24 september 2024

Winactie: Registreer je voor de Schoonmaak Vakdagen en wij zetten jouw bedrijf in the picture

Schoonmaakjournaal.nl is al meerdere jaren mediapartner van de Schoonmaak Vakdagen. Waarom? Omdat wij initiatieven om de schoonmaakbranche bij elkaar te brengen een warm hart toedragen. Als mediapartner delen we op ons community-platform het laatste nieuws over deze schoonmaakvakbeurs die dit jaar op 5 & 6 november plaatsvindt. Ieder jaar interviewen we exposanten, organiseren we een FMNextGen event tijdens het kennisprogramma en zijn we uiteraard ook zelf op de vakdagen aanwezig om verslag uit te brengen. Dit jaar voegen we daar een winactie aan toe. Doe je mee?

Wat houdt deze winactie in? Heel simpel:
1. Jij schrijft je alvast als (gratis) bezoeker in voor de Schoonmaak Vakdagen. Klik hier om je te registreren.
2. Jij meldt je aan voor onze nieuwsbrief, het wekelijkse E-journaal. Klik hier.
3. Na het voldoen van stap 1 en 2 maakt jouw bedrijf kans op een gratis interview t.w.v. €995,- door onze redactie.

Wil jij jouw bedrijf graag in the picture zetten? Doe mee met deze unieke winactie.
Meld je aan zoals hierboven beschreven. Doe dit voor 1 oktober aanstaande. Wie weet ben jij dan één van de twee gelukkige bedrijven die wij een artikel gunnen dat op Schoonmaakjournaal.nl én onze social mediakanalen én in onze nieuwsbrief wordt gepubliceerd. Zo krijgen duizenden lezers/bezoekers/followers jouw story onder ogen. Een mooie push voor jouw bedrijf.

Koffie-moment op de Schoonmaak Vakdagen
En uiteraard ontmoet onze redactie jou op de Schoonmaak Vakdagen op 5 of 6 november in Expo Houten. Dan horen we tijdens een kop koffie, graag wat jouw ervaring en beleving van de vakbeurs is. Die nemen wij op in het beursverslag. Dus nog een momentje van exposure voor jouw bedrijf!

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 september 2024

Ineke van den Bemt: “Tork levert betere hygiëne voor betere business”

“De uitdagingen waar schoonmaakbedrijven en hun opdrachtgevers momenteel voor staan zijn de stijgende kosten en personeelskrapte. Dit zet hun business onder druk. Het vraagt om kostenbesparing en het verbeteren...

15 januari 2019

Ton Rooijakkers over Vakbeurs Facilitair: “Van startup tot volwassen beurs”

“Jij doet iets met potloden en pennen, wij moeten maar eens gaan samenwerken.” Met deze woorden belde Peter Latjes zijn relatie Ton Rooijakkers in 1996. Deze legendarische zin betekende...

30 september 2024

Wereldprimeur: Pilot Asito zorgt voor wereldprimeur bij Universitair Dierenziekenhuis Utrecht

Het Universitair Dierenziekenhuis van de Universiteit Utrecht heeft de primeur: voor het eerst wereldwijd wordt er een UV-C desinfectierobot ingezet in een dierenziekenhuis. Deze innovatie, genaamd Robot SAM, zorgt...

01 oktober 2024

Tork Vision Schoonmaken: Datagestuurde efficiëntie voor betere hygiëne en werkplezier

Tork Vision Schoonmaken optimaliseert schoonmaakprocessen door realtime data te gebruiken. Dit systeem geeft facility managers én schoonmakers exact inzicht in waar en wanneer actie nodig is. Hiermee zijn de...

08 oktober 2024

Blog Belinda Dekkers-Schwartz (Ul-Team): ‘Samen werken aan een betere werkervaring: de sleutel tot succes in de schoonmaakbranche’

In de schoonmaakbranche is werkbeleving een bepalende factor voor succes. Ik deel in mijn blog graag mijn kijk op hoe we die werkbeleving met elkaar kunnen invullen. En wat...

27 mei 2024

Werkgevers akkoord cao is bereikt

Op 23 mei 2024 hebben leden van Schoonmakend Nederland in de Algemene Ledenvergadering gestemd over het cao-onderhandelingsresultaat. De aanwezige leden stemden unaniem in met het onderhandelingsresultaat. Hiermee is het...

27 april 2020

John de Hoof (CSU) op BNR Nieuwsradio over innoveren in de anderhalvemetereconomie

Hoe gaan organisaties en in het bijzonder schoonmaakbedrijven om met de anderhalvemetereconomie? Op 24 april sprak Bas van Werven, presentator van de Ochtendspits op BNR Nieuwsradio, met John van...

29 maart 2024

Druk bezette ALV met discussie, saamhorigheid en positivisme

SIEV hield een succesvolle ALV, waarbij naast huldiging van leden onderwerpen als de CAO, het Keurmerk en de ontwikkelingen in de branche ter sprake kwamen. Tevens werd het eerste...

07 augustus 2019

Vandaag: Marketingcafé, de basis voor boost Schoonmaak Vakdagen

Co-creatie is de rode lijn door de 2e editie van de Schoonmaak Vakdagen, die op 12 en 13 november in Expo Houten plaatsvindt. Om dit bijzondere en waardevolle vakevent...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...