4 oktober 2023

Go Cleaning: “De Vakdagen geven ons perfect gelegenheid om iedereen te ontmoeten”

In november vinden de Schoonmaakvakdagen weer plaats. Exposanten en sponsoren vertellen in een serie over hun deelname aan deze vakbeurs in de afgelopen jaren. Vandaag vertelt Gunther Bolleurs van Go Cleaning waarom zij al jaren exposant op de beurs zijn. 

 

Waarom nam Go Cleaning deel aan de allereerste Schoonmaak Vakbeurs?
“Wij stonden voorheen op de glas- en gevelreinigingsbeurs. Toen deze beurs stopte en de Schoonmaak Vakdagen zijn intrede deed, vonden we dit de ideale beurs om onze doelgroep ‘de glazenwasser’ goed te blijven bereiken.”

Wat heeft jullie deelname toen voor jullie bedrijf opgeleverd?
“De eerste jaren vooral naamsbekendheid, en een verbreding van ons klantenbestand.”

Kunnen jullie drie punten noemen waarom jullie alle jaren bij de vakbeurs betrokken zijn gebleven?
“Aangezien wij in het oosten van het land gevestigd zijn en de rij-afstand voor onze klanten wat groter is, is dit een hele mooie locatie om onze Nederlandse en Belgische klanten fysiek te ontmoeten. Daarnaast zijn er elk jaar nieuwe innovaties die wij graag willen delen met de beursbezoeker. En ten derde, als je naar de exposanten op de beurs kijkt, zijn dit stuk voor stuk gerenommeerde bedrijven. Aangezien onze hoofdleverancier Gardiner  wereldwijd een begrip is in de telescoopglasbewasssing, completeren wij de breedte van het schoonmaakvak door onze aanwezigheid.”

Waarom ‘moeten’ bezoekers dit jaar jullie stand bezoeken?
“We bestaan dit jaar 12,5 jaar. We bieden onze klanten een extra leuke korting en goodies bij hun bezoek aan onze stand. Tevens zullen we onze hogedruk telescoopstelen introduceren, als ook een verbreed assortiment voor traditionele glasbewassing met telescoopstelen.”

 

Wil je de Schoonmaak Vakdagen bezoeken? Registreer je hier: Bezoeker | Bestel hier je gratis tickets voor de Schoonmaak Vakdagen

 

Meer stories lezen van trouwe exposanten van de Schoonmaak Vakdagen?
Klik hier voor Katrin Hygienepapier: “Wij geloven niet meer in advertenties in vakbladen, wel in persoonlijke contact” | Schoonmaakjournaal
Klik hier voor Nocore: “De Schoonmaak Vakdagen zijn een unieke kans om in contact te komen met schoonmaakbedrijven en klanten” | Schoonmaakjournaal

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 februari 2022

Walking the cleaning-walk

Weinig is zo leuk als zien hoe schoonmaak er in de dagelijkse praktijk uitziet. Daarom is Hago begonnen om in beeld te brengen dat ‘we’re walking the walk’ in...

08 december 2021

Re-belle’s microvezeldoek onderscheiden met cradle to cradle bronze

De circulaire microvezeldoek Re-belle is sinds juni 2021 door Greenspeed uit Rotterdam op de markt gebracht. De doek behaalde na een diepgaande controle van de volledige levenscyclus Cradle to...

19 augustus 2022

Ben jij de nieuwe accountmanager @Work bij Numatic?

Voor de regio Noord Nederland is Numatic op zoek naar een nieuwe Accountmanager. Ben jij die sociale teamspeler die Numatic zoekt voor de samenwerking met bestaande en nieuwe klanten?...

10 november 2022

No-touch blokzeep dispenser wint CSU Innovation Award

Tijdens een spannende finale werd Marcel Magermans met No-touch blokzeep dispenser uitgeroepen tot winnaar van de CSU Innovation Award 2022. De drie finalisten van de vijfde CSU Innovation Award...

22 april 2025

GEZIEN IN DE MEDIA: ‘Glazenwasser Rik bespaart met zijn uitvinding miljoenen liters drinkwater’

Glazenwasser Rik van der Woerd uit Barneveld bespaart jaarlijks honderdduizenden liters kraanwater door ramen te wassen met gefilterd regenwater. Samen met technisch collega Coen Kleinleugenmors ontwikkelde hij een innovatief...

04 juli 2025

EW Facility Services blinkt uit in MT500: ‘Aandacht is de sleutel tot langdurige relaties’

Een plek in de prestigieuze MT500-lijst is een mooie erkenning, maar geen doel op zich. Dat zegt Janneke Verkerk, directeur van EW Facility Services. Toch valt er voor het...

17 februari 2020

Consensus zet magische standaard in schoonmaak voort als Enozopro

Consensus Group introduceerde afgelopen jaar de nieuwe standaard in schoonmaak: de Hygeia SB100. De magische sprayflacon die watergedragen ozon genereert, is inmiddels uitgegroeid tot een welbekend fenomeen op de...

23 april 2024

Blog Maurice Rutgrink (deel 2): Aansprakelijkheid zzp’ers bij inhuur

In mijn eerste blog belichtte ik de risico’s voor opdrachtgevers bij inhuur van zzp’ers. Het is ook goed om de andere kant, die van de ingehuurde zzp’ers te belichten....

16 juli 2023

#FAVORITES: Valerie’s Happy Restroom

Ga je op reis? Wil je je voorbereiden met een glimlach op je gezicht? Bekijk dan het filmpje van toiletschoonmaakster Valerie. Dit filmpje van een vrolijke toiletbeleving is tijdloos....

30 oktober 2023

Blog: Hoe beleeft de schoonmaker het werk? Hoe kunnen we hieraan positief bijdragen?

Schoonmaakprofessionals, de onzichtbare helden van onze samenleving, spelen een cruciale rol in het behouden van schone en hygiënische omgevingen in verschillende sectoren, zoals kantoren, ziekenhuizen, scholen en horecagelegenheden. Hoe...