1 november 2021

Nocore deelt digitalisering op Schoonmaak Vakdagen

Tijdens de twee Schoonmaak Vakdagen zal Nocore haar standbezoekers inzicht geven in nieuwe softwaremogelijkheden. Op stand 3.0 toont zij niet alleen kennis en demonstraties van haar eigen softwareproducten, ook partners met aanvullende producten haken aan. Zo krijgt iedere bezoeker een totaaloverzicht te zien van digitaliseringsmogelijkheden voor het efficiënt afhandelen van de administratie. Waardoor hij/zij zich kan focussen op de corebusiness. Nieuwsgierig? Kom langs en laat je verrassen.

Nocore heeft een bewuste keuze gemaakt om deel te nemen aan de Schoonmaak Vakdagen. Mike Verkuijlen, salesmanager Nocore: “deze beurs is echt gericht op de schoonmaakbranche. In deze branche bedienen wij veel bedrijven met ons branche specifieke software, één volledig ERP-systeem inclusief een salarismodule waarbij je de loonverwerking geheel conform de schoonmaakcao kunt uitvoeren. Tijdens de twee vakdagen willen we onze (potentiële) klanten graag de nieuwe mogelijkheden van onze softwaresystemen laten zien. Niet alleen de systemen van Nocore, maar ook die van onze partners AaRiverside, i8, WhiteVision, Facility Apps en Blisss. Gezamenlijk bieden wij de bezoekers een totaalpakket, want de producten van onze partners vullen het software systeem van Nocore perfect aan. Door middel van demosessies krijg je als bezoeker inzicht in mogelijke digitaliseringsslagen om efficiënter te kunnen werken.”

stand Nocore en partnersOntmoeten op stand 3.0
“Je ziet onze stand (3.0) al direct bij binnenkomst staan, je kunt eigenlijk niet om ons heen”, vertelt Mike enthousiast verder. ”We willen onze relaties graag persoonlijk ontmoeten. En daar zijn wij niet alleen in, je ziet dat ieder weer snakt naar het echte contact binnen de branche. Om te horen en te zien wat er in de afgelopen twee roerige jaren is veranderd. Op een beurs zoals de Schoonmaak Vakdagen zie je in één klap de ontwikkelingen en hoor je wat de wensen en verwachtingen richting de toekomst zijn.” Een toekomst waarin volgens Nocore digitalisering een nog grotere rol dan voor corona zal gaan spelen.

Kom langs en laat je verrassen
Nocore verrast de bezoekers met een op digitalisering ingerichte stand, met demo’s van haar eigen systemen voor de schoonmaakbranche en die van haar partners. Onder het genot van een kop koffie of ander drankje kun je op je gemak kennis opdoen over de automatisering van jouw administratie en aanvullende services zoals digitaal ondertekenen, rapportages en analyses. “Als je voor onze systemen kiest, heb je niets anders meer nodig. We zijn er voor kleine én grote bedrijven. Voor iedereen wat wils. Kom gewoon eens langs op stand 3.0.”

Meer lezen over Nocore? www.nocore.nl

Nocore is sponsor van de FMNextGen-borrel die plaatsvindt op woensdag 10 november om 15.30 uur.

Registreer je alvast gratis voor de Schoonmaak Vakdagen.

Deel dit artikel

Ook interessant:

21 november 2025

Asito viert 36 mijlpalen van 36 collega’s

Op 14 november 2025 organiseerde Asito haar jubilarissenviering . Het Asito stadion was die vrijdag gevuld met jubilarissen en hun partners die al jarenlang hét verschil maken. Tijdens dit...

06 september 2019

Academie voor schoonmaaktalenten voert top 5 meest populair in augustus aan

Meer dan 11.000 mensen bereikten we met het klantenverhaal van UL-Team over het opleidingshuis van schoonmaakbedrijf Victoria. Een prachtig en praktisch verhaal over de academie voor schoonmaaktalenten, waarmee het...

06 december 2018

#filmFriday Figi spreekt vol lof over Hazet

Hotel Theater Figi heeft voor de samenwerking met Hazet gekozen, omdat zij waarde hecht aan het concept familiebedrijven en zij het belangrijk vindt dat deze bedrijfsvormen met elkaar blijven...

19 december 2018

Wintergast (3) Myrte Ruymaekers (Seifar): “Strijd om eindklant tussen A-merken en private label reinigingsproducten”

“We zien een verschuiving bij onze klanten van A-merken naar private-label reinigingsmiddelen.” Myrte Ruymaekers, Research and Development Manager van het in Lokeren (België) gevestigde Seifar, vertelt als derde wintergast...

19 februari 2024

CSRD: hoe pak je dit als (schoonmaak-) bedrijf aan?

De Europese CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) en ook  de vraag om MVI (Maatschappelijk Verantwoord Inkopen) en de roep om transparantie in de keten: er komt nogal wat af...

05 augustus 2022

CSU doet de groetjes met 10 jaar sponsoring ‘Het Geluid’

CSU is dit jaar voor de tiende keer de trotse sponsor van ‘Het Geluid’ van Q-Music. Het intrigerende spel waarbij je kunt raden WAT het geluid is dat QMusic...

17 februari 2023

#FilmFriday Anne en de vuilnismannen

Doe ik er wel toe? Theatermaker Anne van der Steen ziet hoe het is om vuilnisman te zijn. Ze gaat achter op de wagen in gesprek met haar collega’s...

24 februari 2022

Toiletrevolutie met slim urinoir

Binnen enkele seconden inzicht in hydratatieniveau tijdens toiletbezoek. ONE HUNDRED restrooms, de Nederlandse scale-up, is een samenwerking aangegaan met de Spaanse tech start-up Kamleon om mensen bewust te maken...

13 mei 2019

Greenspeed Lacto Des: “Volledig plantaardige desinfectiespray het kan”

Schoonmaken met traditionele desinfectiemiddelen is niet altijd de beste oplossing. De alcohol, quats en toxische VOS (Vluchtige Organische Stoffen) die ze vaak bevatten, kunnen de huid irriteren, het ademhalingsstelsel...

22 oktober 2021

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand………

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand🪞 Wie is de knapste Tiemersma-specialist van het land? Voor Bewegingscentrum Leeuwarden reinigde het team van Schoonmaakbedrijf Tiemersma de fitnessvloeren. Ter plekke werd deze originele...