27 september 2023

Katrin: “Wij geloven niet meer in advertenties in vakbladen, wel in persoonlijke contact”

In november vinden de Schoonmaakvakdagen voor de vijfde keer plaats. Exposanten vertellen in een serie over hun deelname van de afgelopen jaren. Vandaag is KATRIN hygiënepapier  aan de beurt, ook exposant van het eerste uur. Ralph Vodegel vertelt. 

 

 Waarom namen jullie in 2019 voor het eerst deel aan de Schoonmaak Vakdagen?

“We namen deel om te kijken of Schoonmaak Vakdagen een goed platform zou zijn op het gebied van schoonmaak in Nederland en of onze aansluiting iets kan opleveren. Interclean is natuurlijk internationaal en op Vakbeurs Facilitair en Gebouwenbeheer komt schoonmaak eigenlijk nauwelijks aan bod.”

Wat heeft jullie deelname toen voor jullie bedrijf opgeleverd?

“In ieder geval goede contacten met verschillende klanten en – relaties, naast de mogelijkheid om KATRIN als producent van hygiënepapier weer eens goed op de kaart te zetten. Wij geloven niet meer in advertenties in vakbladen, maar nog steeds wel in het persoonlijke contact.”

Kunnen jullie drie punten noemen waarom jullie bijna alle jaren bij de vakbeurs betrokken zijn gebleven?

“De vakbeurs is laagdrempelig voor bezoekers en exposanten, ook vanwege de centrale locatie, er is een groeiend aantal bezoekers in de loop van de jaren en last but not least: we hebben gewoon altijd een goed gevoel over de gesprekken tijdens én na de beurs.”

Waarom ‘moeten’ bezoekers dit jaar jullie stand bezoeken?

“Om te ervaren dat KATRIN hygiënepapier staat voor ”schoon+groen+kwalitatief” en dat we een erg goed alternatief voor een aantal andere bekendere merken zijn. Marcel Speth en ik willen bezoekers graag informeren over met name onze papieren vouwhanddoeken en handdoekrollen en natuurlijk ons dispenser-assortiment.”

Klik hier voor meer informatie over de Schoonmaak Vakdagen.

Je kunt je hier alvast gratis registreren.

Meer lezen over trouwe exposanten?
Klik hier voor het verhaal van Nocore: “De Schoonmaak Vakdagen zijn een unieke kans om in contact te komen met schoonmaakbedrijven en klanten” | Schoonmaakjournaal

Deel dit artikel

Ook interessant:

16 november 2023

Koppeling digitale systemen geven in het Veld groep 1,5 dag tijdwinst

Online mogelijkheden, duurzaam ondernemen en logistieke ondersteuning gaven de doorslag bij de in het Veld groep om voor Carel Lurvink te kiezen.  De in het Veld groep is specialist...

10 april 2025

Terugblik diner FMNextGen: ‘Genieten van Italiaanse gerechten en levendige tafelgesprekken’

Op 2 april vond het FMNextGen-tafeldiner plaats bij UL-Team in Culemborg. Een bijzondere avond voor jongeren in de schoonmaakbranche. Aan tafel zaten zo’n dertig deelnemers, afkomstig van schoonmaakbedrijven, toeleveranciers...

22 januari 2023

#FAVORITES Film Entres Deux Mondes

Op initiatief van de kunstenaar Narges Mohammadi is op 7 februari in Wenneker Cinema de film Entre Deux Mondes te zien. De aanleiding is haar tentoonstelling Onzichtbare handen, die...

20 september 2023

Impactsessie: De afvalbak als communicatiemiddel

De afvalbak is één van de beste ambassadeurs en een gedragsbeïnvloeder voor een schone leefomgeving. Hoe zet je de afvalbak effectief in? Hoe laat je deze opvallen en lok...

20 augustus 2023

#FAVORITES Vakantietip: plastic vissen in Amsterdam

Tot en met 3 september kun je met het hele gezin (7+) elke dinsdag en zondag gratis plasticvissen bij Het Scheepvaartmuseum in Amsterdam. Zo draag je bij aan het...

11 juli 2023

Terugblik Webinar ‘Schoon genoeg van opleiden?’

Op 6 juli organiseerden VSR en de RAS het webinar ‘Schoon genoeg van opleiden?’. Om met diverse marktpartijen van gedachten te wisselen over opleiden. Om te horen of organisaties...

14 februari 2025

Roy Rademaker 15 jaar werkzaam bij Schoonmaakbedrijf Exclusive

“Ik spreek mijn oprechte waardering uit voor Roy Rademaker, die inmiddels 15 jaar een onmisbare kracht is binnen ons bedrijf”, vertelt Marzena Pawlowska, eigenaar Schoonmaakbedrijf Exclusive. We feliciteren Roy...

31 januari 2020

De koplopers van januari op Schoonmaakjournaal

Een strakke en veelzijdige start van het nieuwe decennium, jaar en marketing. Met het 6e FM Next Generation event op de Horecava in Amsterdam, de 22e Vakbeurs Facilitair in...

28 december 2022

Podcast Women in Cleaning

Op 8 december jongstleden introduceerde Consensus Group een nieuw wereldwijd platform ‘ Women in Cleaning’ voor vrouwen in de hygiëne- en gezondheidsindustrie. Het nieuwe platform is ontworpen voor vrouwen...

01 november 2023

Sustainable Schoonmaaktoppers genomineerd

Jaarlijks wordt de ABN AMRO Duurzame 50 award uitgereikt aan koplopers die samenwerking, creativiteit en vernieuwing nastreven. Hoe mooi is het dat ook twee koplopers uit de schoonmaakbranche hiervoor...