8 oktober 2019

100% enige waarde van nieuw cleanroom schoonmaakbedrijf TRU

TRU Cleanroom Cleaning, een nieuw schoonmaakbedrijf opgericht door ondernemers uit Limburg en gevestigd in Vilvoorde en Genk. TRU is het enige bedrijf dat zich voor 100% focust op het reinigen van cleanrooms.

“Reinigen van cleanrooms is een echte niche”, zegt CEO van TRU en co-founder Vanessa Morini, die al 17 jaar ervaring heeft in deze materie. Met de steeds strenger wordende normen in de life science, micro-electronica, voedings- en zelfs de automotive industrie is het cruciaal, dat de cleanrooms door echte specialisten worden gereinigd.

Punctueel en betrouwbaar
“In cleanrooms worden temperatuur, luchtvochtigheid en aantal deeltjes in de lucht permanent gecontroleerd. Door aanwezigheid van machines en operatoren in de cleanrooms wordt de cleanroom gecontamineerd. Deze contaminatie is vaak onzichtbaar voor het oog, dat maakt het extra moeilijk voor onze cleanroom cleaners. Dat is de reden dat onze cleanroom cleaners heel punctueel en betrouwbaar moeten zijn, de overwegend ‘blauwe profielen’ (volgens DISC). Ze worden daarenboven volledig getraind tot gekwalificeerde cleanroom cleaners voordat ze aan de slag gaan bij onze klanten”, vertelt Vanessa.

100% continuïteit
Continuïteit is heel belangrijk, zowel in kwaliteit van de uitgevoerde werken als in aanwezigheid. Vanessa legt uit: “Een schoonmaakbeurt in een cleanroom overslaan omwille van ziekte of verlof is ongeoorloofd in onze sector. Onze enige waarde is dan ook: 100%: 100% focus op cleanroomreiniging, 100% conform de norm, 100% continuïteit. We zijn heel verheugd om met deze waarde onze klanten een oplossing te bieden voor het onder controle houden van hun cleanroom”,  besluit Vanessa enthousiast.

Kennismaken? Raadpleeg de website van TRU voor meer info.

Op de foto de oprichters van TRU Cleanroom Cleaning: Jo Nelissen, Luc Vandeweyer, Seppe Thys en Vanessa Morini

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 mei 2020

Ronald Boesjes, Ben van de Scheur en Frank van de Ven (i-team Global) over onderscheiden in nieuwe schoonmaakeconomie

“Als je technologie, data en traditionele oplossingen combineert, dan kun je je als bedrijf altijd onderscheiden.” Dat klinkt goed, maar in de schoonmaak zijn we meer van de praktijk,...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

26 september 2023

Fris & Rein sluit zich aan bij Romaro Schoonmaakgroep

Fris & Rein Schoonmaakdiensten gaat verder onder de paraplu van Romaro Schoonmaakgroep uit Ridderkerk. Met de aansluiting bij Romaro Schoonmaakgroep beoogt Fris & Rein de volgende stap te maken...

16 december 2019

Hago Next over duurzame inzet: “Vitaliteit is van vitaal belang”

Hago Next staat voor Duurzaamheid en Innovatie. Een belangrijk deel van duurzaamheid is de vitaliteit van schoonmaakmedewerkers. Vanuit die gedachte is Hago Next begonnen met het opleiden van medewerkers...

18 februari 2022

25 jaar schoonmaak voor Brigitte Bovens

Schoonmaakster Brigitte Bovens werkt al sinds 1997 in de schoonmaak, waarvan 18 jaar voor Hago en zeven jaar voor Asito. Dat betekent dat ze dit jaar haar 25 jarig...

31 mei 2024

Blankers Schoon wint titel ‘Aantrekkelijkste werkgever van Limburg’

Tijdens de finale van de verkiezing van de ‘Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg’ op 28 mei 2024 is Blankers Schoon uitgeroepen tot de aantrekkelijkste werkgever van Midden-Limburg in de categorie...

21 november 2019

Joost Tibosch in dVO: “Care is geen prijsvechter”

Vebego-dochter Care, sinds 1974 een gerenommeerd schoonmaakbedrijf bekend van kantoorschoonmaak (Care Office Cleaning), zet in op uitbreiding van haar Expert Cleaning-divisie. In de Vlaamse Ondernemer vertelt gedelegeerd bestuurder Joost...

11 november 2022

Asito 70 jaar!

Asito bestaat 70 jaar! Van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum. Op LinkedIn laat het schoonmaakbedrijf weten dat ze haar jubileum samenviert met haar klant. Want ‘wie jarig is,...

15 maart 2024

Wordt Blankers de aantrekkelijkste werkgever van Limburg?

“De verkiezing voor de aantrekkelijkste Werkgever van Limburg is in volle gang en wij doen volop mee.” Blankers Schoon hoopt deze titel te verdienen. Help jij met jouw stem?...

02 september 2024

Interview Claudia Cornelissen-Lübke: “De investering in medewerkers moet een vast onderdeel van je bedrijfsvoering zijn”

Claudia Cornelissen - Lübke groeide als dochter van een schoonmaakondernemer op in een echt familiebedrijf en is naar eigen zeggen ‘gewoon geboren in de schoonmaak’. Inmiddels runt ze twintig...