24 oktober 2019

Met Moodus excellereert EW Facility Services in gastbeleving

“Ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.” Wie EW Facility Services kent, weet dat hospitality al 30 jaar de basis van de facilitair dienstverlener is. Om de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau te brengen, gaat EW Facility Services een samenwerking aan met Moodus. Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen voor gastbeleving. Een startup met een heldere uitdaging – begrijp uw klanten – en insteek: creëer de best mogelijke ervaring voor uw klanten, simpelweg door ernaar te vragen. “Data, definities en transparantie die de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau brengen”, vat een enthousiaste Kimberley Roersma, business development manager van EW Facility Services, samen.

Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip voor de dienstverlening van EW Facility Services. De beleving van de eindgebruiker is voor de multiservice facilitair dienstverlener de drijfveer. Samen met haar opdrachtgevers gaat EW Facility Services voor het creëren van de ultieme gastbeleving. Met een focus op schoonmaakdienstverlening biedt zij aanvullende diensten, die hier eveneens een tastbare en positieve bijdrage aan leveren. Op deze wijze bedient de organisatie opdrachtgevers in de marktsegmenten hotels, kantoren, high traffic en zorg.

Het absolute voorbeeld
Om te kunnen excelleren met innovatieve facilitaire hospitality-concepten, heeft EW Facility Services een continue focus op het verbeteren en vernieuwen van bestaande processen, producten en diensten. De recente enthousiaste samenwerking met Moodus is hier een absoluut voorbeeld van.

Stop talking, start listening – het grensverleggende klantgeluk”

Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen om gastbeleving realtime inzichtelijk te maken: vraag – analyseer – verbeter. De via de zuilen verkregen gegevens zijn in een online dashboard direct te zien. De zuilen zijn functionele blikvangers met opvallende drukknoppen, een state-of-the-art design en gemakkelijk aan te passen aan ieders huisstijl.

Tastbare handvatten
Kimberley: “De ultieme gastbeleving staat bij ons altijd centraal. Deze interactieve zuilen van Moodus geven onze organisatie en de opdrachtgever direct inzicht in de beleving en tevredenheid van medewerkers en bezoekers. Met deze waardevolle data krijgen we tastbare handvatten om unieke (gast)gerichte acties te ondernemen om operationeel te excelleren en transparante hospitality te bieden.”

Ahmed Ali, CEO Moodus: “Met Moodus bewijzen we dat het meten en verbeteren van de gastbeleving op een leuke en snelle manier kan. Het is ons doel om samen met onze partners zoveel mogelijk organisaties kennis te laten maken met de Moodus methodiek. We zijn dan ook zeer blij en trots dat we dit vanaf heden samen kunnen doen met EW Facility Services! Een bedrijf dat elke dag bezig is om de ultieme gastbeleving te realiseren.”

Op de foto Ahmed Ali, CEO Moodus (l) en Kimberley Roersma, business development manager EW Facility Services

Leestip: visie en missie van Moodus

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 december 2019

UWV, landelijke werkgevers, Vermaatgroep en EW gaan samen voor landelijke aanpak langdurig werkzoekenden

UWV en het Schakelpunt Landelijke Werkgevers ondersteunen de Vermaatgroep en EW Facility Services om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt gemakkelijker bij hen aan het werk te krijgen....

30 oktober 2025

Onderzoek HEYDAY Hospitality en Markteffect naar gastvrije werkplek: “Je welkom voelen gaat verder dan een glimlach bij de receptie”

Wat maakt een werkplek gastvrij? Volgens werkend Nederland zit het niet in de koffie, digitale ondersteuning of flexibele werkplekken, maar in de sfeer, oprechte aandacht en hulpvaardige collega’s en...

04 juli 2025

EW Facility Services blinkt uit in MT500: ‘Aandacht is de sleutel tot langdurige relaties’

Een plek in de prestigieuze MT500-lijst is een mooie erkenning, maar geen doel op zich. Dat zegt Janneke Verkerk, directeur van EW Facility Services. Toch valt er voor het...

17 juli 2019

Theater KAF en EW Facility Services: samen een beleving bieden

Een avondje naar het theater draait om het bieden van een beleving. Alles moet kloppen en niets mag daarvan afleiden. Een schoon gebouw draagt hieraan bij. Kunstlinie Almere Flevoland...

23 juni 2020

John van Hoof over futuristische CSU host Almina: “Wie niet innoveert, verliest relevantie”

Bij schoonmaakbedrijf CSU ervaren bezoekers en medewerkers voortaan een zeer futuristische entree: de eerste groet in het gebouw komt namelijk van een hostess in hologramvorm. Facility host Almina, zoals...

17 september 2023

#FAVORITES #Worldcleanupday

𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗹𝗲𝗮𝗻 𝗨𝗽 𝗱𝗮𝘆. Zaterdag 16 september 2023 was een dag waarop velen erop uit gingen om het zwerfafval op straten, parkeerplekken, in bossen, parken en wateren op te...

12 december 2022

‘DT op de werkvloer’

Een prettige en veilige werkomgeving waarin iedereen zich thuis voelt en met veel plezier aan het werk gaat, dat is een belangrijke waarde binnen EW Facility Services. Volgens het...

08 februari 2019

#nieuwsnotendop week 6 met Visschedijk, Hazet, Dolmans, CSU, GOM, Dreumex en EW

Koploper inclusiviteit Visschedijk erkend met PSO 30+ certificaat Visschedijk (schoonmaak-, catering- en facilitaire services) heeft het PSO 30+ certificaat behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door TNO...

31 maart 2020

EW vlogs van de frontlinie: objectleider Kim over andere werkomgeving en omstandigheden

Tienduizenden mensen met cruciale beroepen staan op dit moment aan de frontlinie in de strijd tegen het coronavirus. Daar waren en zijn extra schoonmaakhelden nodig. EW is een facilitair...

11 november 2019

BNR uitzending Unwaste your impact vindt opvolging op Schoonmaak Vakdagen

Als BNR Nieuwsradio mensen en bedrijven een podium biedt, dan heb je ‘wat’ te vertellen. Dan heb je een boodschap. Een goed verhaal. En dat hebben Kimberley Roersma (Mother...