Innovaties

#film Enozopro: zo werkt de nieuwe standaard in schoonmaak

Enozopro, de nieuwe naam voor de magische sprayflacon Hygiea, haalt 99,9% van de bacteriën weg. Hoe werkt deze nieuwe standaard in de schoonmaak? Maak in 35 seconden kennis. https://youtu.be/ufTbZbq7wGk   Wil je op EnozoXperience? Lees hoe:  https://schoonmaakjournaal.nl/premium/consensus-zet-magische-standaard-in-schoonmaak-voort-als-enozopro/

Consensus zet magische standaard in schoonmaak voort als Enozopro

Consensus Group introduceerde afgelopen jaar de nieuwe standaard in schoonmaak: de Hygeia SB100. De magische sprayflacon die watergedragen ozon genereert, is inmiddels uitgegroeid tot een welbekend fenomeen op de schoonmaakmarkt. Nu laat Consensus Group de naam Hygeia achterwege en...

Vlog: Biofriends ResiduFreeCleaning nieuw op Schoonmaak Vakdagen

Op de Schoonmaak Vakdagen 2019 - op dinsdag 12 en woensdag 13 november in Expo Houten - introduceert BioFriends Nederland haar RFC: ResiduFreeCleaning, een schoonmaakproces zonder methodefouten. In gesprek met vlogger Ruben Lijzenga van Clean Totaal nodigt - of...

Primeur: Innovi schakelbandenreiniger inzetbaar tijdens foodproductie

In productie-omgevingen zet men transportbanden in om producten te vervoeren. Dit kan een transportband met een gesloten mat of een schakelband zijn. Het is belangrijk dat deze transportbanden schoon blijven, zeker in een foodomgeving. Voor een gesloten transportband is...

Spectro presenteert 3 innovatieve next generation cleaning solutions

Betere ingrediënten, slimmere recepturen, efficiëntere processen... Bij Spectro werken we elke dag aan de reinigingsconcepten van de toekomst. We ontwikkelen de beste reinigingsmiddelen én kijken ook hoe we met innovatieve totaalconcepten de schoonmaakmarkt kunnen verbeteren. Tijdens de CMS Berlin...

Trends en ontwikkelingen: Hago Toiletverklikker

Schoon is van iedereen. Hago - de schoonmakers van Nederland - vindt oplossingen die bijdragen aan een positieve impact op mens en milieu. Ook als het gaat om het kleinste kamertje. Terug naar de tekentafel leidde tot de praktische,...

Maak de customer journey met de nieuwe Katrin geurlijn Freshness

Katrin geeft Katrin haar hygiëneoplossingen iets bijzonders en brengt frisheid en welbehagen in het toilet. Met Katrin Freshness verbeter je de klantenervaring en -beleving van een toiletbezoek. De nieuwe toiletgeurwereld van Katrin bestaat uit drie nieuwe geuren: de zachte...

UNGER HydroPower Ultra nieuwe norm in glasreinigingstechnologie

De laatste jaren gaan steeds meer professionele glazenwassers en schoonmaakbedrijven over op het gebruik van zuiver water. Door besparingen op tijd en arbeidsloon van maximaal 50% ontstaat een aanzienlijk concurrentievoordeel. Nu heeft UNGER, innovatieleider op het gebied van reinigen...

Nieuwe Nilfisk schrobzuigmachines helpen kosten besparen en productiviteit verhogen

Als pandeigenaar of beheerder verwacht je altijd te kunnen vertrouwen op de inzet van een schrobzuigmachine. Niet zo gek, als je bedenkt dat je met zo’n machine effectiever vloeronderhoud kunt uitvoeren dan handmatig en op die manier tijd en...

Wouter Arkink (Asito) over Google Maps voor de schoonmaakwerkwagen

Alweer een app? Ja, maar ditmaal een voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. “Een enorme stap voorwaarts in de facilitaire...

Premium

Coronacrisis

Het coronavirus treft ons allemaal. Privé en/of zakelijk. Ook de cruciale beroepsgroep communicatie/media/marketing. Daarom...