24 oktober 2019

Met Moodus excellereert EW Facility Services in gastbeleving

“Ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.” Wie EW Facility Services kent, weet dat hospitality al 30 jaar de basis van de facilitair dienstverlener is. Om de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau te brengen, gaat EW Facility Services een samenwerking aan met Moodus. Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen voor gastbeleving. Een startup met een heldere uitdaging – begrijp uw klanten – en insteek: creëer de best mogelijke ervaring voor uw klanten, simpelweg door ernaar te vragen. “Data, definities en transparantie die de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau brengen”, vat een enthousiaste Kimberley Roersma, business development manager van EW Facility Services, samen.

Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip voor de dienstverlening van EW Facility Services. De beleving van de eindgebruiker is voor de multiservice facilitair dienstverlener de drijfveer. Samen met haar opdrachtgevers gaat EW Facility Services voor het creëren van de ultieme gastbeleving. Met een focus op schoonmaakdienstverlening biedt zij aanvullende diensten, die hier eveneens een tastbare en positieve bijdrage aan leveren. Op deze wijze bedient de organisatie opdrachtgevers in de marktsegmenten hotels, kantoren, high traffic en zorg.

Het absolute voorbeeld
Om te kunnen excelleren met innovatieve facilitaire hospitality-concepten, heeft EW Facility Services een continue focus op het verbeteren en vernieuwen van bestaande processen, producten en diensten. De recente enthousiaste samenwerking met Moodus is hier een absoluut voorbeeld van.

Stop talking, start listening – het grensverleggende klantgeluk”

Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen om gastbeleving realtime inzichtelijk te maken: vraag – analyseer – verbeter. De via de zuilen verkregen gegevens zijn in een online dashboard direct te zien. De zuilen zijn functionele blikvangers met opvallende drukknoppen, een state-of-the-art design en gemakkelijk aan te passen aan ieders huisstijl.

Tastbare handvatten
Kimberley: “De ultieme gastbeleving staat bij ons altijd centraal. Deze interactieve zuilen van Moodus geven onze organisatie en de opdrachtgever direct inzicht in de beleving en tevredenheid van medewerkers en bezoekers. Met deze waardevolle data krijgen we tastbare handvatten om unieke (gast)gerichte acties te ondernemen om operationeel te excelleren en transparante hospitality te bieden.”

Ahmed Ali, CEO Moodus: “Met Moodus bewijzen we dat het meten en verbeteren van de gastbeleving op een leuke en snelle manier kan. Het is ons doel om samen met onze partners zoveel mogelijk organisaties kennis te laten maken met de Moodus methodiek. We zijn dan ook zeer blij en trots dat we dit vanaf heden samen kunnen doen met EW Facility Services! Een bedrijf dat elke dag bezig is om de ultieme gastbeleving te realiseren.”

Op de foto Ahmed Ali, CEO Moodus (l) en Kimberley Roersma, business development manager EW Facility Services

Leestip: visie en missie van Moodus

Deel dit artikel

Ook interessant:

21 november 2019

Inspiratietafel De toekomst van schoonmaakbedrijven: “De markt gaat krimpen”

Natuurlijk schoonmaken blijft mensenwerk, dat is van alle tijden. Maar met de toenemende arbeidskrapte en de lange(re) inzet van mensen tot hun 67e voor ogen zal de schoonmaakindustrie om...

30 oktober 2025

Onderzoek HEYDAY Hospitality en Markteffect naar gastvrije werkplek: “Je welkom voelen gaat verder dan een glimlach bij de receptie”

Wat maakt een werkplek gastvrij? Volgens werkend Nederland zit het niet in de koffie, digitale ondersteuning of flexibele werkplekken, maar in de sfeer, oprechte aandacht en hulpvaardige collega’s en...

10 januari 2020

Horecava 2020 introduceert Facility & Hospitality segment: next level in gastvrijheid

Aanstaande maandag openen de deuren van RAI Amsterdam voor de 64e editie van Horecava. Deze editie staat vooral in het teken van voedselverspilling, veggie & vegan en Brasserie 2050,...

23 juni 2020

John van Hoof over futuristische CSU host Almina: “Wie niet innoveert, verliest relevantie”

Bij schoonmaakbedrijf CSU ervaren bezoekers en medewerkers voortaan een zeer futuristische entree: de eerste groet in het gebouw komt namelijk van een hostess in hologramvorm. Facility host Almina, zoals...

07 mei 2020

Anderhalve meters maken (1): Back to school: hoera, hoezee of duivelse dilemma’s?

Ouders back in business, kinderen eindelijk back to school; hoera, hoezee of staan zij voor duivelse dilemma’s? Na 13 mei is de kans kleiner dat je kinderen op de...

08 mei 2025

Medewerkers CONTRAST Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen nu ook partners in het bedrijf

Bij CONTRAST Facility + Hospitality ondertekenen consultants Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen deze maand hun partnercontract. Daarmee zet CONTRAST een volgende stap in participatie van medewerkers. Managing partner...

11 november 2019

BNR uitzending Unwaste your impact vindt opvolging op Schoonmaak Vakdagen

Als BNR Nieuwsradio mensen en bedrijven een podium biedt, dan heb je ‘wat’ te vertellen. Dan heb je een boodschap. Een goed verhaal. En dat hebben Kimberley Roersma (Mother...

30 november 2023

EW en Rotterdam The Hague Airport in de race voor Best Practice Award

7 December 2023 wordt een spannende dag voor de zes schoonmaakteams die zijn genomineerd voor de Best Practice Award 2023. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag zal op die middag het...

07 januari 2020

Jeannot Peijen genomineerd voor HotelloTOP Talent of the YEAR 2020

Vroeger had ik nooit verwacht dat ik in de facilitaire branche zou gaan werken. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het heerlijk, maar ik droomde altijd van mijn eigen...

09 september 2024

EW Facility Services en Diergaarde Blijdorp gaan samenwerken

De Rotterdamse Diergaarde Blijdorp kiest voor EW Facility Services als zijn schoonmaakdienstverlener. Voor EW is dit een ware droomklant waar zij haar visie op hospitality en innovatie in kwijt...