21 september 2023

Nocore: “De Schoonmaak Vakdagen zijn een unieke kans om in contact te komen met schoonmaakbedrijven en klanten”

In november vinden de Schoonmaakvakdagen weer plaats. Exposanten en sponsoren vertellen in een serie over hun deelname aan deze vakbeurs in de afgelopen jaren.  We trappen de serie af met Nocore, exposant van het eerste uur. 

 

Waarom namen jullie in 2019 voor het eerst deel aan de Schoonmaak Vakdagen? 

“In het verleden stonden we vaak op de Interclean beurs, deze beurs heeft een sterke internationale focus. Met de Schoonmaak Vakdagen zagen we een unieke kans om in contact te komen met onze klanten en andere bedrijven uit de Nederlandse schoonmaakbranche. Dit is de sector waarin Nocore al jarenlang expertise heeft opgebouwd en waarvoor we geïntegreerde softwareoplossingen bieden. Een groot deel van ons klantenbestand bestaat uit Nederlandse schoonmaakbedrijven. De Schoonmaak Vakdagen bieden ons de perfecte gelegenheid om in contact te komen met onze bestaande relaties, maar ook om potentiële klanten te ontmoeten.”

Wat heeft deelname toen voor jullie bedrijf opgeleverd? 

“Onze deelname aan de Schoonmaak Vakdagen vorig jaar heeft voornamelijk in het teken gestaan van netwerken. Het bood ons ook de mogelijkheid om op verschillende niveaus te communiceren met medewerkers van allerlei soorten schoonmaakbedrijven. Dit soort interacties geven ons veel interessante inzichten, die van toegevoegde waarde zijn voor verbetering van onze software. Daarnaast komen er altijd een aantal op te volgen leads uit een evenement als de Schoonmaak Vakdagen, die potentie hebben voor een verdere duurzame samenwerking.”

Kunnen jullie drie punten noemen waarom jullie bijna alle jaren bij de vakbeurs betrokken zijn gebleven? 

“Op nummer één de klantrelaties: bij Nocore staat de klant centraal. We hechten veel waarde aan het onderhouden van goede relaties met onze klanten. De Vakdagen bieden ons een uitstekende gelegenheid om persoonlijk met hen in gesprek te gaan, feedback te verzamelen en hun behoeften beter te begrijpen. Dit geldt voor alle niveaus binnen schoonmaakbedrijven, van directie tot operationeel niveau.

Op nummer twee innovatie en voorlichting: de Vakdagen geven ons ook de mogelijkheid om onze klanten inzicht te geven in nieuwe toepassingen die aan het ontwikkelingen zijn of onlangs op de markt hebben gebracht.

En op nummer drie: goede locatie en een mooie beursstand : we hebben aanzienlijk geïnvesteerd in onze beursstand, wat resulteert in een mooie locatie vlakbij de ingang. Elk jaar hebben we de optie om deze locatie af te nemen, daar zijn we erg blij mee want het biedt ons maximale zichtbaarheid en het trekt veel bezoekers aan.”

Waarom ‘moeten’ bezoekers dit jaar jullie stand bezoeken? 

“Tijdens de Vakdagen zullen wij onze nieuwste ontwikkelingen en modules presenteren. Ook ons nieuwste planbord zal onder de aandacht worden gebracht. Dit is een tool dat zowel laag- als hoogfrequent werk efficiënt en overzichtelijk inplant. Ook krijgen bezoekers de mogelijkheid om informatie te ontvangen over onze recent gelanceerde apps en modules:

  • Nocore Facility Apps: een app voor digitale werkbonnen, DKS-metingen en tijdsregistratie.
  • Nocore Online: een tool voor het digitaal inschrijven en digitale urenregistratie.
  • Onze Cloud en Microsoft Office oplossingen.

Onze salesmedewerkers, consultants en directieleden staan klaar om uw behoeftes te bespreken. Graag tot ziens op 14 & 15 november!”

Klik hier voor meer informatie over de Schoonmaak Vakdagen.
Wil je je alvast gratis registreren voor bezoek? Klik hier.

Deel dit artikel

Ook interessant:

27 juni 2023

Hoe houden we de kudde bij elkaar?

We kunnen er niet omheen: de vijver om uit te vissen wordt kleiner en kleiner. Hoe zorgen we ervoor dat we de komende jaren genoeg mensen hebben om het...

23 juli 2020

FM-benchmark coronacrisis: preventieve diensten als schoonmaak hebben positieve impact

De facilitaire branche was altijd al in beweging, maar door de coronacrisis is ze in een stroomversnelling geraakt. Dit blijkt uit de Benchmark facility management, een initiatief van Asito...

21 januari 2020

Wetenschap wijst uit: schoonmaak heeft impact op werkplezier en kwaliteit van leven

De impact van facility management services op werkplezier is wetenschappelijk aantoonbaar, blijkt uit onderzoek van Sodexo (wereldwijd leider in services die de Quality of Life bevorderen) en Erasmus Happiness...

23 september 2025

Effektief zet medewerkers centraal met een eigen personeelsapp van Business Apps en Nocore-koppeling

"We merkten dat het lastig was om onze 900 medewerkers te binden en bereiken. Ze werken verspreid op locaties en zijn nauwelijks op kantoor. Hoe hou je hen toch...

14 december 2018

Sandy van Envida Proper en Hasan van Gom zijn Schoonmaker van het Jaar

Tijdens de feestelijke uitreiking van de Golden Service Awards op 13 december zijn de winnaars van Schoonmaker van het Jaar 2018 bekendgemaakt. Voor Nederland kwam Sandy Varion uit Maastricht,...

27 juli 2023

CSU en’s Heeren Loo gaan voor schoon op basis van data

CSU is al ruim 40 jaar schoonmaakpartner van ’s Heeren Loo, de grootste zorgaanbieder van Nederland voor mensen met een beperking. De samenwerking in de regio Noord-Holland is op...

13 september 2023

Wie wordt de nieuwe voorzitter van SIEV?

Nieuws van het SIEV-front. Huidig voorzitter Raymond Kouwenberg heeft besloten de voorzittershamer door te geven. Daarop  is door het dagelijks bestuur besloten om Paul Fok voor te dragen als...

10 januari 2024

Henk Toering benoemd tot Algemeen Directeur Wecovi

Familiebedrijf Wecovi met ruim 50 jaar nationale en internationale ervaring in de recreatie- en schoonmaakbranche, kondigt met genoegen een verandering aan in de dagelijkse leiding. Per 8 januari 2024...

13 september 2022

SOFIA, schoonmaak VR training in a box

Cleaning Workx BV lanceert ‘SOFIA in a box’, de eerste VR training op het gebied van schoonmaak, geïntegreerd in één koffer. Wieland Hendriksen: “De VR training is hierdoor nog...

10 juni 2025

Intrakoop en vijf grote facilitaire dienstverleners bundelen krachten om zorgprofessionals te ontlasten

Om de druk op zorgprofessionals structureel te verlichten, hebben de vijf grootste Facilitaire Dienstverleners van Nederland – Asito, CSU, EW, Gom Zorg en Vebego Zorgservice –hun krachten gebundeld. Door...