1 november 2024

Verbeter klanttevredenheid met Tork Minimalisator Kantoorklachten™

Het Tork Office Hygiëne Pakket™ bevat ook tools en ondersteuning die bedrijven nodig hebben om de tevredenheid van medewerkers te verbeteren, waaronder de Minimalisator Kantoorklachten™. Hiermee kunnen facilitair managers op een interactieve manier hun kennis toetsen aan branchegegevens en meer leren over hygiëne en schoonmaakoplossingen. Zo verminder je klachten en is het makkelijk om tijd te besparen.

Wil je meer informatie over het Tork Office Hygiëne Pakket™ lezen? Klik hier.

Lees ook dit interview met Ineke van den Bemt en Peter Alblas van Tork: “Meer dan 50% in schoonmaakland draait om kantoren. Daar is Tork goed in.”

Wil je de online tool Minimalisator Kantoorklachtenzelf uitproberen? Klik hier.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

08 maart 2022

Toiletpapierspray zorgt voor ‘kleikamerrevolutie’

Op quote.nl schrijft Tim Jansen over de kleikamerrevolutie. Een verhaal over de heren van Buttler die ‘zelfs hun eigen reet in de fik steken om de perfecte toiletpapierspray te...

21 mei 2024

Crohill introduceert duurzame luchtverfrisser: Crohill schoner fris

Crohill werkt aan een duurzamere schoonmaakbranche. Het bedrijf laat zien dat zij dit al jaren doet. Zo ontwikkelde zij in het verleden onder andere Crohill slimmer schoon en Crohill...

10 juli 2019

Toename fraude dienstencheques

In 2018 zijn meer gevallen van inbreuk in de dienstenchequesector vastgesteld: bij ruim de helft van de 254 uitgevoerde controles. In vergelijking met 2015 gaat het hier om een...

30 april 2025

Stem jij Nelis Company naar de Haagse Parel?

De Haagse Parel is een onderscheiding vanuit de Gemeente Den Haag voor bedrijven en personen die een bijzondere bijdrage leveren aan de Haagse economie. En Nelis Company is hiervoor...

01 augustus 2024

Opening Kärcher Store Blankers op 27 september

Op vrijdag 27 september 2024 vindt de officiele opening van Kärcher Store Blankers plaats. Het team is verheugd deze opening aan te kondigen en nodigen hun relaties uit om...

12 januari 2023

Esmée Ficheroux (CSU): “Bied ruimte aan de verschillen”

In 1968 richtte Cor van der Heijden Cleaning Service Uden (CSU) op. Een familiebedrijf dat ooit startte als eenmanszaak, maar inmiddels is uitgegroeid tot een onderneming waar 28.000 mensen...

16 december 2019

Michel de Bruin (Greenspeed) over toekomst schoonmaak: “Onze markt zal verder vergroten”

‘Vijf jaar later’ is een gevierd tv-programma, waarin met een gast wordt teruggekeken naar zijn/haar uitspraken en verwachtingen van vijf jaar geleden. In 2015 pakte onze filmer Henk Snaterse...

24 maart 2025

Fresco Facility Services verzorgt dagschoonmaak bij Beweging 3.0: “Het zou de norm moeten zijn”

Sinds 2020 verzorgt Fresco Facility Services de schoonmaak bij Beweging 3.0, Leef3.nu, WELZIN Eemland en Indebuurt033. Per 1 januari 2025 is besloten de schoonmaak te verplaatsen van de avond...

22 november 2022

CSU nieuwe schoonmaakpartner Booking.com

Vanaf 1 november 2022, is CSU de facilitaire partner van Booking.com, de marktleider in de reiswereld. In het nieuwe internationale hoofdkantoor ‘Campus’ van Booking.com, gevestigd op het Oosterdokseiland in...

11 november 2025

UITNODING event FMNextGen op 2 december: intrige, onthullingen en ondernemen

Ontmoeting, intrige, inspiratie en ondernemerslessen, op dinsdag 2 december is FMNextGen te gast bij Spectro in Oss. Het belooft een krachtige middag voor ondernemers en ondernemende medewerkers te worden....