24 oktober 2019

Met Moodus excellereert EW Facility Services in gastbeleving

“Ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.” Wie EW Facility Services kent, weet dat hospitality al 30 jaar de basis van de facilitair dienstverlener is. Om de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau te brengen, gaat EW Facility Services een samenwerking aan met Moodus. Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen voor gastbeleving. Een startup met een heldere uitdaging – begrijp uw klanten – en insteek: creëer de best mogelijke ervaring voor uw klanten, simpelweg door ernaar te vragen. “Data, definities en transparantie die de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau brengen”, vat een enthousiaste Kimberley Roersma, business development manager van EW Facility Services, samen.

Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip voor de dienstverlening van EW Facility Services. De beleving van de eindgebruiker is voor de multiservice facilitair dienstverlener de drijfveer. Samen met haar opdrachtgevers gaat EW Facility Services voor het creëren van de ultieme gastbeleving. Met een focus op schoonmaakdienstverlening biedt zij aanvullende diensten, die hier eveneens een tastbare en positieve bijdrage aan leveren. Op deze wijze bedient de organisatie opdrachtgevers in de marktsegmenten hotels, kantoren, high traffic en zorg.

Het absolute voorbeeld
Om te kunnen excelleren met innovatieve facilitaire hospitality-concepten, heeft EW Facility Services een continue focus op het verbeteren en vernieuwen van bestaande processen, producten en diensten. De recente enthousiaste samenwerking met Moodus is hier een absoluut voorbeeld van.

Stop talking, start listening – het grensverleggende klantgeluk”

Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen om gastbeleving realtime inzichtelijk te maken: vraag – analyseer – verbeter. De via de zuilen verkregen gegevens zijn in een online dashboard direct te zien. De zuilen zijn functionele blikvangers met opvallende drukknoppen, een state-of-the-art design en gemakkelijk aan te passen aan ieders huisstijl.

Tastbare handvatten
Kimberley: “De ultieme gastbeleving staat bij ons altijd centraal. Deze interactieve zuilen van Moodus geven onze organisatie en de opdrachtgever direct inzicht in de beleving en tevredenheid van medewerkers en bezoekers. Met deze waardevolle data krijgen we tastbare handvatten om unieke (gast)gerichte acties te ondernemen om operationeel te excelleren en transparante hospitality te bieden.”

Ahmed Ali, CEO Moodus: “Met Moodus bewijzen we dat het meten en verbeteren van de gastbeleving op een leuke en snelle manier kan. Het is ons doel om samen met onze partners zoveel mogelijk organisaties kennis te laten maken met de Moodus methodiek. We zijn dan ook zeer blij en trots dat we dit vanaf heden samen kunnen doen met EW Facility Services! Een bedrijf dat elke dag bezig is om de ultieme gastbeleving te realiseren.”

Op de foto Ahmed Ali, CEO Moodus (l) en Kimberley Roersma, business development manager EW Facility Services

Leestip: visie en missie van Moodus

Deel dit artikel

Ook interessant:

13 april 2019

#nieuwsnotendop: Asito, Buzil, CleanJack, EW, RAS en Visschedijk

Gefeliciteerd team Van der Valk Arnhem met de EW Service Award! De jury van de EW Service Awards heeft het team van EW Facility Services bij Van der Valk...

05 februari 2019

Top 3 januari: EW Facility Services, Hago Next en Gamechanger

Januari was ons het maandje wel: Vakbeurs Facilitair beleefde haar 21e editie, de themaserie Wintergasten werd afgesloten, het roer ging om met een nieuwe insteek van schoonmaaknieuws, maar ook...

20 maart 2025

Eva Sack-Fopma benoemd tot nieuwe HR directeur EW

EW laat weten per 1 april Eva Sack-Fopma als nieuwe HR directeur aan te stellen: Eva vervult al sinds 2016 diverse HR functies binnen EW en is daarmee...

02 januari 2020

#nieuwsnotendop EW wint aanbesteding, factsheet WAM, 1e Whiz stofzuigcobot op Horecava en miljoenen voor taalscholing  

Nationale Theater kiest voor multiservice aanpak EW Facility Services Ruim 680 voorstellingen per jaar, wekelijks meer dan 4200 bezoekers en medewerkers over de vloerm en 7 locaties in Den...

04 juli 2025

Waterheld Sueba Hammond (EW Facility Services) schittert in Nederlands Watermuseum

Bij EW Facility Services noemen ze schoonmakers naast schoonmaakhelden ook waterhelden. Eén van hen, Sueba Hammond, schittert deze zomer in het Nederlands Watermuseum naast andere waterhelden die Nederland waterland...

11 november 2019

BNR uitzending Unwaste your impact vindt opvolging op Schoonmaak Vakdagen

Als BNR Nieuwsradio mensen en bedrijven een podium biedt, dan heb je ‘wat’ te vertellen. Dan heb je een boodschap. Een goed verhaal. En dat hebben Kimberley Roersma (Mother...

07 mei 2020

Anderhalve meters maken (1): Back to school: hoera, hoezee of duivelse dilemma’s?

Ouders back in business, kinderen eindelijk back to school; hoera, hoezee of staan zij voor duivelse dilemma’s? Na 13 mei is de kans kleiner dat je kinderen op de...

10 december 2018

Gom optimaliseert schoonmaakprocessen met LEVIY app

Schoonmaakbedrijf Gom heeft een nieuwe stap gezet in de digitalisering van werkprocessen. Daartoe heeft het bedrijf een overeenkomst gesloten met LEVIY, leverancier van de gelijknamige app die populair is...

19 november 2020

Boodschap en uitdaging CSU Hospitality Congres: betekenisvol impact maken, hoe blijven we relevant?

The future of hospitality: wat betekent het ‘nieuwe normaal’ voor gastvrijheid en de rol van facility management? Op 5 november vond het 7e CSU Hospitality Congres plaats. “Uniek dit...

11 oktober 2022

Janneke Verkerk algemeen directeur EW

EW Facility Services heeft een nieuwe algemeen directeur aangesteld. Janneke Verkerk neemt op 14 oktober het stokje over van Bas Cornelissen, die deze functie de afgelopen 10 jaar met...