21 september 2023

Nocore: “De Schoonmaak Vakdagen zijn een unieke kans om in contact te komen met schoonmaakbedrijven en klanten”

In november vinden de Schoonmaakvakdagen weer plaats. Exposanten en sponsoren vertellen in een serie over hun deelname aan deze vakbeurs in de afgelopen jaren.  We trappen de serie af met Nocore, exposant van het eerste uur. 

 

Waarom namen jullie in 2019 voor het eerst deel aan de Schoonmaak Vakdagen? 

“In het verleden stonden we vaak op de Interclean beurs, deze beurs heeft een sterke internationale focus. Met de Schoonmaak Vakdagen zagen we een unieke kans om in contact te komen met onze klanten en andere bedrijven uit de Nederlandse schoonmaakbranche. Dit is de sector waarin Nocore al jarenlang expertise heeft opgebouwd en waarvoor we geïntegreerde softwareoplossingen bieden. Een groot deel van ons klantenbestand bestaat uit Nederlandse schoonmaakbedrijven. De Schoonmaak Vakdagen bieden ons de perfecte gelegenheid om in contact te komen met onze bestaande relaties, maar ook om potentiële klanten te ontmoeten.”

Wat heeft deelname toen voor jullie bedrijf opgeleverd? 

“Onze deelname aan de Schoonmaak Vakdagen vorig jaar heeft voornamelijk in het teken gestaan van netwerken. Het bood ons ook de mogelijkheid om op verschillende niveaus te communiceren met medewerkers van allerlei soorten schoonmaakbedrijven. Dit soort interacties geven ons veel interessante inzichten, die van toegevoegde waarde zijn voor verbetering van onze software. Daarnaast komen er altijd een aantal op te volgen leads uit een evenement als de Schoonmaak Vakdagen, die potentie hebben voor een verdere duurzame samenwerking.”

Kunnen jullie drie punten noemen waarom jullie bijna alle jaren bij de vakbeurs betrokken zijn gebleven? 

“Op nummer één de klantrelaties: bij Nocore staat de klant centraal. We hechten veel waarde aan het onderhouden van goede relaties met onze klanten. De Vakdagen bieden ons een uitstekende gelegenheid om persoonlijk met hen in gesprek te gaan, feedback te verzamelen en hun behoeften beter te begrijpen. Dit geldt voor alle niveaus binnen schoonmaakbedrijven, van directie tot operationeel niveau.

Op nummer twee innovatie en voorlichting: de Vakdagen geven ons ook de mogelijkheid om onze klanten inzicht te geven in nieuwe toepassingen die aan het ontwikkelingen zijn of onlangs op de markt hebben gebracht.

En op nummer drie: goede locatie en een mooie beursstand : we hebben aanzienlijk geïnvesteerd in onze beursstand, wat resulteert in een mooie locatie vlakbij de ingang. Elk jaar hebben we de optie om deze locatie af te nemen, daar zijn we erg blij mee want het biedt ons maximale zichtbaarheid en het trekt veel bezoekers aan.”

Waarom ‘moeten’ bezoekers dit jaar jullie stand bezoeken? 

“Tijdens de Vakdagen zullen wij onze nieuwste ontwikkelingen en modules presenteren. Ook ons nieuwste planbord zal onder de aandacht worden gebracht. Dit is een tool dat zowel laag- als hoogfrequent werk efficiënt en overzichtelijk inplant. Ook krijgen bezoekers de mogelijkheid om informatie te ontvangen over onze recent gelanceerde apps en modules:

  • Nocore Facility Apps: een app voor digitale werkbonnen, DKS-metingen en tijdsregistratie.
  • Nocore Online: een tool voor het digitaal inschrijven en digitale urenregistratie.
  • Onze Cloud en Microsoft Office oplossingen.

Onze salesmedewerkers, consultants en directieleden staan klaar om uw behoeftes te bespreken. Graag tot ziens op 14 & 15 november!”

Klik hier voor meer informatie over de Schoonmaak Vakdagen.
Wil je je alvast gratis registreren voor bezoek? Klik hier.

Deel dit artikel

Ook interessant:

16 november 2021

MKB zakelijke dienstverlening focust minder op digitalisering door corona

De coronacrisis is voor veel mkb-ondernemers in de zakelijke dienstverlening ten koste gegaan van de innovatiekracht van hun bedrijf. Zo erkent ruim de helft dat de focus op digitalisering...

29 juli 2024

Blog Topsport en Schoonmaak: 2 werelden van doorzettingsvermogen én inspiratie

Esther van her Lelie (Hoofdredacteur Schoonmaakjournaal) blogt over de paralel tussen topsport en schoonmaak. "Deze zomer zijn er veel sportieve hoogtepunten. Zo leefden we intensief mee met het Oranje...

10 augustus 2023

Stap nu over op uitstootvrije vracht- en bestelauto’s

Vanaf 1 januari 2025 voeren 29 grote gemeenten in Nederland zero-emissiezones in. Nieuwe bestel- en vrachtauto’s mogen dan alleen in die zones rijden als ze geen schadelijke stoffen uitstoten....

20 maart 2025

Interview Eric ter Hart en Kim Helder (Vileda): “We zijn enthousiast over de lancering van Vermop-producten in ‘Vileda-stijl’!”

In juli 2023 nam Freudenberg Home & Cleaning Solutions, het moederbedrijf van Vileda,  Vermop over. Een belangrijke stap in de groeistrategie van het bedrijf. Het was het begin van...

22 april 2024

Blog Maurice Rutgrink (deel 1): Aansprakelijkheid opdrachtgever bij inhuur zzp’ers

Als ondernemer ben je wel gewend aan de afwisseling tussen drukke periodes en rustigere tijden. Op het moment dat je alle zeilen moet bijzetten om een grote klus op...

27 juli 2023

CSU en’s Heeren Loo gaan voor schoon op basis van data

CSU is al ruim 40 jaar schoonmaakpartner van ’s Heeren Loo, de grootste zorgaanbieder van Nederland voor mensen met een beperking. De samenwerking in de regio Noord-Holland is op...

18 november 2022

Saakje 12,5 jaar bij Nivo

Saakje de Jong is al 12,5 jaar in dienst bij Nivo. Van harte gefeliciteerd! Eigenlijk werkt Saakje al veel langer in de schoonmaak, op het huidige pand zelfs al...

04 oktober 2024

Podcast: Aan de bak in ruimtestation ISS: ‘Elke zaterdag schoonmaakdag’

In de BNR Podcast ‘Kuipers en de Kosmos’  kwam het gesprek op aardse zaken, zoals de schoonmaak in ruimtestation ISS. Als astronaut moet je in verband met veiligheid, voortdurend...

30 november 2023

Vijfde generatie aan zet bij Bakker Schoonmaakbedrijf

Albert Bakker startte in 1928 een glazenwasserij. Zoon Jacobus nam het na de oorlog van hem over. Vanaf 1998 zwaaiden dochter Anneke en haar man Geert de scepter. Dochter...

24 juli 2019

Blog: Impact op 10 miljoen mensen

Impact. Na duurzaamheid en MVO lijkt dit een nieuw modewoord. Ieder zichzelf respecterend bedrijf zegt tegenwoordig iets met impact te doen. Maar wat dat ‘iets’ is, blijft in de...