1 september 2019

Vandaag inspiratietafel sanitaire ketenpartijen: Connecting the world together?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken vol enthousiasme aan softwarematige vernieuwingen en investeren daar giga hoge bedragen in. Het doel? De klant ontzorgen, pleasen en onnodige inzet op de facilitaire werkvloer voorkomen. Efficiëntie dus. Maar wordt dat echt met bijvoorbeeld digitale toiletdispensers en sensors bereikt?

Nee, mogen we in alle onbescheidenheid concluderen op basis van de recente Katrin-inspiratietafel Slimme toiletruimtes. Eerst moeten we terug naar de basis, het probleem. Dat blijkt een gezamenlijke uitdaging. Daarom nodigt de redactie van Schoonmaakjournaal sanitaire ketenpartijen uit voor de

inspiratietafel: Connecting the world together?
op woensdagochtend 2 oktober van 10.00 – 12.00 uur
(locatie nader te bepalen)

Samen op customer journey
Is het nog ‘gewoon’ om allemaal zelf het wiel van slimme dispensers en toiletruimtes uit te vinden? Of stappen we in de deeleconomie? Wanneer: nu of later? Hoe?

Willen we participeren in het slimste concept, waarin alle ontwikkelingen samenkomen: ‘go’ of ‘no go’? Waarin we de klant echt centraal stellen en beter inzicht in de mogelijkheden geven?

Een uitdaging: het verschil maken
Denk in de breedte en in de keten, denk en werk samen. Denk vanuit een andere hoek. Weg met het traditionele. Zet je kennis breder in. Innovatie werkt alleen als je in een integrale verhouding samenwerkt, met open communicatie. Alleen dan kun je het verschil maken. Voor je klant, je bedrijf, de branche en  wereld om ons heen.

Informeer naar de mogelijkheden tot deelname bij Petra de Bruin via [email protected] of app: 06 – 51 81 46 76

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 februari 2024

Bij Schoonmaakbedrijf Hommerson maakt software hun werk sneller, makkelijker en minder foutgevoelig

De reis die Schoonmaakbedrijf Hommerson sinds 2019 met AFAS aflegt is er een die zijn vruchten afwerpt. Wat begon met de wens om de administratie rond de vele arbeidsovereenkomsten...

04 juli 2019

Katrin inspiratietafel Slimme toiletruimtes: is digitalisering nog weg te denken?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken...

30 mei 2022

“Digitalisering ontzorgt, maar schoonmaak is en blijft mensenwerk”

Tachtig jaar geleden en met een investering van 250 gulden klom oprichter Frans Wittens op een ladder om met een zinken emmer en doekje ramen van winkels en bedrijven...

10 januari 2020

Facebook Friday: nieuwe robot wc-rolbrenger

Een robot die je bij hoge nood een toiletrol brengt: deze week op de techbeurs CES in Las Vegas en op onze Facebook pagina. Op de grootste mondiale Consumer Electro...

28 februari 2019

Hotel Jakarta omarmt digitalisering: “Efficiënt en klantgericht”

“The future is app”, stelt Saqlain Umer van het jonge Hotel Jakarta in Amsterdam. Hij gelooft in de housekeeping-app van Leviy, gebaseerd op de ervaring van hemzelf, zijn collega’s...

04 februari 2019

Sebastiaan van der Vinne (LEVIY): “Hotel heeft er belang bij dat de gast zo lang mogelijk verblijft”

“Een kleine revolutie”, typeert Van der Valk Hoorn de intrede van de LEVIY housekeeping app. Ieder hotel is elke dag weer op zoek naar de meest efficiënte manier van...

09 augustus 2019

breaking news: CWS neemt Vendor over

CWS Group, leverancier van totaaloplossingen op het gebied van sanitaire hygiëne, vloerverzorging, bedrijfskleding, fire safety, cleanrooms en Healthcare, neemt Vendor, leverancier van hygiëne-oplossingen, over van investeringsmaatschappij Egeria. De bedrijven,...

09 augustus 2019

#filmFriday Maak binnen 2 minuten het verschil in toiletklantbeleving

Verbeter de klantenervaring en -beleving van een toiletbezoek: Katrin Freshness brengt drie nieuwe geuren: de zachte bries van Arctic Breeze, de warme geur van verse bloemen met Sunny Garden...

28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink...

21 juli 2022

“Dankzij VR-bril worden schoonmaaktrainingen leuker en leerzamer”

Leren via een VR-bril? Het klinkt allemaal heel futuristisch, maar bij Cleaning Workx is de afgelopen jaren gewerkt aan een virtual reality lesmethode voor de schoonmaak. En dit leidt...