1 september 2019

Vandaag inspiratietafel sanitaire ketenpartijen: Connecting the world together?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken vol enthousiasme aan softwarematige vernieuwingen en investeren daar giga hoge bedragen in. Het doel? De klant ontzorgen, pleasen en onnodige inzet op de facilitaire werkvloer voorkomen. Efficiëntie dus. Maar wordt dat echt met bijvoorbeeld digitale toiletdispensers en sensors bereikt?

Nee, mogen we in alle onbescheidenheid concluderen op basis van de recente Katrin-inspiratietafel Slimme toiletruimtes. Eerst moeten we terug naar de basis, het probleem. Dat blijkt een gezamenlijke uitdaging. Daarom nodigt de redactie van Schoonmaakjournaal sanitaire ketenpartijen uit voor de

inspiratietafel: Connecting the world together?
op woensdagochtend 2 oktober van 10.00 – 12.00 uur
(locatie nader te bepalen)

Samen op customer journey
Is het nog ‘gewoon’ om allemaal zelf het wiel van slimme dispensers en toiletruimtes uit te vinden? Of stappen we in de deeleconomie? Wanneer: nu of later? Hoe?

Willen we participeren in het slimste concept, waarin alle ontwikkelingen samenkomen: ‘go’ of ‘no go’? Waarin we de klant echt centraal stellen en beter inzicht in de mogelijkheden geven?

Een uitdaging: het verschil maken
Denk in de breedte en in de keten, denk en werk samen. Denk vanuit een andere hoek. Weg met het traditionele. Zet je kennis breder in. Innovatie werkt alleen als je in een integrale verhouding samenwerkt, met open communicatie. Alleen dan kun je het verschil maken. Voor je klant, je bedrijf, de branche en  wereld om ons heen.

Informeer naar de mogelijkheden tot deelname bij Petra de Bruin via [email protected] of app: 06 – 51 81 46 76

Deel dit artikel

Ook interessant:

05 februari 2019

Hijman support FM Next Generation: “Geef jongeren de vrijheid om impact te maken”

Hijman is supporter van het eerste uur van het jongerenplatform FM Next Generation, dat medio 2018 werd opgericht. Een initiatief van Schoonmaakjournaal dat al meteen vanaf het begin op...

24 juni 2019

Ketenpartners Blankers Schoon en Land van Horne wanen zich buiten bekende paden

Mooi voorbeeld van regionaal partnership in de gezondheidszorg: stichting Land van Horne en schoonmaakspecialist Blankers Schoon tekenden op maandag 3 juni een samenwerkingsovereenkomst voor het reguliere schoonmaakonderhoud. Raoul Bakkes...

06 april 2022

Wordt Nu-Assist van Numatic ook jouw digitale hulp?

Een schoonmaakmachine is van toegevoegde waarde op de werkvloer. Het is voor veel schoonmakers een soort ‘maatje’ die veel schoonmaakmeters voor zijn rekening neemt. Maar wat doe je als...

11 november 2019

Geïntegreerde Werkbon App van Nocore en FacilityApps voor eerst op Schoonmaakvakdagen

Nocore en FacilityApps hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan het vormgeven van de samenwerking. Het doel is om klanten het beste van twee werelden te bieden, waarbij een...

14 oktober 2021

Poll: welke trends vind jij interessant?

We stellen jouw mening op prijs. Daarom vragen we je om jouw trends-top-5 aan te geven. Waarover lees jij graag op ons communityplatform? Wat wil je weten? Laat het...

05 augustus 2024

Daniëlle Kronenburg en Dirk-Jan Beishuizen (SFG Diensten): ”Nocore helpt ons om duidelijke focus te houden en onze processen te stroomlijnen”

Schoonmaakbedrijf SGF Diensten maakt sinds 2020 gebruik van de software van Nocore. Het bedrijf heeft de afgelopen jaren een indrukwekkende groei doorgemaakt, in omzet van 1,6 miljoen naar 5...

07 december 2023

Nocore en gasten kijken terug op geslaagde Superuser-bijeenkomst

Op 28 november was de zaal van H20 Esports in Purmerend gevuld met superusers van Nocore, klanten die gebruik maken van en ook meedenken over meerdere softwaremodules van Nocore....

05 juli 2022

“55% besparing op overheadkosten”

Schoonmaakbedrijf Schone Zaak uit Rotterdam werkt sinds 2014 met het ERP pakket van Nocore. Een samenwerking die in 2019 is uitgebreid met de inzet van Fairclean, een administratiebureau gespecialiseerd...

28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink...

24 augustus 2022

Tork Vision Schoonmaken behaalt GBAC STAR™ accreditatie

De datagestuurde schoonmaakoplossing van Tork is nu GBAC STAR™-geregistreerd. Tork Vision Schoonmaken ontvangt hiermee internationale erkenning voor de beste methoden op het gebied van reiniging, desinfectie en infectieziekten preventie...