7 augustus 2019

Vandaag: Marketingcafé, de basis voor boost Schoonmaak Vakdagen

Co-creatie is de rode lijn door de 2e editie van de Schoonmaak Vakdagen, die op 12 en 13 november in Expo Houten plaatsvindt. Om dit bijzondere en waardevolle vakevent extra kracht bij te zetten, initieert Prosu Media Producties op donderdagmiddag 15 augustus het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé. “We gaan samen met de marketeers van de exposerende bedrijven aan de slag. Tell-a-friendacties, innovatietours, VIP-arrangementen: we geven het creatieve brein van alle marketeers die aansluiten alle ruimte voor ideeën en initiatieven. Samenwerken met alle partijen krijgt zo een enorme potentie”, daagt algemeen manager Lisanne Andeweg uit.

Op het kantoor van Prosu Media aan de Eskimolaan 13 in Dronten gaan op donderdagmiddag 15 augustus voor het eerst de deuren van het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé open. Lisanne blikt vooruit: “De middag start met een inloop vanaf 14:00 uur. Om 14:30 uur praten we elkaar bij over de huidige stand van zaken rondom de Schoonmaak Vakdagen, over de plannen die er momenteel al liggen en zijn uitgevoerd voor de exposanten en bezoekerswerving. Daarna is er heel veel ruimte voor het initiëren en beoordelen van nieuwe ideeën en initiatieven! Als afsluiting staat rond 16.30 een borrel in ons café klaar.”

Samen impact maken
Voor deze tweede editie van de Schoonmaak Vakdagen hebben Clean Totaal – waar Prosu Media Producties deel van uitmaakt – en het online contentplatform Schoonmaakjournaal voor een unieke samenwerking gekozen. Petra de Bruin van Schoonmaakjournaal is dan ook op 15 augustus in het marketingcafé aanwezig. “Ik geloof echt in de kracht van samenwerken. In 2014 nam ik plots de organisatie van de Beste Schoonmaker over en zocht de samenwerking met sponsors en ambassadeurs, dus met die bedrijven die een vakverkiezing een warm hart toedragen. Wat we toen met z’n allen hebben bereikt, is enorm en onvergetelijk. Voor die impact ga ik nu weer. Uiteraard niet alleen, maar samen met Lisanne en een groep enthousiaste marketeers om ons heen. Ik heb er zin in!”

Deze bedrijven zijn er al bij
Het idee van dit marketingcafé hebben Wecovi, Militex, AaRiverside, BOMA, Biofriends, CleanJack, Facility Trade Group, SteamTeq en W3Worx (appreo) al omarmd. “Wie nog wil en op 15 augustus kan aansluiten, is uiteraard zeer welkom om zich aan te melden. Mail of bel me gerust”, enthousiasmeert Lisanne.

[email protected] | 06 – 51 43 07 80 of (0320) 286 939

Leestip:

Deel dit artikel

Ook interessant:

29 juni 2017

Samenwerking Kärcher en Damaco in industriële alleszuigers

Kärcher Belux heeft zopas een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met Damaco (Edingen), specialist in industriële gereedschappen. De focus van de samenwerking ligt op de industriële alleszuigers van Ringler (Waldstetten), Duits toonaangevend...

04 april 2022

EW als één team voor het goede doel

Alle medewerkers van EW Facility Services stonden van 21 t/m 25 maart in de startblokken voor een actieve uitdaging. Verdeeld over vier regio’s en het hoofdkantoor gingen medewerkers van...

09 november 2020

AaRiverside gaat verder onder paraplu Nocore Group

Twee bedrijven die ERP-software aanbieden in de schoonmaakbranche gaan samenwerken: Nocore Group en AaRiverside. AaRiverside uit Schijndel, vooral bekend van de administratieve oplossing ItsClean, groeide in 24 jaar uit...

09 maart 2023

SC Johnson Professional® lanceert nieuwe zeepdispenser van teruggewonnen kustplastic

SC Johnson Professional® lanceert een nieuwe zeepdispenser gemaakt van 70% teruggewonnen kustplastic. De SCJ Professional® Proline WAVE toiletdispenser van 1 liter is gemaakt van 70% Recovered Coastal Plastic. Dit...

14 januari 2019

Blog: Kan de schoonmaakbranche bijblijven?

Sinds twee jaar zit ik in mijn huidige rol als senior sales manager voor Interclean. Ik ben verantwoordelijk voor de sales van Interclean Amsterdam en Istanbul en voor de...

20 juni 2024

Schrappen verpandingsverboden grote stap voor financierbaarheid mkb

MKB-Nederland en VNO-NCW zijn blij dat de Tweede Kamer heeft ingestemd met het Wetsvoorstel opheffing verpandingsverboden. Dat is van cruciaal belang voor de broodnodige kredietruimte van het mkb. De...

23 augustus 2022

Captains of Cleaning belicht belang hygiëne in ziekenhuizen

Op 29 september is Captains of Cleaning er weer met een nieuwe uitzending. Ditmaal gaat Presentator Rens de Jong tijdens de uitzending in op het belang van hygiëne in...

29 juli 2024

NOS journaal in makkelijke taal

Vanaf 2 september 2024 maakt de NOS een nieuw televisiejournaal. Het heet het 𝐍𝐎𝐒 𝐉𝐨𝐮𝐫𝐧𝐚𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐌𝐚𝐤𝐤𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤𝐞 𝐓𝐚𝐚𝐥 en is elke werkdag te zien om 17.00 uur op NPO...

11 oktober 2022

“Wie goed doet, goed ontmoet”

Milieuvriendelijk werken, ergonomisch de puntjes op de i zetten, goed zorgen voor het werkplezier van je medewerkers én een bijdrage leveren aan je omgeving. Het is Gaby Westelaken op...

18 november 2022

Filmimpressie Schoonmaak Vakdagen 2022

De vierde editie van de Schoonmaak Vakdagen vond op 15 & 16 november plaats. Het was een druk bezette vakbeurs, een fijne ontmoetingsplaats voor schoonmaakbedrijven, groothandels, brancheverenigingen, opleiders, sprekers...