16 juli 2019

Unieke co-creatie Schoonmaakjournaal en Clean Totaal in Schoonmaak Vakdagen

Voor de tweede maal organiseert schoonmaakvakblad Clean Totaal de Schoonmaak Vakdagen. Op dinsdag 12 en woensdag 13 november vindt het nationaal vakevenement voor de complete schoonmaaksector weer plaats in Expo Houten, pal naast de A27 bij Utrecht. Schoonmaakjournaal sluit zich als marketingpromotiepartner aan; uniek dat twee concullega’s voor een co-creatie kiezen. “We vinden het heel belangrijk dat dit vakevenement, de exposanten en innovaties de verdiende aandacht op dat prachtige vakpodium krijgen, en we vinden het een uitdaging om zoveel mogelijk schoonmaakprofs te bereiken en triggeren voor een bezoek aan de Schoonmaak Vakdagen. Die uitdaging gaan we samen aan!”

“We hebben er waanzinnig veel zin in”, reageren Lisanne Andeweg, algemeen manager van Prosu Media Producties waartoe Clean Totaal behoort, en Petra de Bruin, eigenaar, hoofdredacteur en branche-inspirator van Schoonmaakjournaal. “Recent ontmoetten we elkaar en dat leverde direct een inspiratieboost op. Dat geeft energie, dat geeft kracht, dat geeft een goed gevoel.”

Grensverleggend samenwerken
Co-creatie staat voor dialoog, enthousiasme, daadkracht en focus op resultaat. “Grensverleggend of misschien zelfs grensoverschrijdend samenwerken, dat is voor mijn generatie nieuw”, legt Petra uit, “maar het past perfect in de huidige tijd van deeleconomie. Niet onbekend dat ik de branche al jaren een warm hart toedraag, dus ook evenementen als de Schoonmaak Vakdagen. Vorig jaar heeft onze redactie zich daarvoor al ingezet, maar enkel met een deel van de promotie en een aftermovie filmproductie, nu trekken we dat veel verder door.”

Nieuw: Marketingcafé
“Een van de initiatieven die we in gaan zetten, is het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé”, kondigt Lisanne aan. “Op donderdag 15 augustus richten we dat café in en gaan we samen met de marketeers van de exposerende bedrijven aan de slag. Tell-a-friendacties, innovatietours, VIP-arrangementen: we geven het creatieve brein van alle marketeers die aansluiten alle ruimte voor ideeën en initiatieven. Co-creatie met alle partijen krijgt zo een enorme potentie.”

Wil je voor het unieke Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé uitgenodigd worden? Mail dan naar [email protected] of naar [email protected]. Wil je automatisch op de hoogte blijven over het laatste nieuws over de Schoonmaak Vakdagen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.

Over de Schoonmaak Vakdagen
Op dinsdag 12 en woensdag 13 november 2019 ontmoet het Nederlandse schoonmaakgilde elkaar op de Schoonmaak Vakdagen, hét evenement voor professionals in de schoonmaakbranche. Tijdens de Schoonmaak Vakdagen kun je kennismaken met de nieuwste technieken en innovaties. Bestel gratis je toegangstickets via deze link.

Deel dit artikel

Ook interessant:

17 november 2021

Schoonmakend Nederland tegen uitbreiding CTB/invoering 2G naar werkplek

Schoonmakend Nederland heeft groot bezwaar tegen uitbreiding van de coronapas (CTB)  of invoering 2G op de werkplek. Daarom heeft zij de Kamercommissies die hier invloed op hebben, afgelopen maandag...

20 januari 2022

Nieuw televisieprogramma over schoonmaken

BNNVARA lanceert een nieuw televisieprogramma: Een échte schoonmaker nodig? Om mensen met een vervuilde woning of omgeving te helpen met en te inspireren om hun situatie te verbeteren. De...

14 januari 2019

Blog: Kan de schoonmaakbranche bijblijven?

Sinds twee jaar zit ik in mijn huidige rol als senior sales manager voor Interclean. Ik ben verantwoordelijk voor de sales van Interclean Amsterdam en Istanbul en voor de...

11 november 2022

Ali viert 10-jarig jubileum

Het is feest bij Meijer Multicleaning. Medewerker Ali viert een jubileum. Van harte gefeliciteerd! Op LinkedIn plaatst het bedrijf een foto van Ali met de reactie: “Feest🥳. Onze Ali...

03 november 2023

Uit de hand gelopen paintballfeestje…….

Nieuw Leven Facility Groep kreeg onlangs een melding dat een paintball-bedrijfsfeestje te enthousiast was uitgepakt. Met de vraag en of het mogelijk was dat hun specialistische reinigings-medewerkers het bedrijfspand...

28 juni 2023

Partnership CSU en Villa Pardoes voelt als familie

Vlak bij het mooiste sprookjespark van de wereld ligt een bijzondere vakantieverblijf. In Villa Pardoes komen dromen van ernstig zieke jonge kinderen en hun ouders, broertjes en zusjes uit....

31 januari 2022

Jack, Mehmet en Mirjam over inzet social media

Mooie foto’s op Instagram plaatsen, communiceren via het vertrouwde Facebook of toch maar klanten werven op het zakelijke LinkedIn? Welke platforms gebruiken bedrijven in de schoonmaak- en facilitaire branche...

08 mei 2019

Spreker #FMNextGen event Alicia de Graaff: “Schoonmaak als onderscheidend element van je organisatie”

Beleef de passie, maak impact met facilities! “Hoe kun je schoonmaak inzetten als onderscheidend element van je organisatie of bedrijf? Er zijn voldoende aansprekende voorbeelden en onderzoeken die bewijzen...

18 oktober 2019

GlazenwasserApp op Schoonmaak Vakdagen: “Simply the best”

In 2010 begon Rik van der Woerd Rix Dienstverlening in Barneveld, een glazenwassersbedrijf die zijn klantenkring zag groeien en daarmee ook zijn administratie. “Uit noodzaak hebben we de GlazenwasserApp...

12 november 2021

De onzichtbare wereld in Artis Micropia

Voor wie elke dag met schoonmaken en desinfecteren bezig is. Een bezoek aan dit museum in Amsterdam laat zien wat je normaal niet ziet; overal zijn micro-organismen, zoals bacteriën,...