Top 3 op LinkedIn in april: Asito, MTS Euro Products en Facility Apps

De bereikcijfers op het Schoonmaakjournaal-platform ontploffen sinds de corona-uitbraak. Ook dat feit bevestigt het belang van schoonmaak. Dit zijn de drie bijzondere artikelen met het hoogste bereik op LinkedIn:

1. Asito richtte in no time een krachtig MobiliteitsCentrum in. Leonore Nieuwmeijer vertelt:

Leonore Nieuwmeijer over kracht MobiliteitsCentrum Asito: “Schoonmakers snel, goed voorbereid en veilig aan de slag”

2. Interview met Sander Ekhart (MTS Euro Products) over de toilethygiënewereld voor, tijdens en na corona:

Sander Ekhart (MTS Euro Products) ‘on the roll’ voor, tijdens en na corona: “Wereld van verschil”

3. Dirk Tuip overtuigt dat data en kennis delen bittere noodzaak zijn en van gezondheidsbelang:

Dirk Tuip (FacilityApps): “Kennis en data delen, bittere noodzaak tegen toekomstige virusuitbraken?

Premium

De kracht van klein: Total Cleaning Products en ABC Products ontwikkelen unieke all-in-one hygiënezuil

“De mondiale vraag naar desinfectiezuilen explodeerde door het coronavirus, maar de uitdaging ook: veel...