24 oktober 2019

Met Moodus excellereert EW Facility Services in gastbeleving

“Ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.” Wie EW Facility Services kent, weet dat hospitality al 30 jaar de basis van de facilitair dienstverlener is. Om de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau te brengen, gaat EW Facility Services een samenwerking aan met Moodus. Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen voor gastbeleving. Een startup met een heldere uitdaging – begrijp uw klanten – en insteek: creëer de best mogelijke ervaring voor uw klanten, simpelweg door ernaar te vragen. “Data, definities en transparantie die de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau brengen”, vat een enthousiaste Kimberley Roersma, business development manager van EW Facility Services, samen.

Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip voor de dienstverlening van EW Facility Services. De beleving van de eindgebruiker is voor de multiservice facilitair dienstverlener de drijfveer. Samen met haar opdrachtgevers gaat EW Facility Services voor het creëren van de ultieme gastbeleving. Met een focus op schoonmaakdienstverlening biedt zij aanvullende diensten, die hier eveneens een tastbare en positieve bijdrage aan leveren. Op deze wijze bedient de organisatie opdrachtgevers in de marktsegmenten hotels, kantoren, high traffic en zorg.

Het absolute voorbeeld
Om te kunnen excelleren met innovatieve facilitaire hospitality-concepten, heeft EW Facility Services een continue focus op het verbeteren en vernieuwen van bestaande processen, producten en diensten. De recente enthousiaste samenwerking met Moodus is hier een absoluut voorbeeld van.

Stop talking, start listening – het grensverleggende klantgeluk”

Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen om gastbeleving realtime inzichtelijk te maken: vraag – analyseer – verbeter. De via de zuilen verkregen gegevens zijn in een online dashboard direct te zien. De zuilen zijn functionele blikvangers met opvallende drukknoppen, een state-of-the-art design en gemakkelijk aan te passen aan ieders huisstijl.

Tastbare handvatten
Kimberley: “De ultieme gastbeleving staat bij ons altijd centraal. Deze interactieve zuilen van Moodus geven onze organisatie en de opdrachtgever direct inzicht in de beleving en tevredenheid van medewerkers en bezoekers. Met deze waardevolle data krijgen we tastbare handvatten om unieke (gast)gerichte acties te ondernemen om operationeel te excelleren en transparante hospitality te bieden.”

Ahmed Ali, CEO Moodus: “Met Moodus bewijzen we dat het meten en verbeteren van de gastbeleving op een leuke en snelle manier kan. Het is ons doel om samen met onze partners zoveel mogelijk organisaties kennis te laten maken met de Moodus methodiek. We zijn dan ook zeer blij en trots dat we dit vanaf heden samen kunnen doen met EW Facility Services! Een bedrijf dat elke dag bezig is om de ultieme gastbeleving te realiseren.”

Op de foto Ahmed Ali, CEO Moodus (l) en Kimberley Roersma, business development manager EW Facility Services

Leestip: visie en missie van Moodus

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 juni 2020

Inschrijvingen Golden Service Awards geopend

De inschrijvingen van de Golden Service Awards (GSA) voor schoonmaker, leidinggevende, team en glazenwasser van het jaar zijn van start gaan. “We hebben ervoor gekozen om dat tijdstip van...

23 juni 2020

John van Hoof over futuristische CSU host Almina: “Wie niet innoveert, verliest relevantie”

Bij schoonmaakbedrijf CSU ervaren bezoekers en medewerkers voortaan een zeer futuristische entree: de eerste groet in het gebouw komt namelijk van een hostess in hologramvorm. Facility host Almina, zoals...

15 april 2020

EW vlogs van de frontlinie: manager Housekeeping Sarinah van hotel naar distributiecentrum

Tienduizenden mensen met cruciale beroepen staan al weken aan de frontlinie in de strijd tegen het coronavirus. Daar waren en zijn extra schoonmaakhelden nodig. EW is een facilitair dienstverlener...

16 april 2025

Tour Facilitair 2025: fiets jij 80 km mee?

Nadat The Food Office, Vepa the furniture factory en HEYDAY Facility Management jarenlang de Tour Facilitair hebben georganiseerd, sluiten nu ook EW Facility Services en MAAS aan. “Samen zijn...

09 september 2024

EW Facility Services en Diergaarde Blijdorp gaan samenwerken

De Rotterdamse Diergaarde Blijdorp kiest voor EW Facility Services als zijn schoonmaakdienstverlener. Voor EW is dit een ware droomklant waar zij haar visie op hospitality en innovatie in kwijt...

30 november 2023

EW en Rotterdam The Hague Airport in de race voor Best Practice Award

7 December 2023 wordt een spannende dag voor de zes schoonmaakteams die zijn genomineerd voor de Best Practice Award 2023. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag zal op die middag het...

23 februari 2020

Facility Inspiration Event Interclean Amsterdam: 3 dagen trends en toekomst facility en hospitality

Facility en hospitality managers kunnen op dinsdag 12, woensdag 13 en donderdag 14 mei weer gratis deelnemen aan het Facility Inspiration Event op de internationale vakbeurs Interclean Amsterdam. De...

08 februari 2019

5e EW event maakte ultimate journey: creatie van hospitality verwarrend eenvoudig?

Traditiegetrouw organiseerde EW Facility Services begin februari het event The Power of Hospitality. Voor de vijfde maal op rij verwelkomde de organisatie op 5 februari ongeveer 200 gasten uit...

10 december 2018

Gom optimaliseert schoonmaakprocessen met LEVIY app

Schoonmaakbedrijf Gom heeft een nieuwe stap gezet in de digitalisering van werkprocessen. Daartoe heeft het bedrijf een overeenkomst gesloten met LEVIY, leverancier van de gelijknamige app die populair is...

08 mei 2025

Medewerkers CONTRAST Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen nu ook partners in het bedrijf

Bij CONTRAST Facility + Hospitality ondertekenen consultants Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen deze maand hun partnercontract. Daarmee zet CONTRAST een volgende stap in participatie van medewerkers. Managing partner...