1 september 2019

Vandaag inspiratietafel sanitaire ketenpartijen: Connecting the world together?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken vol enthousiasme aan softwarematige vernieuwingen en investeren daar giga hoge bedragen in. Het doel? De klant ontzorgen, pleasen en onnodige inzet op de facilitaire werkvloer voorkomen. Efficiëntie dus. Maar wordt dat echt met bijvoorbeeld digitale toiletdispensers en sensors bereikt?

Nee, mogen we in alle onbescheidenheid concluderen op basis van de recente Katrin-inspiratietafel Slimme toiletruimtes. Eerst moeten we terug naar de basis, het probleem. Dat blijkt een gezamenlijke uitdaging. Daarom nodigt de redactie van Schoonmaakjournaal sanitaire ketenpartijen uit voor de

inspiratietafel: Connecting the world together?
op woensdagochtend 2 oktober van 10.00 – 12.00 uur
(locatie nader te bepalen)

Samen op customer journey
Is het nog ‘gewoon’ om allemaal zelf het wiel van slimme dispensers en toiletruimtes uit te vinden? Of stappen we in de deeleconomie? Wanneer: nu of later? Hoe?

Willen we participeren in het slimste concept, waarin alle ontwikkelingen samenkomen: ‘go’ of ‘no go’? Waarin we de klant echt centraal stellen en beter inzicht in de mogelijkheden geven?

Een uitdaging: het verschil maken
Denk in de breedte en in de keten, denk en werk samen. Denk vanuit een andere hoek. Weg met het traditionele. Zet je kennis breder in. Innovatie werkt alleen als je in een integrale verhouding samenwerkt, met open communicatie. Alleen dan kun je het verschil maken. Voor je klant, je bedrijf, de branche en  wereld om ons heen.

Informeer naar de mogelijkheden tot deelname bij Petra de Bruin via [email protected] of app: 06 – 51 81 46 76

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 november 2021

Ontmoeten, bijpraten en ontwikkelingen delen met AaRiverside

Elkaar weer zien, bijpraten en ontwikkelingen delen. Dat is het doel van Fredy Verkuijlen van AaRiverside toen hij ‘ja’ zei tegen de deelname aan de Schoonmaak Vakdagen. Hij kijkt...

17 oktober 2023

Personeelstekort stimuleert verkoop service robots

In 2022 steeg de verkoop van service robots voor professioneel gebruik met 48% naar in totaal 158.000 stuks. Volgens Rocking Robots is het tekort aan personeel een belangrijke drijfveer...

04 oktober 2019

Inspiratietafel met sanitaire ketenpartners: wordt de smart toiletdispenser dé wijsneus?

Connecting the world together?; het thema van de inspiratietafel met sanitaire dienstverleners/producenten op 2 oktober in het state-of-the-art gebouw van i-team Global in Eindhoven. “Iedereen ziet dat de maatschappij...

03 december 2018

Themaserie Digitale doolhof

In de hedendaagse business lijkt alles om data en automatisering te draaien. Ook de schoonmaak kan niet meer zonder Internet of Things. Maar what’s in it for you? Er...

04 november 2021

Gemakkelijk rapportages en analyses maken met i8

“Een schoonmaakbedrijf wil snel inzicht en overzicht in de eigen data hebben. Dat bieden wij met onze software. Een programma waarmee iedereen kan werken.” John de Jong van i8,...

27 januari 2022

Doe jij mee aan de Amsterdam Innovation Award 2022?

Op 31 januari sluit de inschrijvingstermijn voor mededinging aan de Innovation Award. Alle exposanten van Interclean Amsterdam 2022 kunnen aan deze wedstrijd voor de meest originele, praktische, duurzame en...

04 juli 2019

Katrin inspiratietafel Slimme toiletruimtes: is digitalisering nog weg te denken?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken...

11 november 2019

Geïntegreerde Werkbon App van Nocore en FacilityApps voor eerst op Schoonmaakvakdagen

Nocore en FacilityApps hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan het vormgeven van de samenwerking. Het doel is om klanten het beste van twee werelden te bieden, waarbij een...

28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink...

08 april 2019

Marco van der Linden (Hijman): “Met Bricks & Clicks disruptieve tijden overleven”

Steeds meer ‘traditionele’ winkels verdwijnen. De klant gaat voor digitale aanschaf, waar en wanneer hij dat wil. De stenen winkel van Hijman Schoonmaakartikelen in Amsterdam bestaat al 60 jaar...