Katrin: “Wij geloven niet meer in advertenties in vakbladen, wel in persoonlijke contact”
In november vinden de Schoonmaakvakdagen voor de vijfde keer plaats. Exposanten vertellen in een serie over hun deelname van de afgelopen jaren. Vandaag is KATRIN hygiënepapier aan de beurt, ook exposant van het eerste uur. Ralph Vodegel vertelt.
Waarom namen jullie in 2019 voor het eerst deel aan de Schoonmaak Vakdagen?
“We namen deel om te kijken of Schoonmaak Vakdagen een goed platform zou zijn op het gebied van schoonmaak in Nederland en of onze aansluiting iets kan opleveren. Interclean is natuurlijk internationaal en op Vakbeurs Facilitair en Gebouwenbeheer komt schoonmaak eigenlijk nauwelijks aan bod.”
Wat heeft jullie deelname toen voor jullie bedrijf opgeleverd?
“In ieder geval goede contacten met verschillende klanten en – relaties, naast de mogelijkheid om KATRIN als producent van hygiënepapier weer eens goed op de kaart te zetten. Wij geloven niet meer in advertenties in vakbladen, maar nog steeds wel in het persoonlijke contact.”
Kunnen jullie drie punten noemen waarom jullie bijna alle jaren bij de vakbeurs betrokken zijn gebleven?
“De vakbeurs is laagdrempelig voor bezoekers en exposanten, ook vanwege de centrale locatie, er is een groeiend aantal bezoekers in de loop van de jaren en last but not least: we hebben gewoon altijd een goed gevoel over de gesprekken tijdens én na de beurs.”
Waarom ‘moeten’ bezoekers dit jaar jullie stand bezoeken?
“Om te ervaren dat KATRIN hygiënepapier staat voor ”schoon+groen+kwalitatief” en dat we een erg goed alternatief voor een aantal andere bekendere merken zijn. Marcel Speth en ik willen bezoekers graag informeren over met name onze papieren vouwhanddoeken en handdoekrollen en natuurlijk ons dispenser-assortiment.”
Klik hier voor meer informatie over de Schoonmaak Vakdagen.
Je kunt je hier alvast gratis registreren.
Meer lezen over trouwe exposanten?
Klik hier voor het verhaal van Nocore: “De Schoonmaak Vakdagen zijn een unieke kans om in contact te komen met schoonmaakbedrijven en klanten” | Schoonmaakjournaal