21 februari 2020

Met overname van Ariel zet Het Poetsbureau for business stap naar marktleiderschap

In 2019 realiseerde Het Poetsbureau € 156 miljoen omzet en was daarmee de grootste aanbieder van huishoudhulpen in Vlaanderen. Het bedrijf zette met haar zakelijke tak – Het Poetsbureau for business – in 2019 de eerste stappen in bedrijfsschoonmaak en bereikte direct de € 1-miljoengrens. In 2020 zet Het Poetsbureau for business een volgende stap: de overname van schoonmaakbedrijf Ariel uit Massenhoven.

LinkedIn en de website Made in Kempen vormen de bron van dit nieuwsitem. Verder lezen over feiten en weetjes? Klik op deze link.

Deel dit artikel

Ook interessant:

23 augustus 2019

#vlogvrijdag Beercoo vlog: da’s praktisch

Je kent het wel: je komt aan op je werk, haalt koffie, maakt een praatje, gaat zitten en gaat aan de slag. Maar neem je ook weleens de tijd...

14 januari 2020

ABVV poetshulpen komen opnieuw in actie voor #deftigloon

Op 13 januari zijn de dienstencheques-poetshulpen wederom in actie gekomen. Waarom? Al 30 weken wachten de poetshulpen, verenigd in het ABVV, op een akkoord voor een hoger loon in...

07 juni 2024

𝐁𝐚𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐧𝐦𝐚𝐚k 𝐝𝐨𝐞𝐭 𝐰𝐞𝐞𝐫 𝐞𝐞𝐧 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐧𝐚𝐦𝐞

Na de overname van Evon Services in mei, meldt Balans Schoonmaak opnieuw een overname. Dit maal van Zoeteman Schoonmaak, ‘het schoonmaakbedrijf voor de randstad’. “Met trots willen wij wederom fantastisch...

04 augustus 2023

#FILMFRIDAY Gouden Smile Moment

𝗭𝗶𝘁, 𝗸𝗶𝗷𝗸 𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘅. Dat is de boodschap die Beercoo Schoonmaakgroep in haar filmpje uitspreekt. Voor het creëren van een nieuw Gouden SMILE-moment zet het bedrijf haar team medewerkers...

12 april 2024

Jack Stuifbergen in laatste aflevering podcast KraakHELDer

Breedweer Facilitaire Diensten lanceerde op dinsdag 9 april de (voorlopig) laatste aflevering van de zesdelige podcastserie ‘KraakHELDer’. Inge Diepman praat in de zesdelige podcastserie niet óver, maar mét de...

22 februari 2024

Nieuwe generatie bereik je met social selling: 5 focus-punten

Wil je weten hoe je Generatie Z (1985-2015) het beste kunt bereiken? Het antwoord is via social selling. Frankwatching heeft de vijf focuspunten op een rij gezet. Laat je...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

17 april 2019

Blog: Wall of shame

Onlangs sprak ik met een van onze jonge veelbelovende managers. Dat mag ik vaak doen. En vaak zijn het hele jonge mensen (vindt deze 57-jarig oude man 😊). Vaak...

28 februari 2020

Dennis Vermeulen (CityHub) en de Beercoo smile: “Rol hotel verandert, comfort en hygiëne blijven”

“Vraag maar eens rond in je omgeving: wat is het belangrijkst op reis? Comfort en hygiëne!”, meent Dennis Vermeulen, general manager van CityHub. “Dat maakt goedkope hostels voor veel...

29 december 2019

10 jaar MVO: wat heeft het de schoonmaak opgeleverd?

“Wat heeft een decennium maatschappelijk verantwoord ondernemen ons opgeleverd? Het antwoord hangt ervan af of je door een roze of door een cynische bril naar de wereld kijkt”, prikkelt...