Schoonmaker, Leidinggevende, Glazenwasser én Schoonmaakteam van het Jaar 2022 in.

De Golden Service Awards zijn in het leven geroepen om opmerkelijke prestaties in de schoonmaaksector te erkennen, uit te lichten en te belonen. Zodat de hardwerkende schoonmakers van Nederland eer voor hun werk krijgen. Want dat verdienen ze!

Inschrijvingen 2022 geopend
Ken jij een schoonmaker, leidinggevende, schoonmaakteam óf glazenwasser die voor jou echt het verschil maakt? Die het absoluut verdient om in het zonnetje gezet te worden? Nomineer hem, haar of hen dan voor een Golden Service Award! De inschrijvingen voor de vier categorieën zijn inmiddels geopend en sluiten op
1 september. Organisaties kunnen maximaal 3 schoonmakers, 3 leidinggevenden, 3 glazenwassers en 3 teams indienen. Een team bestaat minimaal uit 3 personen.
Klik hier om jouw inschrijving te doen.

“Onze boodschap aan alle schoonmaakbedrijven, van groot tot klein: geef de mensen op waarvan je vindt dat die een award verdienen. Schrijf jouw mensen in voor de Golden Service Awards, want echt iedereen maakt kans om in de prijzen te vallen!”
, roept Jorcho van Vlijmen, voorzitter van de Stichting Golden Service Awards, de schoonmaakbranche op.

Hoe beoordeelt de jury de inschrijvingen?

De jury kiest de winnaars op basis van een aantal vooraf opgestelde criteria. Die staan per categorie uitgebreid beschrijven op de website van de Golden Service Awards. De jury let niet alleen op zaken als vaardigheden, opleiding en resultaat. Maar juist ook op zaken als communicatie, teamspirit, motivatie en betrokkenheid. Is (of zijn, in het geval van een team) de genomineerde een échte ambassadeur of ambassadrice van het schoonmaakvak? Zet hij of zij altijd net dat stapje extra en maakt hij of zij écht het verschil?

Het kiezen van de uiteindelijke winnaars gaat in twee rondes. De jury begint met het beoordelen van alle inschrijvingen ‘op papier’. Daarbij wordt er dus afgegaan op wat er op het inschrijfformulier is ingevuld. Aan de hand daarvan maakt de jury voor elke categorie de finalisten bekend. Zodra de finalisten bekend zijn gemaakt, gaan de juryleden bij elk van hen op werkbezoek. Dit om met eigen ogen te zien of de finalist titel-waardig is.

Blik hier terug op de uitreiking van de Golden Service Awards in 2021.

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 september 2022

‘Sell the experience’

Drie inspiratietalks inspireerden de leden van FM NextGen tijdens hun event op 15 september jl. Met uitspraken zoals ‘Iedereen is sales’ en Sell the experience’ die tijdens de rondleiding...

22 november 2023

Gezocht: HR-professionals voor verbeteren positie vrouwen op arbeidsmarkt

Voor een onderzoek naar de economische zelfstandigheid van vrouwen op de arbeidsmarkt worden HR-professionals van bedrijven gezocht. De onderzoekers willen van gedachten wisselen over hoe de positie van vrouwen...

13 juni 2023

Op zoek naar een nieuwe collega? Klop bij Social Cleania aan!

Stef Martens, 27 jaar, in het najaar van 2022 gestart met Social Cleania. Een start up met een enorme groei. Nu al. “Het is een uit de hand gelopen...

01 juni 2022

1nergiek genomineerd als Grootste stijger Integron Beleving Award

“Na twee keer winnaar van de Medewerkerbeleving Award in de categorie Dienstverlening zijn we nu genomineerd voor de categorie Grootste stijgers. Hoe trots kun je zijn? Heel trots!”, reageert...

05 september 2022

“We adviseren, inspireren en sensibiliseren over duurzaamheid”

Werken aan een schone toekomst is slim. BOMA heeft dan ook een sterke motivatie om een positieve impact te leveren, niet alleen met middelen en dienstverlening maar ook met...

27 juni 2022

Worden jij en jouw collega’s groene kampioenen?

Nieuwe gewoontes zijn leuk om te starten. Zeker als dit om duurzame gewoontes gaat. Maar hoe integreer je deze gewoontes in jouw dagelijks leven? Hoe zorg je ervoor dat...

28 september 2022

‘Glazenwassers hebben hart voor zorg’, jij ook?

Voor het zevende jaar op rij steken glazenwassers de zorg een hart onder de riem. Tussen 12 en 23 december zetten zij hun zorgopdrachtgevers, -medewerkers en cliënten in het...

22 november 2022

CSU nieuwe schoonmaakpartner Booking.com

Vanaf 1 november 2022, is CSU de facilitaire partner van Booking.com, de marktleider in de reiswereld. In het nieuwe internationale hoofdkantoor ‘Campus’ van Booking.com, gevestigd op het Oosterdokseiland in...

20 december 2023

Asito, CSU en Gom zorgen samen voor fors minder CO₂-uitstoot met duurzame handschoen

Drie grote landelijke schoonmaakbedrijven Asito, CSU en Gom stappen gezamenlijk over op duurzame handschoenen als alternatief voor de gangbare nitril wegwerphandschoen. De nieuwe handschoenen, de Gloovy Eco Gloves, worden...

28 maart 2022

Onderzoek versterken eigen regie werknemers afgerond

Sociale partners in de Schoonmaak- en Glazenwassersbranche vinden het belangrijk dat gestreefd wordt naar evenwichtige arbeidsrelaties. Daarom hebben zij een onderzoek laten uitvoeren met als onderzoeksvraag: Hoe kan de...